מי עדן באסטרטגיית פרסום חדשה - תשקיע במהלך 2 מיליון שקל
אחרי שהכניסו לתודעה את העובדה ש- "70% מגופנו הם מים" יוצאים במי-עדן עם אסטרטגיה חדשה וסלוגן חדש - מגובה במהלכים שיווקיים
חברת מי עדן, ממובילות שוק המים המינרלים הטבעיים בישראל, יוצאת באסטרטגיה תקשורתית חדשה בהשקעה כוללת של למעלה מ- 2 מיליון שקל. המהלך יופק באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי.
הסלוגן החדש שאמור להוביל את המהלך הוא: "מי עדן. לתת יותר", כאשר הקונספט אמור לבוא לידי ביטוי בכל המהלכים השיווקיים של החברה, במהלך השנה.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק במי עדן: "אמירה זו מתחברת מצד אחד עם הרצון האמיתי של לקוחותינו לתת יותר לכל מי שהם אוהבים, ומצד שני עם הנכונות שלנו כחברה, לתת יותר ללקוחותינו. להיות חדשניים יותר, גמישים יותר, ולכן גם מצליחים וצומחים יותר".