סינית אני מדברת אליך: נענע10 יקים מתחם סחר בשיתוף קבוצת China Buy
יואב הלדמן, מנכ"ל נענע10 (צילום: סיון פרג')
- 5.אתר הונאה 30/01/2017 22:07הגב לתגובה זולא להתקרב גנבים שקרנים נוכלים https://www.facebook.com/Chinabuy.il/
- 4.לקוח מאוכזב 22/05/2015 21:43הגב לתגובה זוהאתר חובבני מאוד, מסתיר עלויות שעולות רק אחרי ביצוע ההזמנה. מפרסם שהמשלוח חינם אבל לא מפרסם שכל העלויות הנלוות למשלוח אינם חינם - והודעה על כך מגיעה רק אחרי שהמוצר כבר בארץ - וזה קורה אחרי חודש חודשיים ... בקיצור - אתר מאכזב !!!
- ארז 19/07/2016 17:44הגב לתגובה זוחובבני בשבילם זה מחמאה. אני הזמנתי פלאפון לפני חודש. במהלך החודש דיברתי אם 3 פקידות ואף אחת לא יודעת מה סטטוס ההזמנה ומתי היא תצא מסין. אני הרבה מזמין באינטרנט ואף פעם לא נתקלתי בשרות כל כך גרוע.
- 3.דנה 14/04/2015 11:40הגב לתגובה זובאליאקספרס יש המון ביקורות של אנשים מכל העולם, יותר תמונות ויותר מבחר. זה שהם מספקים שירות לקוחות זה בולשיט - לכן הם גם לוקחים יותר כסף. מאוד פשוט וזול להזמין דרך אליאקספרס ויש אפשרות לצ'ט חי עם הספק וכמובן לשלוח לו מייל. פשוט בוחרים מוצר, ממיינים לפי ביקורות ומספר הזמנות וזהו. שלא יעבדו עליכם..
- 2.20/03/2015 16:02הגב לתגובה זוומצד שני תוקע אותם חזק עם רכישה ישירה אצל הענק הסיני..ומציג את אותם עצמאים בארץ (לקוחותיו) כגנבים. בקרוב המחאה..נתקע אתכם חזק חזק בישבן... באהבה, איגוד העצמאים.
- 1.ימכרו אולי 2 מוצרים ביום-מספיק שטויות, באמת! (ל"ת)פרקליטת השטן 10/03/2015 06:33הגב לתגובה זו
- אלכס 10/03/2015 14:19הגב לתגובה זוהרי המון ישראלים קונים באתרים סינים בכלל ובאתר הזה בפרט.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
