תרמנו במשרד אייס נור
צילום: אייס

הרווחתם עוד זמן: מועד ההגשה ל'תרמנו במשרד' נדחה בשבוע

עוסקים בפרסום או לומדים קריאייטיב? תחרות הפרסום של נור ואייס בעיצומה, ומועד ההגשה נדחה ל-24 ביוני, לבקשת מספר משרדי פרסום
כתבי אייס |

מועד הגשת העבודות לתחרות הפרסום "תרמנו במשרד" של אתר התקשורת אייס וחברת שילוט החוצות נור, נדחה בשבוע והמועד החדש הוא 24 ביוני 2018, וזאת בשל פניות שהתקבלו מצדם של מספר משרדי פרסום.

 

כזכור, נור ואייס יזמו תחרות פרסום בין משרדי הפרסום בישראל ובתי הספר לפרסום וקריאייטיב. במסגרת התחרות, המתמודדים ייצרו שילוט חוצות קריאייטיבי בדגש על חדשנות בדרך הצגת השלט, עבור עמותות הפועלות בישראל. המטרה היא ליצור שילוט מפתיע ולא סטנדרטי, תוך שימוש במבנה הקיר לצרכי הקריאיטיב המיוחד.

 

המטרה של התחרות היא להירתם עבור העמותות השונות העוסקות ביום-יום בתרומה לקהילה ובטיפול בסוגיות שהמדינה מתקשה או לא עוסקת בהן כלל, בעיצומן של חגיגות שנת ה-70 למדינה. כדי לקחת חלק בתחרות, יש לקבל את אישור העמותה המיוצגת לעצם ההשתתפות ולקריאייטיב המוצג.

 

ועדה מיוחדת שתורכב לטובת הפרויקט על ידי 2 נציגי אייס, 2 נציגי נור ואיש פרסום אובייקטיבי חיצוני שאינו מקושר לאף משרד פרסום, תדרג בשלב הראשון את העבודות ותסנן אותן ל-10 עבודות שיעלו לשלב הבא, בו יוצגו לגולשים. סך קולות הגולשים יעמוד על 50%, ואילו הוועדה המיוחדת – 50% הנותרים. בשכלול סך הקולות ייבחרו הזוכים ב-3 המקומות הראשונים.

 

המתמודדים מוזמנים לשלוח לאייס עבודות מוכנות עבור העמותות (אפשר גם יותר מעמותה אחת) למייל [email protected]. את העבודות ניתן לשלוח כאמור עד 24 ביוני 2018 בליווי הפרטים הבאים:

כותרת מייל: תחרות תרמנו במשרד

שם המגיש/המשרד + שם העמותה

הסבר ותאור קצר של העבודה, כולל פרטים טכניים במידת הצורך

קרדיטים

פרטי התקשרות – נייד

הקבצים שנשלחים צריכים להיות בגודל של עד 9 MB להודעת דואר אלקטרוני.

 

ב-1 ביולי יוצגו לגולשים העבודות שנבחרו על ידי הוועדה המיוחדת. העבודות יוצגו בעמוד נפרד שיזכה להפניה מיוחדת באתר אייס. ההצבעה תיסגר ב-8 ביולי ב-12:00 בצהריים, ושבוע לאחר מכן – ב-15 ביולי, יוכרזו הזוכים.

לתקנון התחרות - לחצו כאן

הוראות סגירה לתחרות

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.