אקסטרה דיגיטל – קידום באינטרנט ברמה הגבוהה ביותר
חברת "אקסטרה דיגיטל" היא חברה שמציעה פתרון מקיף, פתרון של 360 מעלות לעסקים שמבינים שפרסום בעולם המקוון הוא לא פריווילגיה אלא חובה בעידן המודרני. החברה מקדמת אתרי אינטרנט בדרכים שונות ומעסיקה את המומחים ביותר בכל תחום, והתוצאות מדברות בעד עצמן - מאות עסקים שמצליחים ברשת, אלפי ביטויי מפתח מקודמים בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ואין ספור המלצות.
קידום באינטרנט כמו גם פרסום בדיגיטל בדרכים שונות מתחיל עם בניית אתרים ברמה הגבוהה ביותר. חברת "אקסטרה דיגיטל" מחזיקה סטודיו לבניית אתרים, סטודיו שבונה את כל סוגי האתרים ויכול לענות על צרכים שונים. הסטודיו לבניית אתרים כולל מחלקת עיצוב אתרים שאמונה על מראה האתרים שהחברה בונה, על שיפור חוויית המשתמש ועל שיפור נוחות השימוש (UI UX). בניית אתרים עם חברת "אקסטרה דיגיטל" מתחילה עם בחינה מדוקדקת של צרכיו של הלקוח, בחינת היעדים שלו, קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו, מה הוא מוכר ובמה הוא עוסק. לאחר מכן עוברים לשלב הבנייה והכל תוך שיתוף מלא של הלקוח לכל אורך התהליך בכדי להוציא את התוצר הטוב ביותר והאיכותי ביותר.
קידום אורגני מקצועי ומעמיק בגוגל
מחלקת הקידום האורגני של חברת "אקסטרה דיגיטל" היא מחלקה שעובדת קשה. היא אחראית על תוצאות לטווח הרחוק, ובשביל שיהיו כאלו היא צריכה לבצע פעולות רבות. מחלקת קידום אורגני של חברת "אקסטרה דיגיטל" מתחילה את עבודתה עם מחקר ביטויי מפתח והבנה, מחקר שמתמקד ביעילות של כל ביטוי וביטוי ובכוח שלו להביא לקוחות וכסף לעסק. ביטויי המפתח נבחרים בקפידה ובמקביל נבחנים גם המתחרים של אותו העסק והביטויים אותם הם מקדמים, הכול בשביל לזקק את הביטויים הנכונים והרווחיים ביותר לקידום. לאחר מכן מתחילה עבודה אין סופית ומאמץ עילאי של הצוות, שלאחר זמן לא רב כבר מראה תוצאות.
קידום ממומן וניהול קמפיינים מתקדמים
מחלקת קידום ממומן היא עוד מחלקה שעבודתה חשובה מאין כמובה בחברת "אקסטרה דיגיטל", מחלקה שהמומחיות שלה היא לקחת תקציב מסוים ולהפיק ממנו את המרב. גם כאן נבחנים הצרכים של העסק, העיסוקים שלו, החוזקות והחולשות שלו ברשת אל מול המתחרים, ובסופו של דבר מופקים קמפיינים של PPC שמביאים תוצאות. ניהול קמפיינים ממומנים לא נגמר עם העלאת הקמפיין לאוויר אלא אז הוא רק מתחיל, מכיוון שצריך כל הזמן לשפר אותו, למקד אותו ולעשות לו טסטים שונים על מנת שניתן יהיה לזקק את הביטויים והפרסומות שמביאות את התוצאות הטובות ביותר בהתאם למחירים שלהם.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קידום ושיווק ברשתות החברתיות
בעידן המודרני, אי אפשר לקדם אתר אינטרנט ולדאוג לנוכחות ברשת בלי קידום ברשתות החברתיות ובראשן facebook. הצוות של "אקסטרה דיגיטל" הוא צוות בעל ניסיון רב בפרסום וקידום ברשתות החברתיות, ביצירת אינטראקציות ובמיתוג ברמה הגבוהה ביותר. "אקסטרה דיגיטל" היא חברה שחיה ונושמת רשתות חברתיות והמומחים בה עושם עבודה נפלאה עבור לא מעט לקוחות.
אז אם אתם מחפשים חברה שתיקח את העסק שלכם ואת הנוכחות שלו באינטרנט לרמה אחרת ממה שהכרתם, אם אתם מחפשים את הטובים והמקצועיים ביותר, אלו שנותנים את הנשמה בשביל שהאתר והעסק שלכם יגיעו לתוצאות מדהימות הגעתם אל המקום הנכון. חברת "אקסטרה דיגיטל" היא חברה שמומחית בבניית אתרים, SEO, קידום אורגני וממומן בגוגל, קידום אורגני וממומן בפייסבוק וברשתות החברתיות בכלל, חברה שהעובדים שלה נמצאים כל הזמן בחזית הידע והיא משקיעה אין סוף משאבים בשביל להכשיר אותם להיות הטובים ביותר. חברת "אקסטרה דיגיטל" היא הבית שלכם לקידום העסק שלכם בדיגיטל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
.jpg)