קק"ל אבל לא קל: קרן קיימת לישראל יצאה במכרז לשירותי הפרסום בניו מדיה
חברת קרן קיימת לישראל - קק"ל - יוצאת למכרז על שירותי הפרסום בניו מדיה. המכרז יצא לדרכו לפני כשבוע, והמועד האחרון להגשת מעטפות הוא ה-9 בספטמבר. שירותי הניו מדיה אותם מפרטת החברה במכרז כוללים פעילות ביו-טיוב, פייסבוק, ניוזלטר, פעילות בפורומים, טוויטר ועוד - כאשר במקרה הזה למילה "עוד" יש משמעות בפועל, שכן החברה שומרת לעצמה את האופציה לדרוש מהזוכה במכרז שירותי עתידי לפי ההתפתחויות הטכנולוגיות הצפויות בשוק.
קק"ל מציינת במכרז כי היא "מבקשת להתקשר עם ספק חיצוני, לשם מתן שירותי ניו מדיה במספר תחומים על מנת ליצור מודעות לקיומה, לחשוף ולהציג בקרב הציבור את פעילויותיה ועשייתה המגוונות והנרחבות". החברה מציינת עוד כי ייבחר זוכה אחד לכלל התחומים.
תקופת ההתקשרות עם הזוכה במכרז היא לשנה אחת כאשר לקק"ל בלבד תעמוד הזכות להאריך, על פי שיקול דעתה את ההתקשרות ל-2 תקופות נוספות של עד 12 חודשים כל אחת ובסך הכל ל-24 חודשים מעבר לשנה הראשונה.
עוד עולה מהמכרז כי קק"ל מבקשת הצעת מחיר חודשית לביצוע השירות בכל אחד מן התחומים בנפרד. ההצעה תתייחס לתמורה חודשית עבור מתן כל השירותים הנדרשים, כאשר לא ניתן להגיש הצעת מחיר חלקית עבור חלק מן השירותים בלבד, הצעה שלא תהא מלאה תפסל על ידי קק"ל.
- 564 מיליון שקלים: דניה סיבוס זכתה במכרז להרחבת כביש 6
- אלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סעיף מעניין שהפך להיות פופולרי בשנים האחרונות במכרזים של גופים ממשלתיים קבוע כי הצעת מחיר הכוללת פרטי מחירים שאינם סבירים: גבוהים או נמוכים באופן בלתי סביר (בהתייחס לאומדן העצמי של הקק"ל) אם הוכן כזה, ו/או בהתייחס למחירי השוק באותה עת, עשויה לא להיחשב כהצעה מתאימה ביותר, אף אם מחירה הכולל יהא הנמוך ביותר מבין כל ההצעות שהוגשו.
סעיף נוסף שעשוי להשאיר מחוץ למכרז חברות רבות שמתמחות בתחומי המדיה החברתית ומעוניינות להתמודד עליו קובע כי המתמודד יעמיד לצורך מתן השירותים לפחות חמישה עובדים מקצועיים בתחום כאשר שניים מהעובדים יהיו בעלי מקצוע ומומחים ויפעלו כראש צוות ומנהל רשתות חברתיות.
בשלב הבא המתמודדים ישתתפו בהצגת פרזנטציה בה יציגו את תהליך העבודה - בניית אסטרטגיה מותאמת לקק"ל, הגדרת המטרות והדרכים להשגתם. נתון מעודד עבור מי שכוחם ברעיונות וקריאייטיב מציין כי המכרז יוכרע לפי חישוב משוקלל של הניקוד באיכות שיינתן לכל מציע ויהווה מקסימום 60% איכות, אל מול המחיר שיהווה 40% במשקלו.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- 1.למי תפור המכרז? (ל"ת)קקל נשארת קקל 11/08/2014 14:52הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
