22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה נפלה 4.2% >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה של 9% מהשיא בתחילת שבוע, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של קרן הגידור הגדולה בעולם הגיע השבוע לטריליון דולר >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

העסק מסתבך? בג"צ התיר לתנועה לאיכות השלטון להשיב לתגובת המדינה בדבר סעיף היציבות - מניות הגז צללו

המדינה טענה כי אין צורך לעגן את סעיף היציבות בחקיקה - התנוכה לאיכות השלטון תגיב לעמדת המדינה תוך 5 ימים
 |  37
סאגת הגז
Share
התנועה לאיכות השלטון תוכל להגיש בתוך 5 ימים מהיום את תגובתה לעמדת המדינה, לפיה אין צורך להביא את סעיף היציבות לחקיקה. כך הוחלט היום בקרב שופטי בג"צ שמסרו את ההודעה לתנועה לאיכות השלטון לפני כשעה. מניות שותפיות הגז הגיבו בנפילה חופשית, ככל הנראה בשל ההבנה כי בג"צ מתכוון שלא לוותר בנושא סעיף היציבות. דלק קידוחים איבדה 4.05%, דלק קבוצה ירדה 4.26%, רציו איבדה 3.66% ואבנר צנחה ב-4.67%.


מדד ת"א נפט וגז (+0.6%) מדד ת"א נפט וגז 992.05 +0.6% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א נפט וגז בסיס:986.11 פתיחה:984.32 גבוה:995.71 נמוך:981.46 תמורה:26,618,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

כזכור, ביום ראשון המדינה דחתה את המלצת בג"צ לפיה יש להביא את סעיף היציבות לחקיקה, וזאת בטענה כי אם היא תעגן את תסעיף היציבות בחקיקה בנושא הגז - גם ביתר התחומים יתבקש אותו הדבר ולכן היא מנועה לעשות כך.עיקר העתירה של התנועה לאיכות השלטון נוגע להשוואה שעושה המדינה במתווה הגז מול הסכמי BOT בעולם בעוד זה לא נכון לעשות זאת בשוק המקומי. הסכמי BOT למעשה מהווים הסכם למימון, הקמה והפעלה של הפרויקט. נזכיר כי בימים אלו השותפויות עושות מאמץ למצוא לקוח עוגן על מנת להשיג מימון לפיתוח לוויתן. לפי התנועה לאיכות השלטון, "קבלת עמדת המדינה תהווה בכייה לדורות".באשר לטענות בנוגע לפרק היציבות הרגולטורית, התנועה לאיכות השלטון כתבה: "תגובת המדינה ותצהירו של נתניהו שהבהירו כי הדבר היווה תנאי בלעדיו אין מצד חברות הגז למימוש המתווה, רק מחדדות את חומרת אי החוקיות ואת כניעתם ללחצי קרטל מונופוליסטי, תוך נכונות ולוותר על עקרונות היסוד של הדמוקרטיה הריבונית. ממשלת ישראל ניהלה בעבר, ותנהל בעתיד, משא ומתן על משאביה, והיא ערכה הסכמים עם יזמים ומשקיעים בפרויקטים גדולים ועתירי ממון. ואולם, ממשלת ישראל מעולם לא הלכה רחוק כל כך על מנת לספק את מאווייהן של חברות פרטיות, עד כדי פגיעה חמורה בריבונותה".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

37 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 אהרון 24/02/2016 11:02 כמובן שאין לליכוד זכות בממשלה לקבל החלטות, הם פקידי המש (ל"ת)
25 ג'ינג'י 24/02/2016 09:16 התנועה ל"איכות השלטון"
היה ראוי לתנועה לאיכות השלטון לבוא ולטעון כנגד ההתעללות בחברות הגז: הזיגזוג ברגולציה, העיכובים הבלתי נגמרים ההפסד האדיר בהכנסות לאוצר המדינה ולמשקיעים בחברות. הפגיעה בדימוי של מדינת ישראל כמקום שכדאי להשקיע בו.
24 יעקב 24/02/2016 08:26 אם בג"ץ חפץ חיים העתירות ידחו אחרת זו תחילת הסוף של בגץ (ל"ת)
23 טוב למתווה 24/02/2016 05:29 בגץ ידחה את העתירות
פסק הדין יהיה שקלנו את עמדת הממשלה. ואת עמדת העותרים והחלטנו לאחר שמיעת 2 הצדדים לדחות את העתירות
שמטוב 25/02/2016 08:24 בג"ץ שמע את דעתך וולא התרשם ממנה. גם לא מביבי. (ל"ת)
22 דוקטור 24/02/2016 05:25 כמה אפשר למשוך ?
למי לא ברור שרק מפסידים זמן וכסף גם המדינה גם המשקיעים?תארו לכם שהמתווה היה עובר לפני שנה, אירן הייתה עדיין תחת, מחיר הנפט גבוה, אפשרויות חתימת ייצוא הרבה יותר גדולות ועודומה הועילו המתנגדים? סתם הפסד לכולם
21 אחד העם 24/02/2016 00:34 זו לא התנועה לאיכות בשילטון זו התנועה למחיקת המדינה
זו לא התנועה לאיכות בשילטון זו התנועה למחיקת המדינה והריסתה . מטרתם להביא לחורבן המדינה. קורא לבג״צ אותו אני מכבד להפסיק את הסאגה המטופשת הזאת ולהפסיק להפריע למדינה להוציא לפועל ולבצע את החלטותיה החוקית ללא שום ספק. לטובת מדינת ישראל ואזרחיה . יש לאפשר לממשלה שנבחרה בבחירות דמוקרטיות לבצע את תפקידה. מספיק עם הטמטום הזה שיכול להוביל לאובדן המדינה!!!
20 הגינגי הנוכלהקים עמו 23/02/2016 21:44 עמותה לעשות כסף יא נוכליםהכשולונותשלכם
לטובת המדינה. צלחת המדינה כשלונות שלכם מי מספק לכם כסף נוכלים
19 בנימין 23/02/2016 21:37 די צפוי
יכול להבין את השופטים שנותנים לעותרים להגיב אבל ברור לחלוטין שבכת ידחה העתירות ואז שוב יזנקו מניות הגז . אין סרט שבכת יגרום להפסדים של עשרות מיליארדים
18 יצחק 23/02/2016 20:32 בגצ עושה שפגט
ישמור אותנו אלהים מבגצ וחבורת השמאלנים ההזויה שמחזיקה את כולנו בביצים כי מאיראן ושאר החולרות נדע להישמר ללא סיוע . ומשפט לראש ההרכב כבוד השופט רובינשטיין מזכיר הממשלה בעבר מי כמוך מבין בתחום ואת ההשלכות החמורות שינבעו מהחלטה לא נכונה שתקבלו
17 מיוחס 23/02/2016 20:30 שימו לב שרוב השמאל נגד! האם בית המשפט יוכל להשאר אוהייק
כנראה שלא, כי הדי אן איי שלו נמצא בצד מובהק של המפה.
16 הם נוכליםהגינגי 23/02/2016 19:59 הקצם אותה לגזור קופונים (ל"ת)
15 אלי 23/02/2016 19:53 לא יעזור לגינגי השמאלן
המוה יעבור לטובת עם ישראל.התנועה תקבל לשלם הוצאות.מענין מהיכן יש להם כסף?
עע 23/02/2016 20:29 הגינגי האופורטוניסט ממש אכפת לו העיקר שיהיה בכותרות כל
עורכיי הדין שונאים אותו
14 ייאוש 23/02/2016 19:46 מדינה של ליצנים
לאף אחד אין את האומץ לקחת החלטות,לכן המדינה שלנו נכשלת בכל התחומים.חינוך,כלכלה,דיור,וכו...חבל חבל אהבתי את המדינה שלי וכול יום אני מתאכזב מחדש.
13 אזרח 23/02/2016 19:11 מתווה הגז הוא השחיתות הגדולה בתולדות המדינה
הולילנד כלום לעומתו. יצרו מונופול שימכור למדינה גז במחיר כפול ממחיר השוק, ורוצים לכבול את ידי הממשלה לעשר שנים. לא היה כדבר הזה פה. יום יבוא ותראו איזה ג'וב ביבי/שטייניץ קיבלו מחברות הגז כדי לתת להם את כל מבוקשם
שאקי 24/02/2016 06:42 ההיפך זאת הברכה הכי גדולה בזכות נובל בלבד (ל"ת)
שמטוב 25/02/2016 08:22 ברכה לגנבים בלבד.השוטים שהשקיעו בגנבים מתבקשים לא לבכות
ולא להאשים אף אחד חוץ מעצמם.
12 יש לחקור עי הרשות 23/02/2016 19:11 ניע את הסיבות שלהם מי מממן אותם
כל מטרתם ספקולטיבית הכוונה לתנועה לאיכות השלטון מניעהם מי עומד מאחוריהם הכל חבורת ספקולציה שנשלחו
11 יש לכבד הסכמים 23/02/2016 18:43 מדובר בתנועה להכשלת השילטון לא לאיכות השילטון
יש לקוות שבג"ץ לא יכשיל החלטות מוסדות מדינה נבחרים : כנסת וממשלה ויתן יד לשמאל ליצירת משבר כלכלי ומדיני מיותר לחלוטין.
10 ידי 23/02/2016 18:39 מדינה דפוקה (ל"ת)
9 יודע דבר מבאר שבע 23/02/2016 18:36 במצב הכי גרוע ביבי יפטר זמנית את שני החכים שלא יכוליואח (ל"ת)
8 huxh 23/02/2016 18:19 מדוע ההודעה יצאה לעיתונות שעה לפני סיום המסחר
האם יש דברים בגו
7 יצחק 23/02/2016 17:56 הכלבים נובחים והשיירה עוברת
אפילו כלה עדיף על התנועה ההזויה הזו שמונתה על ידי עצמה והגינגי שעומד בראשה עוד גוזר שלמונים רבים מתפקיד שאלהים מינה אותו להזיק לכל מה שמציק לו , לא יעזור לו ולכל עוכרי המדינה משמאל המפה הפוליטית לבגצ נגמרה התחמושת והיא יורה כדורי סרק כדי לרצות את חביביה משמאל אבל בשעת השין הם יחליטו נכון כי פשוט אי אפשר אחרת והם מבינים זאת הנזק שהם יגרמו בהחלטה שגויה ירדוף אותנו לעד והוא יהיה חתום על שמם לדראון עולם
6 דודו 23/02/2016 17:55 המתווה עבר סופית
פשוט בגץ חייב להראות שהוא עשה משהו כדי לרצות אותם זה יעבור במאה אחוז וכל הפרויקטים יתחדשו וכולם ירויחו מזה בגדול גם הצבור גם המדינה ובעיקר משקיעי גז המניות יזנקר במאות אחוזים בשנה הקרובה ויהי חלוקת רווחים
5 איתן 23/02/2016 17:40 סערה בכוס מים
המקלות האחרונים שנשארו לכם לתקוע בגלגלים. תנועה לא שפויה. הרווחתם עוד 5 ימים. הידד
יוסי 23/02/2016 17:51 הצבור הפסיד הפסיד מלירדי שח היום הפסיד הרבה מחילונים
כבוד השופט היכן הצדק
איש התנועה 23/02/2016 17:50 השורט על רציו שנלקח למעלה למעלה ממשיךלהתנפח.
מקלות. זברבירים. לא שפויים. הידד. מרוויחים על התחת שלך יופי יופי.
איתן 23/02/2016 18:58 זאת הרמה שלכם
תחת? אני מכיר את המילה ״תחת עץ האקליפטוס״ האם לזה התכונת?איש התנועה.
4 אבי 23/02/2016 17:39 זה עבר גם בממשלה וגם בכנסת! לבגץ אסור להתערב (ל"ת)
3 יוסי 23/02/2016 17:38 כבוד השופט האם אתה שוקל הנזק שהחלטתך גורמת לציבור
המשקיעים. השקיעו כספם בהתחשב בחוקים שהיו ידועים בזמן אמת נכון לתקופת הקידוחים .לא די בנזק שנגרם למשקיעים בגין שינויים בדיעבד .ראה ששנסקי
ששון 23/02/2016 18:52 תמשיך לדקלם את סיסמאות תשובה . תיכף תגיע התספורת ! (ל"ת)
2 סוחר חתיך 23/02/2016 17:34 איףףףף הפילו לי,כרגע מופסד 2.5%
מי המטומטמים שמוכרים כל פעם על כל רעש סטטי,חבל חבל כי הגדולים קונים ממכם יהלום במחיר של זכוכית.בהצלחה למתווה הוא יעבור על הפרצוף של שלי,איתן,זהבה,וכל יתר הבולשביקים...
ששון 23/02/2016 18:53 תיכף תגיע התספורת של תשובה. שתפסיד את כל הכסף שלך הלואי (ל"ת)
יעקב 23/02/2016 20:30 זה לא מקרי שבחרת בשם דבילי (ל"ת)
מקסימיליאן 23/02/2016 17:52 לסוחר חתוך
חדל זיוני מוח. הפסד בשקט ואל תבלבל ת'מוח.
1 שפוי 23/02/2016 17:33 מדינת חלם
איזו מדינה חלמאית יש לנו......אומרים שהיהודים לא הרגו את ישו אבל את הנשמה הוציאו לו......אפשר לחשוב שעומדים בתור מכל העולם ומתחננים לקדוח כאן.....תתעוררו...... דוגית נוסעת והקברניטים נרדמים....איכה תגיע הדוגית לחוף?? חלם...פשוט חלם
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש