סופרים את היורו: 50% עלייה בהוצאה לפרסום בערוץ 9 בזמן שידור הטורניר
השבוע הראשון של טורניר הכדורגל האירופאי הוכתר כהצלחה מסחררת ברמת הכדורגל, המתח והסיפורים הצבעוניים מסביב ועל המגרש. מעבר לחובבי הכדורגל - מי שיכולים להרשות לעצמם לחייך, הם ערוץ 9 וצ'רלטון, שלקחו הימור על הטורניר, וסופרים כעת את הכסף במדרגות.
ערוץ 9 שידר עד לרגע זה 5 משחקים כולל משחק הפתיחה. מבדיקת אייס באמצעות יפעת בקרת פרסום, עולה כי בערוץ הייעודי בשפה הרוסית, נרשמה עלייה של 50% בהפניית תקציבי הפרסום, בהשוואה לשבוע הקודם.
ההשוואה היא בין שבוע הפתיחה של משחקי היורו בין התאריכים 8 ביוני ל-13 ביוני (אתמול, יום ד') לבין השבוע שקדם לו. בבדיקה הושוו הימים מוצ"ש, שני, רביעי וחמישי בשעות 21:00-24:00, ובנוסף - יום שישי בין 18:00 ל-21:00 למול היום והשעות בשבוע שקדם לו.
- 1.איוון האיום 17/06/2012 10:10הגב לתגובה זוערוץ 9 שבמקורו היה אמור להוות אלטרניבה רוסית לערוץ 2 מנסה לקושש אחוזי רייטינג בכל דרך אפשרית. אלא מה, אותם ה"קהלים החדשים" ינטשו את הערוץ בתום שידורי המשחקים, אך זה לא ימנע מאנשי מחלקת הפרסום לנופף בנתוני הצפייה המרשימים.