מרגש: אורחים בתערוכת צילום הופתעו לראות את ילדיהם כהומלסים
בום לפנים, אין דרך אחרת להגדיר את אפקט השוק שאליו כיוונו בית השנטי, משרד הפרסום אדלר חומסקי והצלם זיו קורן במהלך האחרון עבור בית המחסה לילדי רחוב שאוסף אליו עשרות ילדים מדי שנה ומעניק להם קורת גג.
תחת הכותרת "התערוכה שאף הורה לא רוצה להגיע אליה" השיק בית השנטי יחד עם אדלר חומסקי והצלם קורן, תערוכת צילום שאליה הוזמנו אורחים ומבקרים. באירוע עצמו האורחים נתקלו בהפתעה מרגשת שגרמה לחלקם להזיל דמעות - בתמונות הגדולות שנתלו על קירות הגלריה ובוימו בקפידה כדי לתאר סצינות רחוב אמיתיות "כיכבו" הילדים של האורחים שהוזמנו לתערוכה, כשהם מוצגים כילדי רחוב והומלסים שישנים על ספסלים ואוספים אוכל מן הפחים.
אדלר חומסקי מלווה את בית השנטי מזה שנים רבות ומדי שנה, ביום הילד הבינלאומי, משיק יחד איתו מהלך מיוחד כדי לעורר מודעות למצבם של ילדי הרחוב בישראל. השנה, המסר המיוחד שהודגש הוא: בניגוד למה שכולם חושבים, ילדי רחוב יכולים להגיע מכל עיר, כל שכונה וכל בית.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בישראל חיים למעלה מ-14,000 ילדים ללא בית או ביטחון. בהיעדר מסגרת מסודרת ילדים אלו מוצאים עצמם ברחוב. שם הם נחשפים להתעללות, אלימות וחמור מכך. בית השנטי, שהוקם על ידי מריומה בן יוסף, מספק מחסה עבור ילדים שנזרקו לרחוב. כבר למעלה משלושים שנה מחסה.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב -טל ריבן
מנהלי קריאייטיב- אסא קרן ויונתן טייטל
קופרייטרים-גיא רביב ועידו כהן
סופרוויזרית -סנדרה זלטקובסקי גיטר
תקציבאית -נועה דבוש
מפיקה-נאווה סימנטוב
חברת הפקה - בבושקה הפקות
במאי -גאי מיכאל
צלמים-זיו קורן ואלון גרגו
מוזיקה - תומר בירן
עורך ובית פוסט -יגאל אלימלך /סרטים בהתאמה אישית
- 5.ניצן 26/03/2018 11:29הגב לתגובה זוזה אומר הכל. בום לפנים אעלק
- 4.אמיר 25/03/2018 18:18הגב לתגובה זוצילמו את הילדים שלכם לקמפיין ואתם אפילו לא יודעים? אתם הורים מדהימים.
- 3.גלעד 25/03/2018 17:50הגב לתגובה זואיפה הביצים או הביציות שלך סרטון של פעם מתוקתק ,דמעה ספונטנית ..ואת /ה גם לא בדיוק מזדהים אבל הפה שלכם מסריח
- 2.קייס של קקי טהור (ל"ת)קאן 25/03/2018 15:54הגב לתגובה זו
- 1.גלית 25/03/2018 15:18הגב לתגובה זופרסום של פעם. נעשה כאילו. לא הדבר עצמו. אבל זה ממש זה. תראו זה כאילו. ואז מתרגשים בכאילו. נכניס סלב שנמצא שם כאילו במקרה. נשים מוזיקה (אמאלה!!!!) בכאילו נושלנטית מלווה את הרגש. שבכאילו. די זה קקי שעטוף בפצפצים ומשי
- גלית עאלק 25/03/2018 15:42הגב לתגובה זואת. או אתה. או הגוש חרא שמתחבא מאחרי שם בדוי ומרשה לעצמו להסריח את כל הסביבה. גלית עאלק. אם היו לך ביצים או ביציוןת היית מזדהה כדי שנבין מאיפה נודף כל הסרחון שלך. להקיא ממך.
- עאלק 25/03/2018 23:53ועכשיו בלי עצבים. נאמר והזדהתי, אפשר להתקדם ולהתייחס לביקורת ? מה יש פה חוץ מקייס דמעות של הורים מצהלה מתרגשים מהילדים שלהם בצהלה שעשו קצת פורים עם זיו קורן. אתם נורמלים? זה פרסום? זה כמו שניתן לילדים של עובדי שטראוס לטעום יוגורט דנונה תתעדו את ההורים שלהם אומרים וואוו איך הילדים נהנים.
- גילי 25/03/2018 19:56זה ישן סינטטי ומיותר
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
