5 פעולות שאפשר לעשות בקלות באינטרנט
העולם הטכנולוגי של ימינו מאפשר לנו לבצע פעולות רבות מבלי לצאת מהבית
אורח החיים הקדחתני של ימינו לא מאפשר לרבים מאתנו למצוא זמן לביצוע פעולות פשוטות כגון ללכת לקניות או להגיע אל הבנק. בכדי להתמודד עם בעיה זו, גופים רבים הנגישו את שירותיהם ללקוחותיהם באמצעות האינטרנט, וכיום ישנה אפשרות לבצע פעולות רבות דרך פלטפורמה זו, כך שנוכל לפעול ביעילות ובמהירות בתחומים שונים מבלי לצאת מהבית (או מהמשרד).
הנה 5 פעולות אשר ניתן לבצע בקלות באינטרנט, והן רלוונטיות לכל אחד
קניות: אחת הפעולות הפופולאריות ביותר לביצוע דרך האינטרנט הינה כמובן קניות. כיום ישנו מגוון רחב ביותר של אתרים המאפשרים לבצע קניות דרך האינטרנט, כך שאתם יכולים לבצע את כל הקניות שלכם מבלי לצאת מהבית- בגדים, מצרכים, אמצעים טכנולוגיים, ספרים ועוד. אתרים אלו שמים בדרך כלל דגש גם על חוויית הקנייה של הלקוח, כך שהשוטטות באתר הופכת לחוויה מהנה, לעיתים קרובות אף יותר מאשר ההגעה הפיזית לחנות.
קבלת מסמכים: הבירוקרטיה הינה חלק בלתי נפרד מחיינו, ולכן לעיתים קרובות אנו מוצאים את עצמנו רודפים אחרי מסמכים שונים כגון מסמכים מביטוח לאומי, מסמכים ממוסדות אקדמיים ועוד. כיום ניתן להשיג כמעט כל מסמך דרך האינטרנט בפניה פשוטה אל המוסד הרלוונטי או אף דרך אזורים אישיים באתרי המוסדות השונים.
הזמנת כרטיס אשראי: הקדמה הטכנולוגית לא פסחה על הבנקים, וגם בתחום הבנקאות אנו רואים שיפורים משמעותיים המאפשרים לנו לבצע את רוב הפעולות דרך האינטרנט, ומבלי שאנו צריכים להגיע לסניף הבנק כלל. אחת הפעולות הנוחות ביותר לביצוע בהקשר זה הינה הזמנת כרטיס אשראי דרך האינטרנט. אמנם את הכרטיס תקבלו רק לאחר הנפקתו במשלוח ישיר או לסניף הבנק, אולם לפחות את ההזמנה תוכלו לעשות בזמנכם הפנוי דרך המחשב.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכנון חופשה: קניית כרטיסי טיסה, הזמנת מלונות וקביעת ביקורים באטרקציות שונות הינן רק חלק מן הפעולות שניתן לבצע דרך האינטרנט בהקשר של תכנון טיסה. האתרים הרבים הקיימים כיום בתחום הנופש מציעים פלטפורמה נוחה להשוואה בין אפשרויות שונות לתכנון טיסה כך שכל אחד יכול לתכנן חופשה המתאימה בדיוק לצרכיו ורצונותיו.
הזמנת תורים: גם במידה ותצטרכו לצאת מהבית בכדי לבצע פעולות שונות (כמו למשל לבקר את הרופאה), לא תצטרכו לחכות במשך זמן ממושך כשתגיעו. כיום כמעט כל חברה הפועלת במתכונת של תורים מאפשרת ללקוחותיה לקבוע תור מראש דרך האינטרנט, כך שאתם יכולים לקבוע מתי להגיע למוסדות שונים בהתאם ללוח הזמנים שלכם- לבנק, לדואר, למרפאה, למשרדים ממשלתיים ועוד.
ביצוע פעולות באינטרנט מקל בצורה משמעותית על חיינו בתחומים רבים ומגוונים
ניתן לראות כי ישנם תחומים רבים בהם אנו רואים שיפורים טכנולוגיים המאפשרים לנו לבצע פעולות שונות דרך האינטרנט, כך שאנו יכולים לחסוך זמן רב וכן גם אנרגיות רבות, ולדאוג להסדרת ענייננו היומיומיים בצורה יעילה הרבה יותר מאשר מרדף אחרי גופים שונים פנים אל פנים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
