פריון מבצעת עסקה שנייה בתחום המובייל: רוכשת חברה לניהול קמפיינים בפייסבוק

פריון הודיעה היום על רכישת חברת MakeMeReach הצרפתית. סכום העסקה לא פורסם אך מוערך בכ-10 מיליון דולר
תומר קורנפלד | (1)

חברת פריון נטוורק רוצה לחזק את נוכחותה בתחום המובייל. אחרי שרכשה בשנה שעבר את חברת GrowMobile, מדווחת היום חברת האינטרנט על רכישה נוספת - חברת MakeMeReach. סכום העסקה לא פורסם אך על פי הערכות בשוק מדובר בסכום של כ-10 מיליון דולר.

חברת MakeMeReach היא חברה צרפתית שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת למפתחי אפליקציות מובייל לנהל קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות, בדגש על אופטימיזציה של פרסום במובייל. הרכישה תחזק את המעמד של פריון נטוורק בתחום המובייל - תחום אשר סומן על ידי החברה כאחד ממנועי הצמיחה של החברה.

רכישת MakeMeReach מחזקת את מעמדנו כמובילי שוק בטכנולוגיות הפרסום במובייל", אמר שי גוטסדינר, המנהל הכללי של יחידת השיווק במובייל של פריון. לדבריו, "MakeMeReach מהווה התאמה מצוינת עבורנו כחברה וכמוצר, כיוון שהיא תואמת את החזון שלנו להעניק למפתחי את הכלים המתקדמים והיעלים ביותר לפרסום ולשיווק במובייל."

מניית פריון נטוורק סובלת מזה תקופה ארוכה ממומנטום שלילי, זאת על רקע ההאטה הכבדה בתחום סרגלי הכלים. החברה נאלצה לפטר למעלה מ-100 עובדים כדי להתמקד בתחום המובייל, תחום אשר היום חברות האינטרנט מתקשות לייצר ממנו הכנסות משמעותיות. בפריון מקווים כי שתי הרכישות האחרונות שביצעו ייאפשרו לחזק את הנוכחות בתחום ולייצר ממנו הכנסות.   

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    העתיד במובייל (ל"ת)
    יוגי 11/02/2015 14:38
    הגב לתגובה זו