BURBERRY - הבושם הבריטי יושק בישראל ב-2 מיליון שקל

מותג האופנה הבריטי BURBERRY משיק בישראל את BURBERRY BEAT
משה בנימין |

מותג האופנה הבריטי BURBERRY משיק בישראל את הבושם BURBERRY BEAT בהשקעה של 2 מליון שקל.

בקמפיין שמשודר כרגע בבריטניה מככבים בני הדור הצעיר של אייקונים בריטיים מפורסמים מתחום המוסיקה האופנה והתרבות בבריטניה.

בקמפיין הישראלי יושקעו למעלה מ-2 מליון שקל והוא יכלול קמפיין טלויזיה שיעלה בערוצים 2 10 ו-24 וכן פעילות BTL בעיקר בנקודות המכירה.

לדברי שרית שחף מנהלת מותג ברברי בקבוצת שסטוביץ יבואנית ברברי בישראל, "ברברי ביט הוא בושם צעיר מאד, מככבים בו אנשים צעירים אך הוא מיועד ומכוון לכל האנשים. הקשר הברור בין הישן לחדש עובר ב-.DNA המרדנות המודרנית העכשווית נטועה במסורת והיא חלק בלתי נפרד ממנה. זוהי המהות של ערך המותג ברברי, ולכן מדובר במותג בעל אפיל חזק לצעירים באותה המידה שהוא מדבר גם ל"מבוגרים" .

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה