האקס של אביבית בחוץ, ובלי הדחות: 'האח הגדול' נחלשה קלות - עם 41.3%
הדרמות ב
'המקור' (ערוץ 10), בתכנית עם הקלטות מאירועי השריפה בכרמל, והתחפשותם של רביב דרוקר ומיקי רוזנטל לחרדים, לא זכתה להצלחה רבה אתמול. בתכנית צפו רק 6.7%, נתון נמוך מזה שהיא זוכה לו בדרך כלל, שעומד על 8-9%.
מהדורת הלילה של
ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) הניבה אתמול 14.6%,
- 4.ציפי 25/01/2012 14:17הגב לתגובה זוחוץ מכם, אף אחד לא מתענין באמת בחרדים. אז דרוקר התחפש לחרדי... ביג פאקן' דיל. את מי זה מענין?
- 3.תום 25/01/2012 10:31הגב לתגובה זואיך אפשר לראות את הרפש הטלוויזיוני הזה, 'האח הגדול', כשממול ב'מקור' משדרים כתבות תחקיר כל כך חשובות? כל הכבוד לדרוקר,רוזנטל והצוות, שאי אפשר להשוות את האיכות שהם מייצרים מול הבידור הזול בערוץ המקביל...
- 2.שלומי 25/01/2012 10:17הגב לתגובה זומי רואה את התוכנית הנ"ל רק ילדים עד גיל 15 תוכנית רדודה תוכנית שמסממם את הילדים מנחה הומו עוד מנחה אידיוט כל מיני אנשים שמשתתפים בתוכנית וזה רק מקריאה באינטרנט . מי צריך טלויזיה כבלים עם יש סרטים בחינם באתרי הורדות רבותי תקשורת טלויזיה כתבים עיתונים כולם מדווחים רק על צואה על שמואלנים ועל אשכנזים שכולם מסריחים
- 1.משה 25/01/2012 10:02הגב לתגובה זובושה
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
