16 חודשי מאסר בפועל ו-50 א' ש' קנס ליזם נדל"ן שהעלים מס ב-1.26 מ'

היזם הודה בעבירות של אי הגשת דו"ח במועד, הוצאת חשבוניות מס שלא דווחו , ניכוי מס תשומות שלא כדין ועוד, זאת בין השנים 2012-2014, בשתי חברות אותן ניהל. בית משפט השלום הטיל עליו גם מאסר על תנאי של 14 חודשים ו-100 א' ש התחייבות כספית
איתי פת-יה | (3)
נושאים בכתבה העלמת מס

יזם נדל"ן מאשדוד ירצה 16 חודשי מאסר בפועל וישלם קנס של 50 אלף שקל בגין העלמת מס בסך 1.26 מיליון שקל בתקופה של כשנתיים, ובאמצעות שתי חברות שונות אותן ניהל, כך פסק השופט יהודה ליבליין מבית משפט השלום באשדוד.

עוד הוטלו עליו 14 חודשי מאסר על תנאי והתחייבות כספית על סך 100,000 שקל. כתב האישום הוגש ונוהל על ידי עורכת הדין מרסל סבח מהמחלקה המשפטית מע"מ אשדוד, בעקבות תיקי חקר של מע"מ אשדוד.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מדר 05/10/2021 14:06
    הגב לתגובה זו
    את מי זה מעניין בית סוהר מה קורה לסכום של העלמת המס למה אף פעם לא מתיחסים לזה ולא אומרים שהגנבים מחזירים את הכסף ככה זה עם האימא של בר רפאלי ומאות המעלימים אותם מעניין שלא תיקח מהם כסף ובית סוהר זה לקחת מנוחה זמנית עבורם
  • 2.
    עמי 05/10/2021 13:13
    הגב לתגובה זו
    איפה הכסף?
  • 1.
    עונש כבד יחסית לסכום (ל"ת)
    גבי 05/10/2021 12:14
    הגב לתגובה זו

האוצר מתכנן להפריד תשלומי המס על ליסינג של מכונית ומס על הדלק

על פי טיוטת חוק ההסדרים החדש של משרד האוצר, יפוצל שווי השימוש שמשלמים כיום המשתמשים ברכב צמוד לשניים, והוא יוטל בנפרד על הרכב ועל הטבת דלק ללא הגבלה
יואב כהן |

האם יופרדו תשלומי המס על ליסינג של מכונית והמס על הדלק. על פי טיוטת חוק ההסדרים החדש של משרד האוצר התשובה היא כן. התוכנית החדשה של האוצר מפצלת את שווי השימוש שמשלמים כיום המשתמשים ברכב צמוד לשניים, והוא יוטל בנפרד על הרכב ועל הטבת דלק ללא הגבלה. אמנם שווי השימוש החדש שייקבע עבור החזקת רכב ליסינג יהיה נמוך משיעורו כיום, אבל אלה הנהנים מכיסוי הוצאות הדלק בידי המעסיק יידרשו להפריש למס סכום קבוע וגבוה, מה שייקר את שווי השימוש הכולל של הנהגים. חשוב לציין, שעובדים יוכלו גם לבחור שלא לשלם שווי שימוש על הדלק ובמקרה כזה יממנו את עלות הדלק בעצמם. עוד נאמר בטיוטה שרכב חדש יכלול גם רכב שלא חלפו 12 חודשים ממועד יצורו ומספר הקילומטרים שנסע אינו עולה על נתון שיקבע על ידי שר התחבורה. המהלך מבוצע שלוש שנים לאחר שהוכפל שווי השימוש שמשלמים נהגי מכוניות הליסינג. מסקנותיה העיקריות של ועדת זליכה, פיצול בין מותגי רכב ואיסור על החזקה צולבת בין חברות ליסינג לייבואני רכב אינן מופיעות בטיוטת החוק. יו"ר ארגון הליסינג, מוני בר: "זה פשוט אבסורד. הליסינג יצר מהפכה חברתית בכך שאיפשר לאנשים לצאת מהמרכז, למצוא דיור בפריפריה ולהמשיך ולעבוד במרכז. והנה דווקא כאשר המדינה עצמה זועקת שהיא רוצה למצוא פתרונות לדיור, היא פוגעת באפשרות למצוא דיור הרחק מהמרכז ולהמשיך לעבוד בו. במקום לעודד אנשים למצוא דיור הרחק מהמרכז, המהלך הזה יחייב אנשים להישאר ולגור במרכז הארץ ללא פתרונות דיור".