מועדון הלקוחות של המשביר חוגג 6 שנים במבצעים

לרגל החגיגות יערך קמפיין פרסום רחב, במסגרתו יוענקו הנחות, מבצעים והטבות לחברי המועדון
אפרת אדיר |

מועדון הלקוחות של המשביר החדש לצרכן, CLUB 365, חוגג 6 שנים להיווסדו. לרגל החגיגות ייערך קמפיין פרסום רחב, במסגרתו יוענקו הנחות, מבצעים והטבות לחברי המועדון.

מועדון 365 הוקם בשנת 2001 ומונה למעלה מ-390 אלף בתי אב, חברי מועדון פעילים.

במסגרת חגיגות יום ההולדת השישי, יוכלו חברי המועדון, ליהנות במהלך חודש אוגוסט, מהנחת מע"מ בגובה 15.5%, בכל מחלקות הכל בו, נוסף על ההנחות הקיימות לכלל הלקוחות, שאינם חברי מועדון. תוקף המבצע מ-1.8 עד 10.8 בכל סניפי רשת המשביר החדש לצרכן ברחבי הארץ.

המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף בתקציב הנאמד בכחצי מיליון שקל. הקמפיין כולל פרסום בערוצים 2, 10 ו-24, עיתונות ארצית ומגזינים וקמפיין אינטרנט, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי.

שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר החדש לצרכן, מוסרת כי: "במסגרת ההטבות לחברי המועדון, בשנה האחרונה הנפיק מועדון 365, בשיתוף עם חברת לאומי קארד, את כרטיס "מולטי 365", שמשמש ככרטיס אשראי חוץ בנקאי בארץ ובחו"ל ומעניק מסגרת אשראי נוספת למסגרת הבנקאית שיש ללקוח. כמו כן, כרטיס מולטי 365 מעניק לחברי המועדון,המחזיקים בו, מגוון הטבות, הנחות ומבצעים נוספים, בנוסף למתנה בסך 365 שקל שמקבל החבר בזמן ההרשמה".

מרבית לקוחות המועדון (כ-75%) הן נשים בגילאי 35-55. ממוצע הקנייה לחבר מועדון הינו 245 שקל לביקור וממוצע הביקורים עומד על 6 ביקורים בשנה.

רשת המשביר החדש לצרכן הונפקה לפני כחודש בהצלחה רבה, וזכתה לעודף ביקושים, לאחר תקופת התחדשות ב-4 השנים האחרונות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה