קמפיין טלוויזיה ראשון לרשת ללין בהשקעה של 6 מ' ש'
יעל בר זוהר נבחרה לפרזנטורית של רשת מוצרי הספא; לפני כחצי שנה רכשה רשת פוקס 50% מפעילות הרשת
רשת מוצרי הספא LALINE עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של כ-6 מיליון שקל.
הקמפיין, באמצעות פרסום זרמון-גולדמן, עולה תחת המסר: TAKE A LALINE MOMENT ובכיכובה של יעל בר זוהר שנבחרה לאחרונה לפרזנטורית של הרשת.
הסרטון יעלה בערוצים 2, 10, 9 ו-24 והוא מעביר את המסר העיקרי כי לכל אחד מומלץ לקחת רגע ביום לעצמו, להתפנק, ליהנות ולהתנתק מהשגרה ומאורח החיים התובעני והשוחק.
ללין מציעה מגוון מוצרים המיועדים לנשים, גברים וכן לתינוקות. המוצרים מיועדים לגוף, לפנים, לאמבט, נגד השמש, לצד פריטים נוספים כנרות, ריהוט, וסבונים.
רשת LALINE בבעלותם של מירב כהן ורויטל לוי קיימת משנת 1999. לפני כחצי שנה, נכנסה רשת האופנה FOX כשותפה ורכשה 50% מהרשת. כיום, חולשת הרשת על 26 סניפים בארץ ו-5 סניפים בחו"ל ובמסגרת מגמת התרחבות, תמנה הרשת כ-40 סניפים עד סוף השנה.