חם מהתנור: 'רנואר' רכשה את ברייק הזהב ב'מאסטר שף' תמורת 350 אלף ש'

בהמשך למדיניות ברייק הזהב של חברת האופנה, היא רכשה את הברייק בו תופיע פרסומת אחת בלבד לפני ההכרזה על הזוכה בריאליטי שישודר במוצ"ש
כתבי אייס | (1)
נושאים בכתבה מאסטר שף רנואר

חברת האופנה רנואר רכשה את ברייק הזהב בתוכנית הגמר של 'מאסטר שף' אצל זכיינית ערוץ 2 'קשת' שישודר ביום שבת הקרוב. למעשה, חברת האופנה, ממשיכה בקו העקבי בו היא נוקטת מזה תקופה, אחרי שכיכבה בפרסומות ברייק הזהב בתוכניות 'דה ווייס', 'האח הגדול' ו'הכוכב הבא'.

לאייס נודע כי הברייק בתכנית שצפויה להניב רייטינג בסביבות ה-40%, עלה 'לרנואר' כ-350 אלף שקלים. מדובר באחד הסכומים הגבוהים ביותר ששולמו עבור ברייק הזהב בישראל. בשנה שעברה עמד הרייטינג של גמר ריאליטי הבישול על 46.6%, מה שהפך אותה לנצפית ביותר ב-13 השנים האחרונות.

את פרסומת ברייק הזהב של 'מאסטר שף' יוביל סרטון הפרסומת באורך של 60 שניות. הפרסומת, אשר תשודר בכיכובה של הדוגמנית והפרזנטורית אור גרוסמן יחד עם הדוגמניות והדוגמנים המובילים, תקדם את קולקציית חג הפסח ותחשוף את קו הנעליים החדש של הרשת לעונת אביב 2014.

קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי. הקבוצה מפעילה רשת חנויות המונה כיום למעלה ממאה סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראלי TWENTYFOURSEVEN המפעיל למעלה מ-30 סניפים בפריסה ארצית.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בזבוז מטורף חסר ערך מעל 50 אלף (ל"ת)
    אפרתי 03/04/2014 22:52
    הגב לתגובה זו