גורביץ' במסר חד משמעי: כל עלייה - הזדמנות לצאת

אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal על התנודתיות בוול סטריט ובאירופה - צפו בווידאו
|
(68)
תגובות לכתבה(68):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    כשאתה רואה אדום כולם צריכים לראות ירוק וההפך . (ל"ת)
    מר גורביץ 10/04/2018 22:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    הבורסה לא מפסיקה לעלות .זו בדיחה או מה . (ל"ת)
    איפה האדום שלך ????? 06/04/2018 01:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    את ממש תותחית בבורסה .מה זה עליות .פששש. כל הכבוד (ל"ת)
    גברת רותי 28/03/2018 00:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    מחר עליות בכל המדדים (ל"ת)
    רותי 26/03/2018 21:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    אוקיי. מכרתי היום הנסדק בהאם למלצתך.
    דידי 26/03/2018 17:34
    הגב לתגובה זו
    0 5
    עכשו נראה עד כמה אתה טוב....
    סגור
  • 27.
    buy the f... dip
    observer 26/03/2018 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמו שאמרתי אתמול, השוק עדיין בדרך לשיאים חדשים עם קטיעות קלות כל כמה חודשים. ראה שוק 1999 שהתנהג בדיוק ככה והצליח להכפיל את מחיר נסדק. בסופו של דבר יהיה את הקריסה הגדולה אבל זה לא קורה הפעם.
    סגור
  • 26.
    תוכי
    007 25/03/2018 23:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גורביץ עם כל הכבוד תפסיק ללקט כתבות של אחרים ולהציג אותם כמו תוכי .מומלץ דעה שלך , זה הישמע יותר אמיתי.
    סגור
  • 25.
    גרף
    שימי 25/03/2018 20:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא מאמין בגרפים הכל שטויות וסוג של ביזניס.גרפ נוצר ע״י היסטוריה והיסטוריה משתנת ..אז ביי חמוד לא מוכר אלא הרווחתי,הפסדתי זה יהיה על הנייר כלום לא ימחק אלא עם העולם ימחק שאז כסף כבר לא מעניין!!! אגב נבואה ניתנה לשוטים ולקטנים
    סגור
  • 24.
    כל עוד אין העלאת ריבית השוק ימשיך למעלה כל ירידה לצרוך (ל"ת)
    הצלף 25/03/2018 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    למכור בעליות
    עדינה לב 25/03/2018 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האם למכור בעליות למרות שאני מופסדת?לממש בהפסד?
    סגור
  • תבני לך תיק מדדים גאוגרפיים וסקטוריאליים
    לעדינה לב 29/03/2018 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאורך שנים ולא תצרכי למכור כלום .כל ניסיון לתזמן את השוק זה כישלון בהסתברות כמעט וודאית לאורך זמן ריבוי פעולות בתיק וניסיון לתזמון שוק על סמך ציורים הם חסרי תועלת וגורמים להפסדים
    סגור
  • 22.
    למכור בעליות
    עדינה לב 25/03/2018 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי שאלה לאייל. כשאתה אומר לנצל כל עליה למכירה, האם כוונתך למכור בכל מחיר בעליה גם כשאני למעשה מופסדת בנייר?
    סגור
  • 21.
    המפולת במניות תביא עליות חזקות בדולר
    משה 25/03/2018 08:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם הנגידה העלובה פלוג לא תוכל יותר לעצור את הדולר מלטפס
    סגור
  • 20.
    פעם ב ....קולע ...משנה דעה כל שעה לפי מצב השוק (ל"ת)
    קשקשן 25/03/2018 00:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    תענוג (ל"ת)
    סקגו 25/03/2018 00:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    לכל המלעיזים
    אמיר 24/03/2018 21:54
    הגב לתגובה זו
    5 3
    נכון לעכשיו (מוצש) צדק בגדול
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    מפולת בפתח
    רועי 24/03/2018 21:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם הדאו יורד מתחת ל-23,860.46 בימי המסחר הבאים זה סימן מכירה חזק לפי הדאו תיאורי. מי שלא חווה את המפולות הקודמות לא מבין צזה זה לראות את השוק נחתך ב50% בזמן קצר. הפעם יקראו לזה בועת האשראי וההקלה הכמותית.. זהירות תהום לפנינו.
    סגור
  • 16.
    מנתח טכני מספר אחד !!! ראו מלל מצורף
    קושניר יבגני 24/03/2018 18:39
    הגב לתגובה זו
    4 3
    למדתי אצל אייל לפני מפר שנים ומאז עוקב אחרי המלצותיו. מסכנה - מנטח טכני מעולה. הודות לו אגב אני כבר מזמן עברתי לתעודות סל בחסר ועד עכשיו הרווחתי יפה. תודה אייל !!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 15.
    נראה ש DAX בחזרה ל8000 בחצי שנה הקרובה (ל"ת)
    משה 24/03/2018 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    גורביץ טוב כרגיל (ל"ת)
    עודד 24/03/2018 10:30
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • גורביץ טוב כרגיל
    M.H 24/03/2018 23:23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הכן כן מי שעוקב אחריו מזה זמן דבריך נכונים והוא מספיק אמיץ על סמך הידע שלו והשיטה הטכנית אשר על פיה הוא עובד לשנות גם דעה לכיוון השני כאשר וכול המשמיצים שאני רואה כאן לדעתי זה נובע מחוסר הבנה טכנית של השיטה על פיה הוא עובד ועד עתה לרוב לא מאכזב ואם משהו לא עובד כפי שהוא מעריך הנזק הוא קטן ומרווח הטעות גם כן ועל כך יבורך
    סגור
  • גם אני הרווחתי בזכותו השנה 550% על קרן 124.000שקל. (ל"ת)
    עמי 24/03/2018 16:08
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • תמכור תותים למשהו אחר... (ל"ת)
    שיע 25/03/2018 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גם מהמר בקזינו לפעמים מרוויח (ל"ת)
    לעמי 25/03/2018 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    למה אי אפשר לצפות בווידאו ממרכז אמריקה ? (ל"ת)
    חואן קרלוס 24/03/2018 03:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    זיקית גורביץ .משנה דעה לפי המגמה .זיקית של ממש . (ל"ת)
    עבודה בעיניים 23/03/2018 19:06
    הגב לתגובה זו
    12 6
    סגור
  • קנטרנות מחוסר ידע
    MENASHE 24/03/2018 23:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני מציע לך האמת להירשם לקורס תשע השאלות של גורביץ תוכל להבין על מה הוא מדבר ועל סמך איזו שיטה הוא מקבל החלטות עד אז עדיף שלא תגיב כי ניכר עליך שאין לך מושג במסחר וניתוח טכני
    סגור
  • תשע החרטות אולי
    MENASHE 29/03/2018 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא רואה שאייל התעשר מזה חוץ מחרטות של תשע שאלות שמוכר לאנשים כמוך מזה אולי הוא מתפרנס
    סגור
  • כל ה 9 שאלות זה .....
    ל MENASHE 25/03/2018 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גיבובי מילים ללא משמעות . לטענה השנייה שלך אני מדבר מתוך ידע נרחב להנחת היסודות המוטעות מיסודם של הניתוח הטכני . וכאשר ההנחות יסוד הם מוטעות כל השיטה היא מוטעת מיסודה ולא טובה מניחוש פשוט
    סגור
  • כנראה אתה ילד עוד ושופע .....
    ל MENASHE 25/03/2018 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שמרוב עיוורון של מעריץ ילדותי לא מבין שאייל יודע בדיוק כמוך מחליף דעתו כזיקית ומתוך אבנה עמוקה בניתוח טכני חד משמעי ניתוח טכני שווה לניחוש פרוע .כאשר אייל ימשיך לא להציג לך תיק יחס אתה תמשיך ליפול באשליית הידע של השיטה
    סגור
  • 11.
    אני מריח מפולת וריסוק של כל הבורסות בעולם
    ישראל 23/03/2018 17:35
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אמריקאים נגד סין???? כל מילה כל מילה מיותרת
    סגור
  • איזה מריח ואיזה מפולת? מה אתה מפחיד סתם?
    לישראל 23/03/2018 22:28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יפול 90 אחוז ביג דיל..אז מה?
    סגור
  • 10.
    קובייקו ישגר היום בלוק ענק
    קוליקו 23/03/2018 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיביני
    סגור
  • 9.
    השאלה עד איפה ירד
    DAX 23/03/2018 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האם בזה תתחיל מפולת ....
    סגור
  • כמה יותר יפול יותר עדיף.
    קוקו קוליקו 23/03/2018 16:06
    הגב לתגובה זו
    18 1
    הבנתו?
    סגור
  • אייל שם לב רק שהמגמה כבר קימת .......
    טל 23/03/2018 16:43
    הגב לתגובה זו
    4 1
    וכול העיוורים לא רואים את זה וחושבים שהוא איזה נביא בכדור הבדולח
    סגור
  • אייל יודע בדיוק כמוך .....
    משה 23/03/2018 15:34
    הגב לתגובה זו
    5 2
    במקרה שהוא היה יודע טוב ממך היה פותח פוזיציית שורט אגרסיבית .והיה גם מציג לנו איזה תיק וירטואלי .
    סגור
  • ביקורת לא עניינית
    M.H 24/03/2018 23:18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בתור בוגר הקורס של אייל שכבר רואה הצלחה במסחר בזכותו, אני מציע לך באמת, במקום למתוח סתם ביקורת ללכת ללמוד ממנו, אתה תמצא את עצמך ברמה אחרת וכך גם תוכל להבין על מה הוא מדבר ועד אז באמת לא למתוח ביקורת לא עניינית
    סגור
  • תמצא ברמה אחרת מרוקן כספית (ל"ת)
    ירון 29/03/2018 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איזה קורס אתה מדבר אסטרולוגיה ..
    ל M.H 25/03/2018 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טכנית בו תעשה ניסוי קח 30 מניות זרוק מטבע כאשר היה עץ תקנה אותה -קח 30 מניות האיתותים של גורביץ ותראה שאין אבדל בתוצאות .
    סגור
  • I/א
    איציק לשואל 23/03/2018 13:26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היא לא תתחיל היא פשוט תמשיך. אם לא שמת לב אנו עמוק בתוך העניין..
    סגור
  • 8.
    כמו תמיד מעניין
    דן 23/03/2018 11:46
    הגב לתגובה זו
    6 6
    תודה עדי ואייל
    סגור
  • כמו תמיד לא מחדש דבר (ל"ת)
    007 23/03/2018 15:32
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • א ל007
    א ל007 23/03/2018 17:10
    הגב לתגובה זו
    7 3
    לא צריכים או חייבים תמיד לחדש. גם אי חידוש של מאורעות או תופעות בחיים זה משהו ...בכל מקרה נימת הזילזול ממש מיותרת ולא במקום.
    סגור
  • לא מזלזל אומר את דעתי כל עוד איו לו תיק יחס .....
    ל-א 24/03/2018 11:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אין אינפורמציה בדבריו זה על גדר ניחוש הוא יודע בדיוק כמוך
    סגור
  • 7.
    100 מצבנו
    100 23/03/2018 11:42
    הגב לתגובה זו
    37 4
    טרם שמעתי וראיתי כתבת מר גורביץ' כיוון שכאן בסאן דייאגו קליפורניה משום מה איני יכול לפתוח הסרט.אראה מאוחר יותר. אני מקווה שגורביץ' הדגיש את חומרת המצב לאפשרות אמיתית לצניחה קשה ולא דיבר על מימוש או ירידה כזאת או אחרת לצורך עליה. אז....לפי דברי פרופ' אבירם וד"ר ניר שלנו...הנקודה התחתית תהיה עמוקה וקשה מאד ומשם ספק אם תצליח להתאושש שנים רבות..ואני מדבר על עשרות רבות של אחוזים...בין 80 ל 90 מהיום..האמינו או לא..זה נראה הזוי..אבל זאת תהיה הקריסה הגדולה אי פעם. שבת מבורכת.
    סגור
  • אמריטוס אונ' מוסקבה.
    100 מצב 23/03/2018 19:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עכשיו פתחתי..הדיבור עדין אבל די בכיוון וסיבוב נושאת המטוסים שעשה אייל בזמן ויפה..אבל לא מספיק אגרסיבי עם הדגשת השלילי הקטלני. נ.ב: שמתי לב שיש מגיבים התוקפים לעיתים לא בדיוק לעניין ואף בצורה לא מכובדת דיה. האם אפשר בבקשה לעדן גם אם אינכם מסכימים עם המבטא המאסטר?
    סגור
  • המסטר במקום המבטא (ל"ת)
    תיקון 23/03/2018 20:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מה זה התחזיות האפוקליפטיות ? הם יודעים ...
    ל 100 23/03/2018 18:49
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בדיוק כמוך האם זה ירדה בכמה אחוזים או האם נוצרת מפולת . הבעיה במפולת היא שיודעים אותה בוודאות רק שהיא כבר התרחשה השאר מנחשים או הולכים אחרי משאלות ליבם .
    סגור
  • משאלות ליבם? רק שהיא התרחשה? האם אתה עומד אחרי דבריך?
    לאדון מה זה 23/03/2018 22:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז נוסטרו אישי שלנו אחד הגדולים שיש מייצר כבר 30 שנה בעיקר בשיטה האולטימטיבית S/S שלנו בין 70 ל 140 אחוז בשנה. נסה להעלות בריבית דריבית ותבין /או שלא את דבריך ה"חכמים"..לילה טוב מסאן דייאגו קליפורניה.
    סגור
  • לחלוטין עומד מאחורי דברי (ל"ת)
    לאדון מי זה 29/03/2018 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ממש "גאון" הורביץ הזה
    יוסי 23/03/2018 11:30
    הגב לתגובה זו
    6 5
    אחרי הירידות החזקות אתמול הוא פתאום רואה אדום... ליצן רציני הגורביץ הזה. 90 אחוז מהתחזיות או יותר נכון הניחושים שלו מוטעות !
    סגור
  • שמעתי שיש מצב שטועים ב90 אחוז ומפסידים בזה 10 מליון
    ליוסי 23/03/2018 22:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דולר. לעומת זאת אפשרות ב10 אחוז הנותרים להרוויח 20 מליון דולר.. חשבת על זה ?
    סגור
  • אולי תסביר לי איך אפשר להרוויח מ 90 אחוז כשלון ...
    להזוי 24/03/2018 16:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וה 10 אחוז הצלחה 20 מליון שח ?
    סגור
  • הוא הודיע שבוע שעבר על ירידות
    מה פתאום 23/03/2018 14:51
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כך שגורביץ צפה נכון את העתיד.
    סגור
  • הוא כבר מודע מעל חודש על ירידות .....
    למה פתאום 24/03/2018 16:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מאז שהתחילו הירידות והמגמה השתנתה הוא מודיע על ירידות לפני זה היה מודע על עליות עד שהתחילו הירידות ואז הוא מודע על ירידות
    סגור
  • זה הורביץ או גורביץ'? (ל"ת)
    היי האלו 23/03/2018 13:27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 5.
    האמת שיחק אותה
    רונן 23/03/2018 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הייתי ציני לגביו המון שנים. אבל האיש בגדול צפה את המגמה. וברגע שהגלגל מתהפך, צופה גם היפוך מגמה. אפשר לומר עליו מה שרוצים. אבל מי שרכש מדדים בלבד ועל פי עצותיו בלבד עשה המון כסף
    סגור
  • ממש שיחק אותה הוא זקית שהולך לפי מגמה ....
    לרונן 23/03/2018 15:31
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לפני הנפילה צעק צפונה צפונה ועכשיו ראה המצב מתחיל להיות שלילי צועק דרומה דרומה ואתה פשוט לא תופס את זה . והיפה בזה שיש אנשים שעוד לא תופסים את זה בדיוק כמו כל מגלה עתידות וקורא בקפה .
    סגור
  • חחח׳חֹ
    ח׳חחחחחחחח 23/03/2018 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחחח׳
    סגור
  • 4.
    טבע תפרוץ אזריאלי תעלה
    כותב 23/03/2018 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה המצב היום,אותו דבר
    סגור
  • טבע תפרוץ לאן ? עוד 70 אחוז מטה? (ל"ת)
    לכותב 23/03/2018 16:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    גורביץ - תודה מלך . (ל"ת)
    zamirco 23/03/2018 09:04
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • מילא תודה. חייבים להגיד בכל מקה על פועלו אם צדק או לא.
    לזמירקו הלקק 23/03/2018 16:12
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אבל מלך? ת'אמת אתה לא מרגיש כמו שמוק דביל אחרי המינוח והמונח הזה?
    סגור
  • 2.
    האם המומחים יודעים טוב ממכם ?.......
    נוסף 23/03/2018 08:41
    הגב לתגובה זו
    8 0
    במחקר שערך פיליפ טטלוק שליקט 284 אנשים שמתפרנסים ממתן חוות דעת או יעוץ לגבי מגמות פוליטיות וכלכליות. הוא ביקש מהם לתת את חיזוייהם הן לגבי נושאים בהם הם מתמחים במיוחד, והן לגבי נושאים בתחומים בהם הם אינם מומחים. המחקר נעשה בצורה קונקרטית שבו הנחקרים נדרשו לתת הערכות הסתברות מספריות לגבי כל אירוע, ולא הסתפק בתיאורים מילוליים מעורפלים (כפי שאייל נוהג לתת).המומחים התבקשו להעריך למשל האם האינפלציה תישאר כפי שהיא, תעלה או תרד, ומה הסיכוי לכל אחת מהאפשרויות הללו (למשל 20% תשאר כפי שהיא, 70% תעלה ו-10% תרד) החזאים היו צרכים גם למסגר בזמן את תחזיותיהם . במהלך המחקר שנמשך כ-16 שנה נאספו למעלה מ-27,000 תחזיות. ב-2005 פרסם טטלוק ספר שמסכם את ממצאיו. התוצאות מצאו :המומחים לא הצליחו לחזות מגמות טוב יותר מאשר בחירה אקראית של אחת מ-3 המגמות עבור כל אירוע! כלומר כל הידע, המומחיות ושיקול הדעת שהפעילו, לא העניקו לתחזיותיהם שום יתרון לעומת ניחוש פשוט . כל עוד אייל לא יציג הוכחה קונקרטית ושקופה בצורת טבלת יחס הסתברותית או תיק יחס כל התחזיות הטכניות שלו שוות לניחוש פרוע.
    סגור
  • 1.
    הפוך מגורוביץ עושים כסף (ל"ת)
    המפציץ 23/03/2018 08:38
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • זה על בטוח מה שכתבת? (ל"ת)
    למפצוץ 23/03/2018 16:14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • הוא פשוט יודע בדיוק כמוך מנחש ....
    המפציץ המפוצץ 23/03/2018 16:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפעמים מצליח לפעמים נכשל את הכישלונות קוברים באדמה או בגלי האליוט הבולינגר הממוצעים הנעים וכול השאר ואת ההצלחות מפרסמים . כל עוד אייל לא יציג תיק יחס הוא מנחש בדיוק כמו כל משקיע מהשורה .
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות