פרסום ראשון

תקציב מטבחי זיו לחברון זלצמן שביט; אוברזון ישמש כיועץ לקראת מיתוג מחדש

תקציב הפרסום של הרשת טופל בשנים האחרונות בברלזון לוי, אולם בשנה האחרונה לא הייתה פעילות פרסומית. התקציב ל-2012 יעמוד על כ-2 מיליון ש'
אלכסנדר כץ | (24)

תקציב הפרסום של רשת מטבחי זיו, עובר למשרד חברון זלצמן שביט - כך נודע לאייס. התקציב לשנה הקרובה צפוי לעמוד על על כ-2 מיליון שקלים.

בחצי השנה האחורה בחנו במטבחי זיו מספר רב של משרדי פרסום, אולם לא קיימו מכרז קלאסי. כעת מסתיימת רשמית ההתקשרות עם משרד ברלזון & רן לוי (שנרכש לפני כשנה על ידי דרורי שלומי שקד). יש לציין כי בשנה האחרונה לא התבצעה אף פעילות פרסומית של מטבחי זיו.

* רוצים לדבר על זה? כנסו לדף הפייסבוק של אייס

לאייס נודע עוד כי חברת המטבחים גם תעבור הליך של מיתוג מחדש, שיכלול שפה עיצובית חדשה של הסניפים ולוגו חדש, בליוויו של גדעון אוברזון, שיהיה היועץ העיצובי והתדמיתי של הרשת.

מנהל אגף שיווק במטבחי זיו, מאיר גרובנר, אמר כי "2012 היא שנת מבחן עבור מטבחי זיו. אנחנו מתכננים להשיק שפה חדשה, נראות חדשה ומיתוג חדש. אין ספק שמחכה לנו שנה מלאה באתגרים וחברון זלצמן שביט הם הפרטנרים הראויים שאיתם בחרנו לצאת לדרך הזאת".

תגובות לכתבה(24):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    ש 31/08/2012 19:33
    הגב לתגובה זו
    שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת. על כל פניה מחכים כחודשיים. נכון חודשיים. לאחר קניה אין מענה.
  • 15.
    הרצל 28/01/2012 21:24
    הגב לתגובה זו
    זו ההזדמנות של המשרד הזה
  • 14.
    ישי 26/01/2012 14:29
    הגב לתגובה זו
    שמח שגם אתם הצטרפתם. הזדמנות בשבילי להגיד רק מילים טובות על הכישרונות.
  • עלאק.... (ל"ת)
    29/01/2012 21:02
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    אייל טל 25/01/2012 11:02
    הגב לתגובה זו
    לא פלא שהם בחרו בהם, אסי אחד האנשים המוכשרים ביותר בתחום, ייקחו אותם רחוק,
  • 12.
    זאת כותרת ראשית? קצת עלוב (ל"ת)
    כותרת משנה 25/01/2012 09:58
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    תקציב יחסי הציבור של ז-ח-ש עבר רשמית לאייס (ל"ת)
    דני 25/01/2012 09:08
    הגב לתגובה זו
  • מר לוי, יש טובים ממך (ל"ת)
    רהב 25/01/2012 11:50
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    זהירות אני תפוח אדמה לוהט (ל"ת)
    זיו 24/01/2012 21:12
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    עמנואל קנט 24/01/2012 20:28
    הגב לתגובה זו
    זיו, מטבחים שהם תפיסת חיים. אמירה רעיונית! ולא סתם אלא חדשה! ולא סתם אלא שלנו! ולא סתם אלא קובעת!
  • 26/01/2012 09:48
    הגב לתגובה זו
    המטבחים הטובים ביותר. (נקודה).
  • 8.
    אסי שביט חתיך!!! (ל"ת)
    מיה 24/01/2012 20:21
    הגב לתגובה זו
  • חולה נפש את מתכוונת...על כדורים (ל"ת)
    29/01/2012 21:03
    הגב לתגובה זו
  • לימור 25/01/2012 00:01
    הגב לתגובה זו
    מי זה מהם? דווקא הימני עושה לי את זה
  • 7.
    2 מליון שקלים? אולי 2 מליון פזו (ל"ת)
    חחח 24/01/2012 20:18
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מיכל 24/01/2012 18:57
    הגב לתגובה זו
    כמו באלטמן ואחרים הם עשו אחלה עבודה. בהצלחה עם זיו.
  • 5.
    סתם משרד (ל"ת)
    24/01/2012 18:46
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אלון 24/01/2012 15:47
    הגב לתגובה זו
    זה לא תירוץ על העבודה של משרדים קודמים ואחרים, אבל בסוף הלקוח תמיד רוצה את המטבח שלו בענק
  • 3.
    ברלזון לא עשו כלום למותג. הגיע זמן (ל"ת)
    אחד שיודע 24/01/2012 15:04
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אני 24/01/2012 14:42
    הגב לתגובה זו
    "חברון זלצמן שביט משרד בעליה, קורה שם משהו טוב"
  • 1.
    אלירז 24/01/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
    זה עולם של קצבים. בחירה מעניינת וטובה במשרד פרסום
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.