5 פעולות שאפשר לעשות בקלות באינטרנט

תוכן בחסות |

העולם הטכנולוגי של ימינו מאפשר לנו לבצע פעולות רבות מבלי לצאת מהבית

אורח החיים הקדחתני של ימינו לא מאפשר לרבים מאתנו למצוא זמן לביצוע פעולות פשוטות כגון ללכת לקניות או להגיע אל הבנק. בכדי להתמודד עם בעיה זו, גופים רבים הנגישו את שירותיהם ללקוחותיהם באמצעות האינטרנט, וכיום ישנה אפשרות לבצע פעולות רבות דרך פלטפורמה זו, כך שנוכל לפעול ביעילות ובמהירות בתחומים שונים מבלי לצאת מהבית (או מהמשרד).

הנה 5 פעולות אשר ניתן לבצע בקלות באינטרנט, והן רלוונטיות לכל אחד

קניות: אחת הפעולות הפופולאריות ביותר לביצוע דרך האינטרנט הינה כמובן קניות. כיום ישנו מגוון רחב ביותר של אתרים המאפשרים לבצע קניות דרך האינטרנט, כך שאתם יכולים לבצע את כל הקניות שלכם מבלי לצאת מהבית- בגדים, מצרכים, אמצעים טכנולוגיים, ספרים ועוד. אתרים אלו שמים בדרך כלל דגש גם על חוויית הקנייה של הלקוח, כך שהשוטטות באתר הופכת לחוויה מהנה, לעיתים קרובות אף יותר מאשר ההגעה הפיזית לחנות.

קבלת מסמכים: הבירוקרטיה הינה חלק בלתי נפרד מחיינו, ולכן לעיתים קרובות אנו מוצאים את עצמנו רודפים אחרי מסמכים שונים כגון מסמכים מביטוח לאומי, מסמכים ממוסדות אקדמיים ועוד. כיום ניתן להשיג כמעט כל מסמך דרך האינטרנט בפניה פשוטה אל המוסד הרלוונטי או אף דרך אזורים אישיים באתרי המוסדות השונים.

הזמנת כרטיס אשראי: הקדמה הטכנולוגית לא פסחה על הבנקים, וגם בתחום הבנקאות אנו רואים שיפורים משמעותיים המאפשרים לנו לבצע את רוב הפעולות דרך האינטרנט, ומבלי שאנו צריכים להגיע לסניף הבנק כלל. אחת הפעולות הנוחות ביותר לביצוע בהקשר זה הינה הזמנת כרטיס אשראי דרך האינטרנט. אמנם את הכרטיס תקבלו רק לאחר הנפקתו במשלוח ישיר או לסניף הבנק, אולם לפחות את ההזמנה תוכלו לעשות בזמנכם הפנוי דרך המחשב.

תכנון חופשה: קניית כרטיסי טיסה, הזמנת מלונות וקביעת ביקורים באטרקציות שונות הינן רק חלק מן הפעולות שניתן לבצע דרך האינטרנט בהקשר של תכנון טיסה. האתרים הרבים הקיימים כיום בתחום הנופש מציעים פלטפורמה נוחה להשוואה בין אפשרויות שונות לתכנון טיסה כך שכל אחד יכול לתכנן חופשה המתאימה בדיוק לצרכיו ורצונותיו.

הזמנת תורים: גם במידה ותצטרכו לצאת מהבית בכדי לבצע פעולות שונות (כמו למשל לבקר את הרופאה), לא תצטרכו לחכות במשך זמן ממושך כשתגיעו. כיום כמעט כל חברה הפועלת במתכונת של תורים מאפשרת ללקוחותיה לקבוע תור מראש דרך האינטרנט, כך שאתם יכולים לקבוע מתי להגיע למוסדות שונים בהתאם ללוח הזמנים שלכם- לבנק, לדואר, למרפאה, למשרדים ממשלתיים ועוד.

ביצוע פעולות באינטרנט מקל בצורה משמעותית על חיינו בתחומים רבים ומגוונים

ניתן לראות כי ישנם תחומים רבים בהם אנו רואים שיפורים טכנולוגיים המאפשרים לנו לבצע פעולות שונות דרך האינטרנט, כך שאנו יכולים לחסוך זמן רב וכן גם אנרגיות רבות, ולדאוג להסדרת ענייננו היומיומיים בצורה יעילה הרבה יותר מאשר מרדף אחרי גופים שונים פנים אל פנים.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.