GPS וגליקמן-נטלר-סמסונוב הם מלכי הג'ינגל של שפ"מ

שני המשרדים זכו בתחרות "מלך הג'ינגל" של חודש יולי על חשיבה קריאטיבית, רלבנטיות ומימד מפתיע
אפרת אדיר |

בתחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ לחודש יולי, שהתקיימה בסוף השבוע האחרון, זכו שני תשדירים בתואר "מלך הג'ינגל".

התשדיר הראשון הזוכה הופק על-ידי משרד הפרסום GPS עבור חברת קונסטורקטה, למדיח כלים. בתשדיר משבח עובד מגאנה בטקסט קצבי ודו לשוני - בעברית ואנגלית, את המדיח המקל על חייו, וקובע: "יש קונסטרוקטה - אני מבסוטה". הזוכים בפרס, ממשרד הפרסום GPS, הם: אורי לבני - סמנכ"ל קריאטיב וקופי, ענת פדהצור - קופירייטר ואבישג יונה - תקציבאית.

התשדיר הנוסף שזכה במקום הראשון הוא של בזק בינ"ל מרכזות, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב. בתשדיר הקריינית מציגה את המרכזות השונות שמציעה החברה בסגנון מרכזיה: אם ברצונך במרכזת נורטל הקש 1, אם ברצונך במרכזת LG הקש 1 ואז שואלת בפליאה: מה זה? הכל מספר 1?. התשדיר נחתם במסר הפרסומי: בזק בינ"ל - מס' 1 במרכזות לעסקים. הזוכים בפרס, ממשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הם: הסופרוויזר רונית קריין והקופירייטר תמי מלצר.

נציגי משרדי הפרסום, חברת המדיה והמפרסמים הזוכים במקום הראשון בתחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ, ייהנו מסוף שבוע זוגי במלון יוקרתי באילת.

בצוות השיפוט של התחרות ישבו סטודנטים מ"הבצפר" של חברות הפרסום, אשר דירגו את תשדירי הפרסום הטובים ביותר ששודרו ברשתות הארציות של קול ישראל בעברית, בחודשים אפריל עד יולי 2007.

מנהלת השיווק של שפ"מ, שרית אריסון, ציינה כי ההחלטה להעניק החודש שני פרסים ראשונים התקבלה פה אחד על-ידי כל סגל השיפוט וכי התחרות כללה מגוון גדול של תשדירים ברמה גבוהה, ביניהם: בנק דיסקונט, רכבת ישראל, AIG, אופרייט ליס ואקווה נובה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה