מניית היום: חברת טכנולוגיה שמזנקת 9% על רקע תוצאות דוחות Q3

לייבפרסון דיווחה על זינוק של 14% בהכנסות הרבעון השלישי ל-45.2 מיליון דולר וגידול צבר הלקוחות - אבל רשמה הפסד של 700 אלף דולר

מניית הטכנולוגה לייבפרסון הדואלית מזנקת הבוקר על רקע פרסום דוחותיה לרבעון השלישי. החברה דיווחה על גידול של 14% בהכנסות לסך של 45.2 מיליון דולר. מנגד רשמה החברה הפסד נקי של 700 אלף דולר לעומת רווח של 1.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. לייבפרסון חתמה על 163 עסקאות ברבעון השלישי של 2013, הכוללות הן לקוחות קיימים והן לקוחות חדשים, ובכך הוסיפה במהלך הרבעון 55 לקוחות גדולים ובינוניים

צבר ההזמנות לרבעון השלישי של 2013 עמד על 10.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-7.1 מיליון דולר ברבעון הקודם ול-8.1 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2012. צבר ההזמנות מחושב כסך מצטבר של המחויבויות החוזיות החדשות של לקוחות חדשים או קיימים שהינם לקוחות בינוניים (Mid-Market) או לקוחות ארגוניים (Enterprise) להוציא תשלומים חד-פעמיים או המשולמים על בסיס שימוש.

רוברט לוקאסיו, מנכ"ל לייבפרסון אמר "ברמה הגלובלית אנו רואים דרישה גוברת להתקשרות דיגיטלית של אירגונים עם לקוחותיהם, ובמהלך הרבעון הרחבנו משמעותית את היקף הפעילות שלנו עם מספר לקוחות קיימים, הן לקוחות גדולים והן לקוחות בינוניים, והוספנו מספר שיא של לקוחות חדשים"

דוב רוזנברג, אנליסט כלל פיננסים ברוקראז' "לייבפרסון דיווחה רבעון שלישי חזק בכל החזיתיות עם הכנסות ורווח מעל הצפי. צבר ההזמנות היה חזק במיוחד וההנהלה צמצמה את טווח התחזיות. לטעמנו הרבעון מראה סימנים ראשונים של הצמיחה לה חיכינו עם לקוחות חדשים, הזמנות משמעותיות, הצלחה בהתרחבות הגאוגרפית, יחס נטישה נמוך ושיפור קטן ברווחיות. אנו מעלים המלצה לתשואת שוק עם מחיר יעד $10." נכון להיום מחירה של לייבפרסון עומד על 9.1 דולר בבורסת NYSE אחרי שהמניה איבדה מתחילת השנה 30% מערכה.

ללייבפרסון יותר מ- 8,500 לקוחות, ביניהםHewlett-Packard, IBM, Microsoft, Verizon, Sky, Walt Disney,PNC, QVC, ו- Orbitz הנשענים על לייבפרסון לשיפור תוצאות עסקיות והעשרת חווית הלקוח.

לייבפרסון שהחלה להסחר בת"א בשנת 2010 מציעה פלטפורמה המאפשרת לעסקים יצירת קשר יזום ומשמעותי בזמן אמת עם לקוחות באמצעות צ'אט, קול ותוכן כולל: אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, ומכשירים ניידים. "תקשרות חכמה" זו מונעת על-ידי מיקוד התנהגותי בזמן אמת, המייצר קשר המבוסס על הבנה אמיתית של היעדים העסקיים וצרכי הלקוח.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לא לגעת בביוליין,אינסולין,דלק רכב,ואינטרנט זהב (ל"ת)
    אמיר 07/11/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
  • רוני 07/11/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    למה לא לגעת באינסולין ואנטרנט זהב אני מושקה בהם