עידו הר-טוב. גיתם BBDO
צילום: אייל יצהר
פרסום ראשון

מסתמן: גיתם BBDO ישיק את אתר הסחר החדש של שופרסל

האתר הוא חלק מההיערכות של החברה מול ההתחזקות של אתרי סחר בינ"ל בישראל, כגון אמזון. לאחר השקת ניו פארם גיתם ממשיך לחזק את מעמדו בשופרסל
משה בנימין |

ענקית הקמעונאות שופרסל, שרכשה לאחרונה את פעילות רשת ניו פארם, עתידה להיכנס לשוק המסחר האלקטרוני עם דריסת רגל משמעותית בעוד כחודש. לאייס נודע כי גיתם BBDO יקבל לידיו את משימת השקת אתר הסחר, פעילות נוספת שלאחר השקת ניו פארם ומיתוגה מחדש, מחזקת את מעמדו של המשרד בתקציב שופרסל.

אתר הסחר החדש של שופרסל הוא חלק מההיערכות של הרשת אל מול ההתחזקות של אתרי סחר בינלאומיים בישראל, כגון אמזון. באתר יוצעו לגולש הישראלי יבוא מקביל בדגש על מוצרי אאוטלט של אופנה, נעליים ואף מכשור אלקטרוני. שופרסל תפעיל את האתר עם שותף אמריקאי כך שהצרכנים בישראל יוכלו לרכוש את המוצרים ללא צורך בכתובת אמריקאית ובעלויות משלוח נמוכות. המוצרים יימכרו במשלוח ישיר ללא מכס וללא מע"מ מתחת ל-7 דולר.

בנובמבר 2017 אמר מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן כי מכירות שופרסל ברשת עומדות על כ-11% כאשר היעד הוא להכפיל את הפעילות תוך 5 שנים. באתר יימכרו מוצרי אופנה ואקססוריז שביניהם גם מותגי נייקי, אדידס וניו באלאנס.

בתקציב הפרסום של שופרסל, מהגדולים במשק הישראלי, מטפלים יחד אדלר חומסקי וגיתם BBDO. עם זאת חלקו של גיתם בפעילות הכוללת של הקבוצה גבוה בהרבה מזה של אדלר שמתרכז בפעילות רשת הסופרמרקטים.

משופרסל וגיתם BBDO לא התקבלה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה