אקסטרה דיגיטל – קידום באינטרנט ברמה הגבוהה ביותר
חברת "אקסטרה דיגיטל" היא חברה שמציעה פתרון מקיף, פתרון של 360 מעלות לעסקים שמבינים שפרסום בעולם המקוון הוא לא פריווילגיה אלא חובה בעידן המודרני. החברה מקדמת אתרי אינטרנט בדרכים שונות ומעסיקה את המומחים ביותר בכל תחום, והתוצאות מדברות בעד עצמן - מאות עסקים שמצליחים ברשת, אלפי ביטויי מפתח מקודמים בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ואין ספור המלצות.
קידום באינטרנט כמו גם פרסום בדיגיטל בדרכים שונות מתחיל עם בניית אתרים ברמה הגבוהה ביותר. חברת "אקסטרה דיגיטל" מחזיקה סטודיו לבניית אתרים, סטודיו שבונה את כל סוגי האתרים ויכול לענות על צרכים שונים. הסטודיו לבניית אתרים כולל מחלקת עיצוב אתרים שאמונה על מראה האתרים שהחברה בונה, על שיפור חוויית המשתמש ועל שיפור נוחות השימוש (UI UX). בניית אתרים עם חברת "אקסטרה דיגיטל" מתחילה עם בחינה מדוקדקת של צרכיו של הלקוח, בחינת היעדים שלו, קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו, מה הוא מוכר ובמה הוא עוסק. לאחר מכן עוברים לשלב הבנייה והכל תוך שיתוף מלא של הלקוח לכל אורך התהליך בכדי להוציא את התוצר הטוב ביותר והאיכותי ביותר.
קידום אורגני מקצועי ומעמיק בגוגל
מחלקת הקידום האורגני של חברת "אקסטרה דיגיטל" היא מחלקה שעובדת קשה. היא אחראית על תוצאות לטווח הרחוק, ובשביל שיהיו כאלו היא צריכה לבצע פעולות רבות. מחלקת קידום אורגני של חברת "אקסטרה דיגיטל" מתחילה את עבודתה עם מחקר ביטויי מפתח והבנה, מחקר שמתמקד ביעילות של כל ביטוי וביטוי ובכוח שלו להביא לקוחות וכסף לעסק. ביטויי המפתח נבחרים בקפידה ובמקביל נבחנים גם המתחרים של אותו העסק והביטויים אותם הם מקדמים, הכול בשביל לזקק את הביטויים הנכונים והרווחיים ביותר לקידום. לאחר מכן מתחילה עבודה אין סופית ומאמץ עילאי של הצוות, שלאחר זמן לא רב כבר מראה תוצאות.
קידום ממומן וניהול קמפיינים מתקדמים
מחלקת קידום ממומן היא עוד מחלקה שעבודתה חשובה מאין כמובה בחברת "אקסטרה דיגיטל", מחלקה שהמומחיות שלה היא לקחת תקציב מסוים ולהפיק ממנו את המרב. גם כאן נבחנים הצרכים של העסק, העיסוקים שלו, החוזקות והחולשות שלו ברשת אל מול המתחרים, ובסופו של דבר מופקים קמפיינים של PPC שמביאים תוצאות. ניהול קמפיינים ממומנים לא נגמר עם העלאת הקמפיין לאוויר אלא אז הוא רק מתחיל, מכיוון שצריך כל הזמן לשפר אותו, למקד אותו ולעשות לו טסטים שונים על מנת שניתן יהיה לזקק את הביטויים והפרסומות שמביאות את התוצאות הטובות ביותר בהתאם למחירים שלהם.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קידום ושיווק ברשתות החברתיות
בעידן המודרני, אי אפשר לקדם אתר אינטרנט ולדאוג לנוכחות ברשת בלי קידום ברשתות החברתיות ובראשן facebook. הצוות של "אקסטרה דיגיטל" הוא צוות בעל ניסיון רב בפרסום וקידום ברשתות החברתיות, ביצירת אינטראקציות ובמיתוג ברמה הגבוהה ביותר. "אקסטרה דיגיטל" היא חברה שחיה ונושמת רשתות חברתיות והמומחים בה עושם עבודה נפלאה עבור לא מעט לקוחות.
אז אם אתם מחפשים חברה שתיקח את העסק שלכם ואת הנוכחות שלו באינטרנט לרמה אחרת ממה שהכרתם, אם אתם מחפשים את הטובים והמקצועיים ביותר, אלו שנותנים את הנשמה בשביל שהאתר והעסק שלכם יגיעו לתוצאות מדהימות הגעתם אל המקום הנכון. חברת "אקסטרה דיגיטל" היא חברה שמומחית בבניית אתרים, SEO, קידום אורגני וממומן בגוגל, קידום אורגני וממומן בפייסבוק וברשתות החברתיות בכלל, חברה שהעובדים שלה נמצאים כל הזמן בחזית הידע והיא משקיעה אין סוף משאבים בשביל להכשיר אותם להיות הטובים ביותר. חברת "אקסטרה דיגיטל" היא הבית שלכם לקידום העסק שלכם בדיגיטל.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
