לראשונה מאז 1964: אסם יוצאת עם במבה חדשה במילוי קרם נוגט
לקראת יום העצמאות ה – 60, יוצאת אסם עם מוצר חדש ומפתיע של מותג העל במבה: במבה במילוי קרם נוגט.
הבמבה החדשה פותחה במשך כשנתיים במרכז המחקר והפיתוח של נסטלה בשדרות, בהיקף השקעה של מעל למליון דולר, והשקתה באה לאחר שורת מבחני טעימה והעדפת לקוחות בהיקפים חסרי תקדים בתעשיית המזון הישראלית.
הרעיון לשלב את הטעם המלוח של הבמבה עם נגיעה מתוקה, עלה באסם כבר לפני מספר שנים וקיבל אישור וחיזוק לפיתוח בפניות של צרכנים כמו גם מכתבים של חיילים ואנשי מילואים, שסיפרו על אהבתם לטבול במבה בממרח שוקולד או בקרם נוטלה. חיפוש בגוגל, למשל, מניב לא פחות מ- 1,950 צירופים של "במבה עם שוקולד", ובכלל זה מתכונים לעוגה המבוססת על הרכיבים האלה.
כשחשבו בחטיבת החטיפים באסם על צעד חדשני ויוצא דופן לשנת ה- 60 הוחלט כי בעזרת היכולות והידע של מרכז פיתוח החטיפים של נסטלה בשדרות, ניתן לממש את רעיון השילוב בין הטעמים. אנשי מרכז הפיתוח, בניהולה של גופנה ליס, החליטו להרים את הכפפה. אחרי שנתיים של ניסיונות חוזרים ונשנים ואלפי שעות אדם, הומצא ונרשם פטנט אשר אפשר לקונספט לקרום עור וגידים ולעלות לפס היצור של המפעל בשדרות.
עם השקת המוצר החדש אמר גזי קפלן, מנכ"ל קבוצת אסם, כי "אין מועד מתאים יותר להשקת טעם חדש ומפתיע של במבה מאשר יום העצמאות ה- 60. מאז הוצגה לראשונה ב 1964, הפכה במבה לחלק מההוויה הישראלית. המוצר החדש משלב את כישרון ההמצאה והחדשנות הישראלי, העוצמה של נסטלה והצדעה לעובדינו בשדרות, שעמידתם הזקופה במשך שבע שנים קשות הפכה את המפעל לאחד מעוגני היצור החשובים ביותר של קבוצת אסם".
לדברי נילי צור, מנכ"ל חטיבת החטיפים ודגני הבוקר באסם, "הבמבה במילוי נוגט הינה שיא נוסף ביכולת לחדש ולהעיז והפעם במותג ותיק אליו הציבור מגלה נאמנות רבת שנים. המוצר החדש מיועד לגילאי 8- 88 .אנו מתכננים ליצר ולשווק את הבמבה במילוי הנוגט במשך כל שנת ה- 60 עם צפי מכירות של 800,000 יחידות בחודש".
במבה נוגט החדשה תימכר במחיר מומלץ לצרכן של 5.10 שקלים ברשתות השיווק.