היה כבר? "הסטורי של אווה" דומה למהלך "אברט" שזכה בקאן

השיח סביב "הסטורי של אווה" עוד בטרם עלה לאוויר כבר מרקיע שחקים, תודות לחשיפה הרבה בעיתונות ובמדיה החברתית שהובילה ל-116 אלף עוקבים באינסטגרם. המהלך של אברט, שכאמור, כבר זכה בפרס הנחשב ביותר בקאן - גראנד פרי - הסתכם ב-1.3 מיליון דקות צפייה על ידי הקהל הצעיר בטווח זמן של 3 שבועות - כך על פי קייס סטאדי של סוכנות הקריאייטיב. בנוסף המהלך של אברט שולב באופן רשמי וממוסד בתכנית הלימודים ההולנדית במהלך 2018. בשורה התחתונה, אם מסירים את הכובע הקטנוני שמחפש בציציות הקמפיין, דומה יותר או פחות, עצם העובדה שמהלך כזה נעשה לראשונה בישראל ומנגיש לראשונה את נושא השואה וזוועותיה לילדים שמבלים את זמנם בצפייה והעלאת סרטוני סטורי לאינסטגרם, בכלי המדיה שבהם הם "שורצים", היא דבר מבורך.
- 2.רחלי 01/05/2019 13:12הגב לתגובה זולדעתי
- 1.מהלך ציני 29/04/2019 12:52הגב לתגובה זומזלזלים בבני נוער שלא יכולים להתמודד עם מסר קצת יותר מורכב מאינסטוש ומזלזלים גם בשואה כי כל המהלך מכוון על ידי משרד הפרסום כדי לזכות בפרסים רק שעשו את זה כבר. באסה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.