ZERO מגיע לישראל: אחרי 51 מדינות קוקה קולה תשווק את המשקה בישראל
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) מודיעה על השקתו הקרבה של Coca-Cola Zero בתחילת חודש מרץ ובהשקעה של 10 מיליון ש"ח.
סביון בר סבר,סמנכ"ל השיווק של חברת קוקה-קולה ישראל: "השקת קוקה-קולה זירו בישראל מביאה בשורה חדשה לצרכנים הישראלים. קוקה-קולה זירו זוכה לתגובות נלהבות ברחבי העולם ומצטרף היום בישראל ל-2 מותגים חזקים ומצליחים: קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה הנהנים זה שנים רבות מנתחי שוק מהגבוהים ביותר בעולם. במבחני טעימה ראינו אהדה גדולה למוצר".
עושה רעש כמעט כמו ה- I-PHONE
קוקה-קולה זירו הושק לראשונה בארה"ב בשנת 2005 ומאז ועד היום הושק ב-51 מדינות ברחבי העולם ובהן קנדה ,אוסטריה, יוון ואוסטרליה. קוקה-קולה זירו זכה מאז השקתו בפרסים יוקרתיים ברחבי העולם: המגזין המוביל בתחום הקמעונות בגרמניה, Lebensmittelpraxis, הכתיר את המותג כראשון בתחרות "HIT Awards 2007" בהצבעה של הקמעונאים ו"מוצר השנה לשנת 2007" בבחירת הצרכנים.
כמו כן, זכה המותג בתואר "המוצר החדש הטוב ביותר" בקטגוריית המשקאות לשנת 2007 בקנדה. קוקה-קולה זירו זכה במקום השני אחרי Iphone של אפל כ"מוצר החם של שנת 2007" מטעם האתר AOL המדרג את 15 המוצרים הנחשבים ביותר בעולם.