המחליף של ביסמוט: עמר לחמנוביץ מונה סופית לעורך ישראל היום
עומר לחמנוביץ מונה לעורך הראשי של ישראל היום, לאחר שבחודש האחרון שימש כממלא מקומו של בועז ביסמוט, שסיים את תפקידו בעיתון.
לחמנוביץ(42) נמנה עם הגרעין המייסד של ישראל היום בשנת 2007, ומאז שימש בעיתון בשלל תפקידי עריכה בכירים, ובהם כעורך המוסף הפוליטי-אקטואלי "ישראל השבוע" וכעורך מדור הספרים.
לחמנוביץ הוא בוגר בית הספר לאמנות קמרה אובסקורה. בשנת 2013 הוא זכה בפרס ברנשטיין לביקורת ספרותית בעיתונות היומית - פרס העיתונות הראשון שהוענק לעיתונאי של "ישראל היום". בכך, יישאר העיתון תחת ידיים מוכרות, וימשיך בדרכו האידיאולוגית.
המינוי של לחמנוביץ מגיע עם השינוי בקו העיתון, שבמשך 15 שנות קיומו היה פרו-נתניהו, ולאחרונה שינה כיוון לעברו של ראש הממשלה נפתלי בנט.
עם מינוי של לחמנוביץ לממלא מקום, עזבו שניים מבכירי העיתון את ישראל היום - אריאל שמידברג וברוך רון. שניהם, שמעולם לא נחשבו לתומכי נתניהו, ראו עצמם כמועמדים לתפקיד העורך, אולם את השרביט מבעלי העיתון מרים אדלסון, קיבל לחמנוביץ. ואולם, יש שתי גרסאות לעזיבת השניים. הראשונה, אכזבתם מכך שלא מונו לתפקיד העורך הראשי, והשנייה, החלטה משותפת לסיים את עבודתם, כך לדברי גורמים.
ד"ר מרים אדלסון, מו"ל ישראל היום, מסרה כי ״עמר לחמנוביץ צמח בישראל היום מיום הקמתו, ובעשור האחרון עמד בראש המוסף 'ישראל השבוע'. אני שמחה שהוא יעמוד מעתה בראש המערכת כולה, ומשוכנעת שהוא יבסס וירחיב את מעמדו של ישראל היום כעיתון ציוני גאה, ואף יוביל אותו ליעדים חדשים".
- מחירי הדירות בת"א בצניחה - על ההמשך ועל הפיל שבחדר
- האם נתניהו יקבל חנינה מהרצוג? תרחישים וסיכויים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.יותר גרוע מהביובון של נוני מוזס (ל"ת)משה ראשל"צ 24/02/2022 07:25הגב לתגובה זו
- 1.ישראל היום הפך לעיתון סמרטוט (ל"ת)זיו 23/02/2022 20:24הגב לתגובה זו
- ביסמוט מבקשים ממך סליחה חשבנו שאתה אשם אבל טעינו (ל"ת)משה ראשל"צ 24/02/2022 07:24הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
