תלמה רוצה את האמהות: יוצאת בקמפיין לשוגי כוכבים ב-2 מיליון שקל

הקמפיין תחת הסלוגן "לא לפני הילדים" עולה באמצעות באומן בר-ריבנאי ופונה ישירות אל קהל האמהות
משה בנימין |

תלמה מבית יוניליוור יוצאת בקמפיין חדש לשוגי כוכבים הפונה לאמהות תחת הקונספט "לא לפני הילדים".

הקמפיין, בהשקעה כוללת של 2 מיליון ש"ח שקל מציג את שוגי כוכבים במתיקות מעודנת ועשיר בסיבים תזונתיים. שוגי הושק ביוני 2007 וזכה להצלחה. היום מהווים דגני שוגי כוכבים 30% מכלל דגני שוגי והביאו לגידול באחוז החדירה של תחום דגני הילדים.

רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה ביוניליוור ישראל: "שוגי כוכבים פותח בהתאם לאסטרטגיית הויטאליטי (חיוניות) של יוניליוור, המחייבים את החברה לפתח מוצרים העומדים בסטנדרטים שנקבעו על ידי ארגון הבריאות הבינלאומי (WHO) ומתמודדים עם רמות של סוכר, נתרן (מלח( סיבים תזונתיים וסוגי הדגנים המרכיבים את המוצר.קמפיין הטלוויזיה יעלה בערוצים 2 והחינוכית למשך כ- 3 שבועות.

שוק דגני הבוקר מוערך בכ- 550 מילון שקל בשנה, מתוכם מחזיקה תלמה בכ- 60% נתח שוק. הקטגוריה צומחת ב- 10% מדי שנה. תחום דגני הילדים והמשפחה מהווה 50% ממכירות הקטגוריה.

שוק דגני הילדים והנוער נאמד בכ- 240 מיליון שקל בשנה, מתוכם תופסת תלמה נתח שוק של 59%. מותג שוגי, אחד המותגים המובילים את קטגורית דגני הבוקר לילדים עם נתח שוק של 11% (נילסן, כספי,דצמבר 2007).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה