"נגמרו המלחמות עם האוכל": קמפיין חדש לשוגי של תלמה
תלמה, מבית יוניליוור, משיקה קמפיין המשך להשקה של דגני הבוקר "שוגי כוכבים", אך הפעם פונה לאמהות לילדים בגילאים 4-12 ומציעה להן פתרון לקושי המוכר כמעט לכל אמא: הרצון לתת לילדים מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים בטעם שילדים ירצו לאכול.
"שוגי כוכבים" מציע דגנים מלאים ועשירים בסיבים תזונתיים והקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, פונה לאמהות תחת הסיסמא: "נגמרו המלחמות על האוכל". בקמפיין הושקעו כ-3 מיליון שקל.
רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה ביוניליוור ישראל: "חברת יוניליוור ודגני תלמה, לקחו על עצמם התמודדות עם מכלול הרכיבים החשובים לתזונת הילדים. התמודדות זו, במסגרת אסטרטגיית הוויטאליטי (חיוניות) של יוניליוור, מחייבת את החברה לפתח מוצרים העומדים בסטנדרטים שנקבעו על ידי ארגון הבריאות הבינלאומי (WHO), ומתמודדים עם רמות של סוכר, נתרן, מלח, סיבים תזונתיים וסוגי הדגנים המרכיבים את המוצר".
בנוסף לסרטון הטלוויזיה, כולל המהלך פעילות ייחודית באינטרנט באמצעות חברת RedHead. הפעילות כוללת שיתוף פעולה עם מדור הבריאות באתרYnet, במסגרתו, במשך תקופה של 3 חודשים, ייבנה עולם תוכן יעודי אשר יעסוק בתזונת ילדים, כאשר אחת לשבוע תשתתף בפורום דיאטנית מטעם תלמה. כתובת האתר www.shugi4u.co.il.