"בסימנס נוהגים אחרת" ומשקיעים בקמפיין פרסום 2 מיליון שקל

הקמפיין החדש שיעלה באמצעות משררד הפרסום GPS ינסה להגביר את אחוז חדירת מדיחי הכלים לבית הישראלי; "חינוך שוק" קלאסי לשינוי תפיסה
משה בנימין |

חברת "סימנס" עולה בקמפיין חדש תחת הכותרת: "בסימנס נוהגים אחרת" עלות הקמפיין, שיעלה על ידי משרד הפרסום GPS נאמדת בכ-2 מיליון שקל.

מסימנס מוסרים כי הם שמו לעצמם למטרה להעלות את אחוז חדירת מדיחי הכלים לבתי אב בארץ. כיום אחוז החדירה של מדיחי הכלים עומד על כ- 30% לעומת השוק האירופאי למשל, שם אחוז החדירה עומד על כ-70%.

מסקר שערכה החברה התברר שמרבית האנשים חוששים להכניס מדיח כלים הביתה בעקבות ההנחה כי מדיח הינו בזבזני בחשמל ומים, והחשש של אנשים שבמילא יש צורך לשטוף את הצלחות קודם כל בכיור, להוריד את הליכלוך הגס ורק אז להכניס מדיח.

הקמפיין הטלוויזיוני של החברה מנסה ליידע את הצרכנים כי תפיסתם לגבי המדיח הינה מוטעית, ומעבר לחיסכון המשמעותי במים בהדחה באמצעות מדיח כלים לעומת הדחה ידנית, מהיום, במדיחי הכלים של סימנס - לא שוטפים את הכלים בכיור לפני שמכניסים למדיח! בסימנס - נוהגים אחרת.

הקמפיין כולל סרטון בן 6 שניות. בסרטון רואים ידיים האוחזות בצלחת, באופן המזכיר אחיזה בהגה, ולאחר מכן רואים את הצלחת מוכנסת אל תוך מדיח כלים של סימנס. המדיח המככב בסרטון הוא אחד מתוך סדרת מדיחי הכלים של סימנס בעלי לחצן חצי זמן.

מנהלת הפרסום בחברת BSH, יצרנית ויבואנית המותג סימנס, יפית פסקל מספרת: "מטרת הקמפיין החדשני הוא למגר הנחה רווחת מוטעית בקרב הציבור הטוענת כי יש לשטוף את הכלים ראשית בכיור לפני ההכנסה למדיח, כי אחרת הכלים יוצאים אינם נקיים. עם מערכת ההמטרה החדשנית במדיחי הכלים של סימנס והתוכניות המיוחדות, כבר אין צורך לעשות זאת. מטרתינו היא שכמה שיותר משפחות בישראל יכניסו מדיחי כלים הביתה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה