קק"ל אבל לא קל: קרן קיימת לישראל יצאה במכרז לשירותי הפרסום בניו מדיה
חברת קרן קיימת לישראל - קק"ל - יוצאת למכרז על שירותי הפרסום בניו מדיה. המכרז יצא לדרכו לפני כשבוע, והמועד האחרון להגשת מעטפות הוא ה-9 בספטמבר. שירותי הניו מדיה אותם מפרטת החברה במכרז כוללים פעילות ביו-טיוב, פייסבוק, ניוזלטר, פעילות בפורומים, טוויטר ועוד - כאשר במקרה הזה למילה "עוד" יש משמעות בפועל, שכן החברה שומרת לעצמה את האופציה לדרוש מהזוכה במכרז שירותי עתידי לפי ההתפתחויות הטכנולוגיות הצפויות בשוק.
קק"ל מציינת במכרז כי היא "מבקשת להתקשר עם ספק חיצוני, לשם מתן שירותי ניו מדיה במספר תחומים על מנת ליצור מודעות לקיומה, לחשוף ולהציג בקרב הציבור את פעילויותיה ועשייתה המגוונות והנרחבות". החברה מציינת עוד כי ייבחר זוכה אחד לכלל התחומים.
תקופת ההתקשרות עם הזוכה במכרז היא לשנה אחת כאשר לקק"ל בלבד תעמוד הזכות להאריך, על פי שיקול דעתה את ההתקשרות ל-2 תקופות נוספות של עד 12 חודשים כל אחת ובסך הכל ל-24 חודשים מעבר לשנה הראשונה.
עוד עולה מהמכרז כי קק"ל מבקשת הצעת מחיר חודשית לביצוע השירות בכל אחד מן התחומים בנפרד. ההצעה תתייחס לתמורה חודשית עבור מתן כל השירותים הנדרשים, כאשר לא ניתן להגיש הצעת מחיר חלקית עבור חלק מן השירותים בלבד, הצעה שלא תהא מלאה תפסל על ידי קק"ל.
- רמ"י משיקה מכרז בלהבים: 254 מגרשים לחיילי מילואים ולנכי צה"ל
- בוטל חוזה עם חברת גבייה: "הצעה תכסיסנית ומועמדת קש"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סעיף מעניין שהפך להיות פופולרי בשנים האחרונות במכרזים של גופים ממשלתיים קבוע כי הצעת מחיר הכוללת פרטי מחירים שאינם סבירים: גבוהים או נמוכים באופן בלתי סביר (בהתייחס לאומדן העצמי של הקק"ל) אם הוכן כזה, ו/או בהתייחס למחירי השוק באותה עת, עשויה לא להיחשב כהצעה מתאימה ביותר, אף אם מחירה הכולל יהא הנמוך ביותר מבין כל ההצעות שהוגשו.
סעיף נוסף שעשוי להשאיר מחוץ למכרז חברות רבות שמתמחות בתחומי המדיה החברתית ומעוניינות להתמודד עליו קובע כי המתמודד יעמיד לצורך מתן השירותים לפחות חמישה עובדים מקצועיים בתחום כאשר שניים מהעובדים יהיו בעלי מקצוע ומומחים ויפעלו כראש צוות ומנהל רשתות חברתיות.
בשלב הבא המתמודדים ישתתפו בהצגת פרזנטציה בה יציגו את תהליך העבודה - בניית אסטרטגיה מותאמת לקק"ל, הגדרת המטרות והדרכים להשגתם. נתון מעודד עבור מי שכוחם ברעיונות וקריאייטיב מציין כי המכרז יוכרע לפי חישוב משוקלל של הניקוד באיכות שיינתן לכל מציע ויהווה מקסימום 60% איכות, אל מול המחיר שיהווה 40% במשקלו.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- 1.למי תפור המכרז? (ל"ת)קקל נשארת קקל 11/08/2014 14:52הגב לתגובה זו
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקוהאם תוכן מקורי ואיכותי יכול לכבוש את הפריים טיים?
בערב שיגרתי יחסית, כמות הצופים הכללית במהדורות המרכזיות ירדה, אך מגמת התחרות בין 12 ל-14 הולכת ומתחזקת, למעט ירידה כלשהי במהדורה המרכזית; לעומת זאת, ערוץ 13 הולך ויורד בכמויות הצופים
במדינה תזזיתית כמו זו שאנחנו חיים בה, המהדורות המרכזיות של החדשות הם תמיד עיקר העניין, ובכל זאת, ישנם ימים שבהם החדשות משתלטות על הכל וישנה שיגרה, שבה המספרים מתיישרים ואחוזי הצפייה פחות או יותר יציבים. זה גם מה שקרה אתמול, כלומר, שיגרה יחסית, והן כמות הצופים במהדורות עמדה 725 אלף צופים, כבימים "רגילים", והן המגמה של התחזקות ערוץ 14 התמתנה והיחסים בין כמות הצופים חזרו להיות כפי שהיו מספר שבועות אחורה.
מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.3% רייטינג ו-334 אלף צופים, ואילו
חדשות 14 היו אחריה עם 6.9% רייטינג ו-177 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.6% רייטינג ו-123 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן1, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 91 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים ועוד
ללא ריאליטי חזק ברצועת הפריים טיים, הדרמה המקורית של רועי עידן, "נוטוק" השתלטה על הרצועה ועמדה על 11.9% רייטינג ו-299 אלף צופים. "הפטריוטים" ממשיכה להתחזק ועמדה על 9.1% רייטינג ו-280 אלף צופים, ואילו אחריה היתה "ווארט" של ערוץ 13, שגם הוא עמד על נתונים לא רעים, עם 8.6% רייטינג ו-192 אלף צופים. כאן11 בחרו לפצל את הרצועה, והחלק הראשון, "בואו לאכול איתי" עמד על 5.9% רייטינג ו-122 אלף צופים, בעוד שאחריו, "זהו זה" הורידה את כמות הצופים ועמדה על 4.3% רייטינג בלבד עם 86 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.7% רייטינג ו-62 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה
רשת עם העולם הבוקר עם 1.8% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 מתחיל להוביל באופן קבוע, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.4% רייטינג ו-54 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם עדי זריפי, שעמד על
רייטינג של 2.2% ו-44 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
