נמל תל אביב ים
צילום: גילה קרונפלד

לראשונה ב-75 שנה: חברת 'אוצר מפעלי ים' יוצאת במכרז פרסום לנמל תל אביב

עשור אחרי שיקומו ב-170 מיליון שקלים, מעמידה החברה תקציב פרסום של כמיליון שקלים ללא רכש מדיה לשנה הקרובה, עם אופציה ל-4 שנים נוספות
אלכסנדר כץ | (4)

חברת 'אוצר מפעלי ים', הבעלים והמפעילה של חלק מנמל תל אביב, יוצאת במכרז לשירותי פרסום עבור הנמל בהיקף של כמיליון שקלים בשנה ניהול מדיה בלבד ללא רכש מדיה. מדובר על מכרז לשנה עם אופציה ל-4 שנים נוספות.

נמל תל אביב הוקם לפני 75 שנה על ידי 'אוצר מפעלי ים'. לפני עשור הוחלט לשקם ולפתח את הנמל להפוך אותו למקום מפגש, תרבות, בילוי ופנאי חוויתי בין העיר לים. בנמל הושקעו כ-170 מיליון שקלים, וכיום מבקרים בו יותר מ-100 אלף איש בשבוע.

המועד האחרון להגשת הצעות הוא 9 בפברואר. במסגרת המכרז, על המציעים להגיש הצעה שתכלול את הגדרת הקו האסטרטגי של הנמל כולל שמירה על מיצובו ומיתוגו כמתחם המייצר תכנים תרבותיים וחווית בילוי. מבחינת פעילות הפרסום, ב'אוצר מפעלי ים' ידרשו משרד המסוגל לספק שירותי ניהול מדיה מסורתית וניו-מדיה, שירותי קריאייטיב, פרסום תערוכות, ירידים, אירועים ופעילות שוטפת.

דרישות נוספות במסגרת המכרז הן: פרסום מכרזים, שירותי גרפיקה, כולל הפקות דפוס, מודעות, שלטי חוצות, שילוט בנמל ושילוט אירועים. מבחינת הניו-מדיה והפעילות האינטראקטיבית ברשת, על שירותי הפרסום לכלול בין היתר, ניהול שוטף של אתר החברה ופעילות שוטפת ויזומה ברשתות חברתיות, ליווי וייעוץ בנוגע לפיתוחים ופעילויות בתחום, הפקת באנרים, מיני סייטים ועוד.

לדברי איריס ברץ, מנכ"ל בפועל של 'אוצר מפעלי ים': "אנו מחפשים משרד קריאטיבי המסוגל להתמודד עם האתגר פרסום מתחם רב-גוני והמתוייר ביותר בישראל, הפונה לאוכלוסיות שונות והכולל מגוון רחב של פעילות פנאי לרבות פעילויות תרבות, יצירה, בילוי וקולינריה".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    עדן 11/10/2012 01:56
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף נמל תל אביב ישודרג לטובה ------------ http://www.yad0.com/
  • 3.
    חן 26/01/2012 20:32
    הגב לתגובה זו
    זה ממש תקציב פרו בונו...ועוד דורשים הפקדת ערבות וכל מיני דרישות מגוחכות. מקבלים 100 אלף בשנה וצריך לשים ערבות של 25.... הזיה
  • 2.
    רכש את המכרז 26/01/2012 08:50
    הגב לתגובה זו
    מכרז כזה מתאים רק למשרד עיצוב-אפילו שהדרישות מפליגות באסטרטגיה, פלנינג, פלנינג מדיה...ללא רכש, הכנת 8 קמפיינים בשנה והמון עבודה שוטפת זה לא מכרז שמתאים למשרד פרסום, רק לנואשים שבהם וכתוב במכרז עד 800 אלף - איך המספרים קפצו? אז מתוך תקציב של 800 אלף כמה ישלמו לזוכה? אולי 100 אלף בשנה - פשוט לא כלכלי!!!!!!
  • 1.
    המכרז דרקוני ולא משתלם (ל"ת)
    יוסי 25/01/2012 15:42
    הגב לתגובה זו