תרמנו במשרד אייס נור
צילום: אייס

הרווחתם עוד זמן: מועד ההגשה ל'תרמנו במשרד' נדחה בשבוע

עוסקים בפרסום או לומדים קריאייטיב? תחרות הפרסום של נור ואייס בעיצומה, ומועד ההגשה נדחה ל-24 ביוני, לבקשת מספר משרדי פרסום
כתבי אייס |

מועד הגשת העבודות לתחרות הפרסום "תרמנו במשרד" של אתר התקשורת אייס וחברת שילוט החוצות נור, נדחה בשבוע והמועד החדש הוא 24 ביוני 2018, וזאת בשל פניות שהתקבלו מצדם של מספר משרדי פרסום.

 

כזכור, נור ואייס יזמו תחרות פרסום בין משרדי הפרסום בישראל ובתי הספר לפרסום וקריאייטיב. במסגרת התחרות, המתמודדים ייצרו שילוט חוצות קריאייטיבי בדגש על חדשנות בדרך הצגת השלט, עבור עמותות הפועלות בישראל. המטרה היא ליצור שילוט מפתיע ולא סטנדרטי, תוך שימוש במבנה הקיר לצרכי הקריאיטיב המיוחד.

 

המטרה של התחרות היא להירתם עבור העמותות השונות העוסקות ביום-יום בתרומה לקהילה ובטיפול בסוגיות שהמדינה מתקשה או לא עוסקת בהן כלל, בעיצומן של חגיגות שנת ה-70 למדינה. כדי לקחת חלק בתחרות, יש לקבל את אישור העמותה המיוצגת לעצם ההשתתפות ולקריאייטיב המוצג.

 

ועדה מיוחדת שתורכב לטובת הפרויקט על ידי 2 נציגי אייס, 2 נציגי נור ואיש פרסום אובייקטיבי חיצוני שאינו מקושר לאף משרד פרסום, תדרג בשלב הראשון את העבודות ותסנן אותן ל-10 עבודות שיעלו לשלב הבא, בו יוצגו לגולשים. סך קולות הגולשים יעמוד על 50%, ואילו הוועדה המיוחדת – 50% הנותרים. בשכלול סך הקולות ייבחרו הזוכים ב-3 המקומות הראשונים.

 

המתמודדים מוזמנים לשלוח לאייס עבודות מוכנות עבור העמותות (אפשר גם יותר מעמותה אחת) למייל [email protected]. את העבודות ניתן לשלוח כאמור עד 24 ביוני 2018 בליווי הפרטים הבאים:

כותרת מייל: תחרות תרמנו במשרד

שם המגיש/המשרד + שם העמותה

הסבר ותאור קצר של העבודה, כולל פרטים טכניים במידת הצורך

קרדיטים

פרטי התקשרות – נייד

הקבצים שנשלחים צריכים להיות בגודל של עד 9 MB להודעת דואר אלקטרוני.

 

ב-1 ביולי יוצגו לגולשים העבודות שנבחרו על ידי הוועדה המיוחדת. העבודות יוצגו בעמוד נפרד שיזכה להפניה מיוחדת באתר אייס. ההצבעה תיסגר ב-8 ביולי ב-12:00 בצהריים, ושבוע לאחר מכן – ב-15 ביולי, יוכרזו הזוכים.

לתקנון התחרות - לחצו כאן

הוראות סגירה לתחרות

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.