האח הגדול עונה 4 אביב אביבית ריאליטי קשת
צילום: צילום מסך ערוץ 2
רייטינג

האקס של אביבית בחוץ, ובלי הדחות: 'האח הגדול' נחלשה קלות - עם 41.3%

פרק ההדחות של 'האח' ממשיכה להניב נתוני צפייה מטורפים שחוצים בקלות את רף 40 נקודות הרייטינג. מגישי 'המקור' התחפשו לחרדים, הרייטינג צנח
אלכסנדר כץ | (4)

הדרמות ב'האח הגדול' ממשיכות לרתק את הצופים, גם אתמול (יום ג'). על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי שהייתו ואחר כך יציאתו מהבית של אביב, הארוס לשעבר של אביבית, הניב ל'האח הגדול' (קשת, ערוץ 2) 41.3%, ירידה קלה מ-44.7% שקיבלה התכנית של יום ראשון. אתמול צפו בה 1.170 מיליון.

'סברי מרנן' (קשת, ערוץ 2) בפרק סיום העונה, זכתה ל-29.1% מכובדים מאד, ושוב מדובר בנתונים גבוהים מאד מאז עברה הסדרה להיות משודרת אחרי 'האח'.

'המקור' (ערוץ 10), בתכנית עם הקלטות מאירועי השריפה בכרמל, והתחפשותם של רביב דרוקר ומיקי רוזנטל לחרדים, לא זכתה להצלחה רבה אתמול. בתכנית צפו רק 6.7%, נתון נמוך מזה שהיא זוכה לו בדרך כלל, שעומד על 8-9%.

מהדורת הלילה של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 13.9%, 'לטרף נולד' (ערוץ 10) עם 6.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 7.3%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.3%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.4%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) הניבה אתמול 14.6%, 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.7%, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 6.7%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ציפי 25/01/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
    חוץ מכם, אף אחד לא מתענין באמת בחרדים. אז דרוקר התחפש לחרדי... ביג פאקן' דיל. את מי זה מענין?
  • 3.
    תום 25/01/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    איך אפשר לראות את הרפש הטלוויזיוני הזה, 'האח הגדול', כשממול ב'מקור' משדרים כתבות תחקיר כל כך חשובות? כל הכבוד לדרוקר,רוזנטל והצוות, שאי אפשר להשוות את האיכות שהם מייצרים מול הבידור הזול בערוץ המקביל...
  • 2.
    שלומי 25/01/2012 10:17
    הגב לתגובה זו
    מי רואה את התוכנית הנ"ל רק ילדים עד גיל 15 תוכנית רדודה תוכנית שמסממם את הילדים מנחה הומו עוד מנחה אידיוט כל מיני אנשים שמשתתפים בתוכנית וזה רק מקריאה באינטרנט . מי צריך טלויזיה כבלים עם יש סרטים בחינם באתרי הורדות רבותי תקשורת טלויזיה כתבים עיתונים כולם מדווחים רק על צואה על שמואלנים ועל אשכנזים שכולם מסריחים
  • 1.
    משה 25/01/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    בושה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.