
אקסטרה דיגיטל – קידום באינטרנט ברמה הגבוהה ביותר
חברת "אקסטרה דיגיטל" היא חברה שמציעה פתרון מקיף, פתרון של 360 מעלות לעסקים שמבינים שפרסום בעולם המקוון הוא לא פריווילגיה אלא חובה בעידן המודרני. החברה מקדמת אתרי אינטרנט בדרכים שונות ומעסיקה את המומחים ביותר בכל תחום, והתוצאות מדברות בעד עצמן - מאות עסקים שמצליחים ברשת, אלפי ביטויי מפתח מקודמים בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ואין ספור המלצות.
קידום באינטרנט כמו גם פרסום בדיגיטל בדרכים שונות מתחיל עם בניית אתרים ברמה הגבוהה ביותר. חברת "אקסטרה דיגיטל" מחזיקה סטודיו לבניית אתרים, סטודיו שבונה את כל סוגי האתרים ויכול לענות על צרכים שונים. הסטודיו לבניית אתרים כולל מחלקת עיצוב אתרים שאמונה על מראה האתרים שהחברה בונה, על שיפור חוויית המשתמש ועל שיפור נוחות השימוש (UI UX). בניית אתרים עם חברת "אקסטרה דיגיטל" מתחילה עם בחינה מדוקדקת של צרכיו של הלקוח, בחינת היעדים שלו, קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו, מה הוא מוכר ובמה הוא עוסק. לאחר מכן עוברים לשלב הבנייה והכל תוך שיתוף מלא של הלקוח לכל אורך התהליך בכדי להוציא את התוצר הטוב ביותר והאיכותי ביותר.
קידום אורגני מקצועי ומעמיק בגוגל
מחלקת הקידום האורגני של חברת "אקסטרה דיגיטל" היא מחלקה שעובדת קשה. היא אחראית על תוצאות לטווח הרחוק, ובשביל שיהיו כאלו היא צריכה לבצע פעולות רבות. מחלקת קידום אורגני של חברת "אקסטרה דיגיטל" מתחילה את עבודתה עם מחקר ביטויי מפתח והבנה, מחקר שמתמקד ביעילות של כל ביטוי וביטוי ובכוח שלו להביא לקוחות וכסף לעסק. ביטויי המפתח נבחרים בקפידה ובמקביל נבחנים גם המתחרים של אותו העסק והביטויים אותם הם מקדמים, הכול בשביל לזקק את הביטויים הנכונים והרווחיים ביותר לקידום. לאחר מכן מתחילה עבודה אין סופית ומאמץ עילאי של הצוות, שלאחר זמן לא רב כבר מראה תוצאות.
קידום ממומן וניהול קמפיינים מתקדמים
מחלקת קידום ממומן היא עוד מחלקה שעבודתה חשובה מאין כמובה בחברת "אקסטרה דיגיטל", מחלקה שהמומחיות שלה היא לקחת תקציב מסוים ולהפיק ממנו את המרב. גם כאן נבחנים הצרכים של העסק, העיסוקים שלו, החוזקות והחולשות שלו ברשת אל מול המתחרים, ובסופו של דבר מופקים קמפיינים של PPC שמביאים תוצאות. ניהול קמפיינים ממומנים לא נגמר עם העלאת הקמפיין לאוויר אלא אז הוא רק מתחיל, מכיוון שצריך כל הזמן לשפר אותו, למקד אותו ולעשות לו טסטים שונים על מנת שניתן יהיה לזקק את הביטויים והפרסומות שמביאות את התוצאות הטובות ביותר בהתאם למחירים שלהם.
קידום ושיווק ברשתות החברתיות
בעידן המודרני, אי אפשר לקדם אתר אינטרנט ולדאוג לנוכחות ברשת בלי קידום ברשתות החברתיות ובראשן facebook. הצוות של "אקסטרה דיגיטל" הוא צוות בעל ניסיון רב בפרסום וקידום ברשתות החברתיות, ביצירת אינטראקציות ובמיתוג ברמה הגבוהה ביותר. "אקסטרה דיגיטל" היא חברה שחיה ונושמת רשתות חברתיות והמומחים בה עושם עבודה נפלאה עבור לא מעט לקוחות.
אז אם אתם מחפשים חברה שתיקח את העסק שלכם ואת הנוכחות שלו באינטרנט לרמה אחרת ממה שהכרתם, אם אתם מחפשים את הטובים והמקצועיים ביותר, אלו שנותנים את הנשמה בשביל שהאתר והעסק שלכם יגיעו לתוצאות מדהימות הגעתם אל המקום הנכון. חברת "אקסטרה דיגיטל" היא חברה שמומחית בבניית אתרים, SEO, קידום אורגני וממומן בגוגל, קידום אורגני וממומן בפייסבוק וברשתות החברתיות בכלל, חברה שהעובדים שלה נמצאים כל הזמן בחזית הידע והיא משקיעה אין סוף משאבים בשביל להכשיר אותם להיות הטובים ביותר. חברת "אקסטרה דיגיטל" היא הבית שלכם לקידום העסק שלכם בדיגיטל.

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני
ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד.
הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים.
ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11).
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- האח הגדול עם מעל חצי מיליון צופים, בחדשות, 12 בראש, כרגיל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני
ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד.
הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים.
ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11).
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- האח הגדול עם מעל חצי מיליון צופים, בחדשות, 12 בראש, כרגיל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.