תקציב מטבחי זיו לחברון זלצמן שביט; אוברזון ישמש כיועץ לקראת מיתוג מחדש
תקציב הפרסום של רשת מטבחי זיו, עובר למשרד חברון זלצמן שביט - כך נודע לאייס. התקציב לשנה הקרובה צפוי לעמוד על על כ-2 מיליון שקלים.
בחצי השנה האחורה בחנו במטבחי זיו מספר רב של משרדי פרסום, אולם לא קיימו מכרז קלאסי. כעת מסתיימת רשמית ההתקשרות עם משרד ברלזון & רן לוי (שנרכש לפני כשנה על ידי דרורי שלומי שקד). יש לציין כי בשנה האחרונה לא התבצעה אף פעילות פרסומית של מטבחי זיו.
לאייס נודע עוד כי חברת המטבחים גם תעבור הליך של מיתוג מחדש, שיכלול שפה עיצובית חדשה של הסניפים ולוגו חדש, בליוויו של גדעון אוברזון, שיהיה היועץ העיצובי והתדמיתי של הרשת.
מנהל אגף שיווק במטבחי זיו, מאיר גרובנר, אמר כי "2012 היא שנת מבחן עבור מטבחי זיו. אנחנו מתכננים להשיק שפה חדשה, נראות חדשה ומיתוג חדש. אין ספק שמחכה לנו שנה מלאה באתגרים וחברון זלצמן שביט הם הפרטנרים הראויים שאיתם בחרנו לצאת לדרך הזאת".
- 16.ש 31/08/2012 19:33הגב לתגובה זושירות לקוחות מתחת לכל ביקורת. על כל פניה מחכים כחודשיים. נכון חודשיים. לאחר קניה אין מענה.
- 15.הרצל 28/01/2012 21:24הגב לתגובה זוזו ההזדמנות של המשרד הזה
- 14.ישי 26/01/2012 14:29הגב לתגובה זושמח שגם אתם הצטרפתם. הזדמנות בשבילי להגיד רק מילים טובות על הכישרונות.
- עלאק.... (ל"ת)29/01/2012 21:02הגב לתגובה זו
- 13.אייל טל 25/01/2012 11:02הגב לתגובה זולא פלא שהם בחרו בהם, אסי אחד האנשים המוכשרים ביותר בתחום, ייקחו אותם רחוק,
- 12.זאת כותרת ראשית? קצת עלוב (ל"ת)כותרת משנה 25/01/2012 09:58הגב לתגובה זו
- 11.תקציב יחסי הציבור של ז-ח-ש עבר רשמית לאייס (ל"ת)דני 25/01/2012 09:08הגב לתגובה זו
- מר לוי, יש טובים ממך (ל"ת)רהב 25/01/2012 11:50הגב לתגובה זו
- 10.זהירות אני תפוח אדמה לוהט (ל"ת)זיו 24/01/2012 21:12הגב לתגובה זו
- 9.עמנואל קנט 24/01/2012 20:28הגב לתגובה זוזיו, מטבחים שהם תפיסת חיים. אמירה רעיונית! ולא סתם אלא חדשה! ולא סתם אלא שלנו! ולא סתם אלא קובעת!
- 26/01/2012 09:48הגב לתגובה זוהמטבחים הטובים ביותר. (נקודה).
- 8.אסי שביט חתיך!!! (ל"ת)מיה 24/01/2012 20:21הגב לתגובה זו
- חולה נפש את מתכוונת...על כדורים (ל"ת)29/01/2012 21:03הגב לתגובה זו
- לימור 25/01/2012 00:01הגב לתגובה זומי זה מהם? דווקא הימני עושה לי את זה
- 7.2 מליון שקלים? אולי 2 מליון פזו (ל"ת)חחח 24/01/2012 20:18הגב לתגובה זו
- 6.מיכל 24/01/2012 18:57הגב לתגובה זוכמו באלטמן ואחרים הם עשו אחלה עבודה. בהצלחה עם זיו.
- 5.סתם משרד (ל"ת)24/01/2012 18:46הגב לתגובה זו
- 4.אלון 24/01/2012 15:47הגב לתגובה זוזה לא תירוץ על העבודה של משרדים קודמים ואחרים, אבל בסוף הלקוח תמיד רוצה את המטבח שלו בענק
- 3.ברלזון לא עשו כלום למותג. הגיע זמן (ל"ת)אחד שיודע 24/01/2012 15:04הגב לתגובה זו
- 2.אני 24/01/2012 14:42הגב לתגובה זו"חברון זלצמן שביט משרד בעליה, קורה שם משהו טוב"
- 1.אלירז 24/01/2012 13:44הגב לתגובה זוזה עולם של קצבים. בחירה מעניינת וטובה במשרד פרסום

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?
רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ, אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.
הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול? יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים.
אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מאחורי האח הגדול
האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?
רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ, אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.
הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול? יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים.
אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מאחורי האח הגדול
האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.