GO DADDY
צילום: צילום מסך
TOP5

טירוף הסופרבול: לקראת אירוע הספורט הגדול - הפרסומות שיעשו לנו את זה

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום בולטים, והפעם בניחוח ספורטיבי: הצעיר שזכה בתחרות של שברולט, וחזרתו של תינוק ה-E*TRADE
אלכסנדר כץ | (2)

מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: שברולט, E*TRADE, חברת BRIDGSTONE, פולקסוואגן ו-GO DADDY.

הסופרבול מתקרב ואיתו יום החג הכי גדול של עולם הפרסום, היום שבו כולנו ממתינים להפסקה ולא באמת למשחק (מי בכלל משחק?). בשל העלות המשוערת של 3.5 מיליון דולר ל-30 שניות כל פרסומת שמשודרת חייבת לספק את הסחורה. על כן, כדי להעצים את הבאזז, גם השנה המגמה של שידור הפרסומות באינטרנט כדי לייצר שיחה מוקדמת אודות הפרסומות ממשיך. ליקטנו עבורכם כמה מהפרסומות הטובות ביותר עד כה. תיהנו ותעריכו, רק בדף פה יש בערך פרסום בשווי 70 מיליון שקלים!!!

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

SURPRISE

נראה שמגמת ה-CROWDSOURCING לא דועכת גם השנה. זאק בורסט, הקולנוען הצעיר, בן ה-26 זכה בתחרות של שברולט להפקת פרסומת לסופרבול. חוץ מליהנות מלראות על המסך את הפרסומות שלו יהנה זאק גם מפרס קטן של 25 אלף דולרים. כנראה שרק משרד הפרסום של GM יסתכל על הפרסומות וייהנה קצת פחות.

IM WATCHING YOU

התינוק של E*TRADE חוזר גם השנה. היסטורית, השימוש בתינוק על ידי משרד הפרסום נועד כדי לחזק את התפיסה כי כל אחד יכול להשתמש במערכת הסחר של החברה ישירות מהבית, אולם כיום נראה שהתינוק כבר הפך לגדול יותר מהמותג אותו הוא מתקשר. והשאלה שנשארת אחרי שרואים את הפרסומות של E*TRADE שנה אחרי שנה היא רק אחת: איך התינוק הזה לא גדל?

CHANGE SPORT

האם אין יותר כסף בצמיגים? חברת BRIDGSTONE מעלה בחודש האחרון סדרה של סרטים ויראלים לקראת הסופרבול במטרה לייצר עניין סביב הפרסומת שלה. בפרסומות מחפשת החברה מנועי צמיחה חדשים לעסקיה, ספורט נראה כמו התפתחות טבעית. או שלא.

SEE MORE

בשנים האחרונות מנסים רבים לטעון כי סקס בפרסומות בעיקר מוכר את עצמו. GO DADDY לא שותפים לתפיסה זו ומוכיחים כל פעם מחדש שעדיין יש מקום לפרובקציה מינית כדי לייצר קשב בקרב קהל הצופים של המשחק, אמריקאים, מזילי ריר וחולי פוטבול.

SATARWARS

כמובן, אי אפשר סופרבול בלי פולקסוואגן! זוכרים את הפרסומת המדהימה של פולקסוואגן עם הילד ומלחמת הכוכבים? הסופרבול מתקרב ופולקסוואגן הולכת להמשיך את הקו הזה גם השנה. סרט ויראלי ששוחרר כפרומו, תוך יומיים הגיע ל- 5.5 מיליון צפיות!

ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אסא, עליתי עלייך, שומר את הטובות לטופ של אחרי (ל"ת)
    ממזר 26/01/2012 21:43
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מקבץ משעמם.. (ל"ת)
    מפוהק 26/01/2012 13:44
    הגב לתגובה זו