ארומה ישראל: "אנחנו הנהלות שונות וחברות שונות אבל מחדל כזה יכול לקרות בכל מקום"
בארומה ישראל טורחים להדגיש שוב ושוב את המרחק ביניהם לבין ארומה ת"א. מקרה העכברים האחרון של ארומה ת"א הוא כבר פרק 2 בתסבוכות הנקשרות בארומה ת"א (אחרי מקרה הגזענות של הבעלים) ומטבע הדברים - ארומה ישראל כבר מתורגלים - הם ולקוחותיהם.
נועם ברמן, סמנכ"ל השיווק של ארומה ישראל הציג את עמדת ארומה ישראל התנהלותה מול תקרית העכברים ותגובות הלקוחות: "הצרכנים נכנסים אלינו לסניפים ברחבי הארץ ורואים דברים שונים - אנחנו נבדלים מהם (ת"א) בכל היבט אפשרי מעבר לשם.
לגבי תנועת הלקוחות, מוסר ברמן: "אנחנו לא מרגישים שום שינוי בתנועת הלקוחות. הנושא עולה לפעמים בנסיפים אצלנו וחוץ מלהתבדח על המקרה הרבה לא קורה כי רוב הלקוחות מודעים לבידול".
לגבי הבידול המותגי בין החברות: "השם ארומה שייך לנו וכך הוא גם רשום ומוגן - אין לנו שום כוונה לשנות אותו כדי להמחיש את הבידול. השם שלנו חזק יותר מהכל והא יעבור גם את המקרה הזה".