כרמן אלקטרה תהיה הפרזנטורית הבאה של רשת קרוקר

הכוכבת הבינלאומית שזכורה בעיקר תודות לתפקידה כמצילה ב- BAYWATCH תקבל חצי מיליון דולר עבור החוזה
משה בנימין |

רשת קרוקר המתמחה באופנת ג'ינס בחרה בשחקנית כרמן אלקטרה, כפרזנטורית המותג. אלקטרה הזכורה כמצילה בתכנית הפופולארית BAYWATCH-תקבל עבור הקמפיין חצי מיליון דולר.

הקמפיין יעלה בישראל בתחילת אפריל 2008 יצולם בהוליווד ויכלול: סרטוני טלוויזיה שיעלו בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ המוזיקה (24), שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות צבע בעיתונות יומית ומגאזינים וכן קטלוג שיופץ ל-100 אלף בתי אב בישראל.

לדברי אתי לוי, מנכ"לית רשת קרוקר ישראל: "כרמן אלקטרה מתחברת לערכי המותג המתבססים על אופנה, לייף סטייל, גלאם ומקרינה סקסיות. אלקטרה מביאה עימה את התדמית הציבורית שלה אל קרוקר ומעבר לפנים יפות וגוף מושלם אלקטרה תחזק את המיצוב של קרוקר כמותג נחשק ומוביל בתחומו".

בימים אלה משתתפת כרמן בצילומי סרט פרודיה, הרביעי במספר "מת לצעוק" בתפקיד ראשי. הסרט אמור לעלות לאקרנים בישראל בקיץ הקרוב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה