
הילדים יודעים הכי טוב: צפו בקמפיין נגד אלימות כלפי נשים - שמרגש את העולם
אלימות במשפחה, בעיקר של גברים כנגד נשים היא מכת מדינה באיטליה. קמפיין חדש של אתר האינטרנט האיטלקי Fanpage.it ביקש להעלות את הסוגיה לדיון דרך עיניו התמימות של הדור הבא של אזרחי איטליה. אתר האינטרנט יצא לרחוב באיטליה שם צילם 6 בנים בין הגילאים 7-11. הילדים ניצבים מול המצלמה, נבוכים ומשתפים פעולה עם הוראות המראיין מאחורי המצלמה, ששואל אותם לשמם, גילם, ומה הם היו רוצים להיות כשיגדלו: "כבאים, שוטרים, בעלי פיצריה" וכו'. הטוויסט בעלילה מגיע כאשר המראיין מכיר להם את מרטינה. הילדים מביטים בנערה הנאה ונשאלים על ידי המראיין מה הם הכי אוהבים אצלה: "ידיה, נעליה, שיערה, עיניה" ועוד. בהוראת המראיין הם נדרשים ללטף את הנערה והם נענים להצעה. הילדים, שכולם נמוכים ממרטינה הנאה, מלטפים את כתפיה ולחיה ואז מתבקשים לעשות לה גם פרצוף מצחיק, הוראה שהם מבצעים בחינניות רבה. עכשיו כשהקרח נשבר ובין הנערה והילדים (כל אחד מצולם איתה בנפרד) נוצר סוג של קשר ראשוני אך חמים, המראיין מפתיע את הילדים הרכים עם בקשה לא שגרתית: "הכו אותה, הכו אותה חזק". הילדים שעד לנקודה זו ביצעו כל הוראה ללא היסוס, מביטים למצלמה במבוכה, נעים באי נוחות גלויה ובעיקר מפגינים במבטם את חוסר הרצון שלהם למלא אחר ההוראה החריגה. באופן לא ממש מפתיע, אף אחד מהילדים לא מסכים להכות את מרטינה, שאותה ליטפו רק רגע לפני. כשהם מתבקשים על ידי המראיין להסביר להם מדוע עונים הילדים: "למה? כי היא ילדה, אני לא יכול לעשות את זה"; "כי אתה לא אמור להכות בנות"; וגם "ישו לא מסכים שנכה אחרים". ילד נוסף ענה: קודם כל, אני לא יכול להכות אותה כי היא יפה ומצד שני כי היא ילדה" והוא הוסיף: "כמו שאומרת האימרה - אסור להכות בחורות, גם לא עם פרחים". ילד נוסף סיפק תשובה שמעבירה את הדיון מעולמות הגברים מול נשים למשהו עקרוני ומהותי יותר ואמר: "כי אני נגד אלימות". הסרטון מסתיים בציטוט של אלסנדרו, בן 6: "בעולם של הילדים, בנות לא מקבלות מכות". נכון לעכשיו, הסרטון שעלה לראשונה ליוטיוב לפני 4 ימים בלבד כבר צבר 11 מיליון צפיות. בפייסבוק הוא נצפה מעל ל-30 מיליון פעם.
- 1.איזה תחת (ל"ת)08/01/2015 13:43הגב לתגובה זו

כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
העיתונאי אלמוג בוקר הפך לאחד הפרצופים המוכרים בחדשות 13 גם בזכות הסיקור הצמוד ביום שפרצה המלחמה. הפופולריות שלו גברה בהדרגה בתשעת החודשים מא המלחמה והוא ממנף את זה לשדרוג בשכר. אלמוג יעבור למתחרה - חדשות 12, שהיא סוג של מונופול בשוק - מונופול שמפחדים לגעת בו מכיוון שזו תקשורת וחדשות עם פרשנים ועיתונאים חזקים והחיצים יופנו כלפי הרגולטור שיעיז להגיד שמדובר במונופול או שינסה ליצור תחרות הוגנת. חדשות 12 שייכת לקשת שהיא עצמה גם סוג של מונופול, שמחזיקה גם באתר מאקו ואתר N12. קשת נהנית מהקריסה של רשת ובמיוחד חדשות 13, כשבשוק אומרים כבר מעל לשנה שקשת היא זו שמחזיקה את רשת. היא לא מקבלת חלק מהמפרסמים כדי שיעברו לרשת, כדי ליצור מצב שיש תחרות.
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.