ונסה וידל אביטן. זוכת מאסטר שף 8
צילום: צילום מסך קשת
רייטינג

דמעות של שמחה: 26.7% ו-688K צופים לגמר מאסטר שף 8

עם עליה של 18% מגמר עונה 7, פרק הסיום של מאסטר שף 8 הוא משדר הגמר השני הנצפה ביותר מאז פיצול ערוצי הטלוויזיה. בערוץ הספורט מכבי ת"א מול מכבי חיפה עם 6.1%
משה בנימין | (3)

אחת העונות המוצלחות של מאסטר שף, הן מבחינת איכות המתמודדים והן מבחינת נתוני הצפייה הגיעה אמש לסיומה. גמר העונה השמינית של מאסטר שף הניב אמש רייטינג של 26.7% עם 688 אלף צופים. לעומת הגמר של עונה 7 מדובר בעלייה של 18% ברייטינג.

בעידן הערוצים המפוצלים, הגמר של אמש היה משדר הגמר השני הנצפה ביותר. ממוצע הרייטינג העונתי של התכנית עומד על 20.5% ו-535k, מה שהופך אותה לתכנית הנצפית ביותר מאז הפיצול. בעידן הערוצים המפוצלים ושירותי הסטרימינג כגון נטפליקס, נתוני הרייטינג שהגיעו לאזורי ה-30 פלוס הפכו כבר לזיכרון נעים ולא יותר מכך. יחסית למספרים הרווחים בתקופה זו, התכנית הפכה למניה הבטוחה של קשת. 

בערוץ הספורט  משחק הכדורגל בין מכבי תל אביב למכבי חיפה במסגרת ליגת העל הניב 6.1% נאים. מנגד, ברשת 13 צל של אמת: רוצח כביש החוף פרק 1 קיבל אמש רק 4.3% בלבד עם 105k צופים. הפרק ה-2 קיבל 3.7% עם 108k צופים. בכאן 11 רואים עולם עם 2.3% ו-64k. 'חי בלילה' (קשת 12) נהנתה מהגמר ששודר לפניה והצליחה להחזיק נתח גדול מהצופים מול המסך עם 18.8%. ברשת 13 'מגן דוד דרום' עם 2.1%.

ראש בראש בפרה פריים

בקשת 12 פגוש את העיתונות עם 11.1%

ברשת 13 המטה עם 5.8%

בגזרת החדשות

בקשת 12 חדשות סוף השבוע עם 17.8% ו-471k

ברשת 13 מהדורת שבת עם 6.6% ו-184k

בכאן 11 חדשות שבת עם 3.8% ו-9.2%

יום ו

שידור חוזר של סברי מרנן בקשת 12 עם 9.7% ו-268k, ברשת 13 שי בשידור עם 7.4% ו-236k ובכאן 11 שידור חוזר של פמת"א עם 1% ו-22k. ברצועת הלילה שידור חוזר של מאסטר שף "מצטיין המאסטר שפים" בקשת 12 עם 6.4%, ברשת 13 שידור חוזר של דה וויס עם 2.5%. 

רצועת הבוקר

בקשת 12 שישי בבוקר עם גלית ויואב עם 4.9% 

ברשת 13 העולם הבוקר עם 3.6%

ראש בראש בפרה פריים

אופירה וברקוביץ' בקשת 12 עם 8.6% גברה בפער ניכר על שרון ורני ברשת 13 עם 4.7%. בכאן 11 סוכן תרבות עם 1.9%. 

בגזרת החדשות

בקשת 12 אולפן שישי עם 12.9% ו-410k

ברשת 13 שישי עם אילה חסון עם 7.3% ו-205k

ובכאן 11 חדשות השבוע עם 2.6% ו-97k

יום ה

בקשת 13 נינג'ה ישראל עם 21.3% ו-558k, לא השאירה הרבה סיכוי לגב האומה ברשת 13 עם 6.7% ו-184k. לה פמיליה ברשת 13 עם 3.2% ו-85k. בכאן 11 המרדף עם 4.7% ו-117k. אינטימי בקשת עם 13.1%, הצינור (רשת 13) עם 4.5% והיום שהיה (רשת 13) עם 4.1%. 

רצועת הבוקר

בקשת 12 חדשות הבוקר עם נסלי ברדה עם 4.8%

ברשת 13 העולם הבוקר עם אברי וטלי עם 3.8%

רצועת 17-19

בקשת 12 חמש עם עמליה דואק עם 8.3% ואחריה שש עם רינה מצליח עם 9.5%

ברשת 13 חדשות עם אלי ראכלין עם 4.8% ואחריה שש עם אמנון לוי עם 4.8%

ראש בראש בפרה פריים

בקשת 12 תכנית חיסכון עם גדעון אוקו עם 11.7%

ברשת 13 לפני החדשות עם אודי סגל עם 6.5% ואחריה ברקוד עם ליאור קינן עם 6%

בגזרת החדשות

חדשות 12 עם 19.5% ו-464k

חדשות 13 עם 7% ו-207k

חדשות כאן 11 עם 5.5% ו-136k

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    חדשות 13 פח אשפה 23/09/2019 00:27
    הגב לתגובה זו
    ישראל טויטו נרדם
  • 2.
    דוד 22/09/2019 17:09
    הגב לתגובה זו
    ידעו מראש מי המנצחת. שום רייטינג ושום כלום. ובטח מחר יכתבו נתוני צפייה נמוכים למירוץ למיליון
  • 1.
    שחר 22/09/2019 11:32
    הגב לתגובה זו
    זבל הכותבים. זבל המגישים. וזבל מי שצופה. בדוק.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״