סופר פארם: יום "לייף סטייל" גרף הכנסות של 34 מ' ש'
רשת סופר פארם קיימה ברביעי האחרון (25.7) את יום "לייף סטייל", חגיגת הטבות ללקוחות המועדון, ורשמה הישג מרשים של היקף קניות בגובה 34 מיליון שקל באמצעות כרטיסי לייף סטייל.
לדברי החברה, כ-200 אלף חברי מועדון הגיעו לסניפי הרשת, שהיו פתוחים עד חצות. בהשוואה ליום "לייף סטייל" אשתקד מדובר בגידול של 24% וההכנסות הגבוהות היותר שנרשמו אי פעם ליום זה.
בין המוצרים הפופולאריים שנמכרו ביום זה ברשת: כ-50,000 בשמים; כ-150,000 יחידות של אולוויז ואולדייז; כ-50,000 יח' של חיתולי פמפרס; כ-100,000 יח' של תחליפי החלב סימילאק; כ-60,000 יח' שמפו "הד אנד שולדרס"; כ-50,000 יח' דיאודורנט "ספיד סטיק".
מועדון "לייף סטייל" כולל כ-300 אלף לקוחות ומהווה כיום כ-26% ממחזור העסקאות של רשת סופר פארם, הדומיננטית מבין הרשתות מבחינת הרכישות בכרטיס מועדון. תדירות הקניה של לקוחות המועדון בסניפי סופר פארם גדולה פי 2.4 מזו של לקוח רגיל, וסל הקניות הממוצע הנו כפול. כמו כן, ההוצאה לכרטיס גדלה השנה ב-3%.
נתון נוסף על חברי המועדון, 70% מלקוחות "לייף סטייל" הן נשים, כאשר הרוב הכולל של החברים הנו בעל השכלה על תיכונית-אקדמאית.