צ'יינה ביי china buy
צילום: צילום מסך

סינית אני מדברת אליך: נענע10 יקים מתחם סחר בשיתוף קבוצת China Buy

עליית המתחם החדש שיציע למכירה מוצרים סינים בחווית קנייה "מערבית", תלווה בפעילות שיווקית בכל אפיקי הניו מדיה של ערוץ 10
ליאור נאור | (7)
אתר נענע10 שבבעלות ערוץ 10, חתם על הסכם לשיתוף פעולה עם קבוצת ChinaBuy. במסגרת שיתוף הפעולה ייבנה מתחם סחר ייעודי של china buy בנענע10, וכן יוצעו הטבות בלעדיות לגולשי האתר. אתר chinabuy Israel השייך לקבוצת chinabuy group העולמית, מרכז מלאי של כמיליון מוצרים מהספקים ואתרי הקניות המובילים בסין, ובניגוד לאתרים דומים, מציע שירות לקוחות ותמיכה בהליך הקנייה בשפה העברית.  בנוסף מבטיחים chinabuy כי הם מנהלים מנגנון בקרת איכות ובדיקת תקינות המוצרים הנרכשים בסין, בטרם שילוחם לארץ. המטרה בשיתוף הפעולה עם נענע10 היא ליצור פלטפורמת מכירה זולה, כמקובל באתרים סינים, אך מנגד לספק חווית קנייה ושירות בסטנדרט מערבי. עליית המתחם החדש תלווה בקמפיין שיווקי שיעלה הערב (יום ב') תחת הסלוגן: "תגידו ביי ביי למחירים בישראל". הקמפיין החדש יציג רוכשים אמיתיים שקנו באתר ומעידים על חווית קניה טובה. 

יואב הלדמן, מנכ"ל נענע10 (צילום: סיון פרג')

מנכ"ל נענע10 וסמנכ"ל הכספים של ערוץ 10, יואב הלדמן, אמר כי "אנחנו ממקדים את פעילות נענע10 במספר מישורים שמאיצים את קצב הצמיחה של האתר ואת הערך שהוא מספק לצרכן הישראלי. שיתוף הפעולה עם china buy יספק סוף סוף לצרכן הישראלי ממשק ידידותי, מקצועי, יעיל ואמין לרכישה של מגוון עצום של מוצרים איכותיים ישירות מסין. שיתוף הפעולה הזה הוא אחד מן המהלכים שנבצע".   ג'ו זאנג, מנכ"ל קבוצת China Buy, הוסיף: "ישראל שותפה טבעית למהלך המסחר האלקטרוני שאנו מובילים בעולם. אנו שמחים לחבור לקבוצת מדיה מובילה בישראל ובעלת אינטרס משותף. אין ספק כי החיבור יבסס את ChinaBuy כאתר קניות מוביל בישראל השואף לעמוד באתגרים וברף הציפיות לשירות מצטיין של הצרכן הישראלי על ידי שירות לקוחות 24/7 בשפה העברית, בדיקת איכות למוצרים  ואפשרות להחזרת מוצרים במהלך שנה".  

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אתר הונאה 30/01/2017 22:07
    הגב לתגובה זו
    לא להתקרב גנבים שקרנים נוכלים https://www.facebook.com/Chinabuy.il/
  • 4.
    לקוח מאוכזב 22/05/2015 21:43
    הגב לתגובה זו
    האתר חובבני מאוד, מסתיר עלויות שעולות רק אחרי ביצוע ההזמנה. מפרסם שהמשלוח חינם אבל לא מפרסם שכל העלויות הנלוות למשלוח אינם חינם - והודעה על כך מגיעה רק אחרי שהמוצר כבר בארץ - וזה קורה אחרי חודש חודשיים ... בקיצור - אתר מאכזב !!!
  • ארז 19/07/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    חובבני בשבילם זה מחמאה. אני הזמנתי פלאפון לפני חודש. במהלך החודש דיברתי אם 3 פקידות ואף אחת לא יודעת מה סטטוס ההזמנה ומתי היא תצא מסין. אני הרבה מזמין באינטרנט ואף פעם לא נתקלתי בשרות כל כך גרוע.
  • 3.
    דנה 14/04/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    באליאקספרס יש המון ביקורות של אנשים מכל העולם, יותר תמונות ויותר מבחר. זה שהם מספקים שירות לקוחות זה בולשיט - לכן הם גם לוקחים יותר כסף. מאוד פשוט וזול להזמין דרך אליאקספרס ויש אפשרות לצ'ט חי עם הספק וכמובן לשלוח לו מייל. פשוט בוחרים מוצר, ממיינים לפי ביקורות ומספר הזמנות וזהו. שלא יעבדו עליכם..
  • 2.
    20/03/2015 16:02
    הגב לתגובה זו
    ומצד שני תוקע אותם חזק עם רכישה ישירה אצל הענק הסיני..ומציג את אותם עצמאים בארץ (לקוחותיו) כגנבים. בקרוב המחאה..נתקע אתכם חזק חזק בישבן... באהבה, איגוד העצמאים.
  • 1.
    ימכרו אולי 2 מוצרים ביום-מספיק שטויות, באמת! (ל"ת)
    פרקליטת השטן 10/03/2015 06:33
    הגב לתגובה זו
  • אלכס 10/03/2015 14:19
    הגב לתגובה זו
    הרי המון ישראלים קונים באתרים סינים בכלל ובאתר הזה בפרט.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.