גידי גוב, אופירה וברקו: רדיו ת"א בקמפיין פרסומי נרחב
תחנת רדיו תל אביב תעלה בקמפיין חוצה פלטפורמות חדש בהיקף של 1.6 מיליון שקלים - כך נודע לאייס. מדובר על קמפיין פרסומי ראשון ונרחב של התחנה התל אביבית, שיושק מחר (יום ו')..
הקמפיין החדש יעלה בימים הקרובים במגוון פלטפורמות פרסום, בין היתר כחסויות דינמיות בערוצי קשת 12, רשת 13 וערוץ עשר, מודעות בעיתונות המודפסת, פרסום דיגיטלי ב-ynet, וואלה ויד 2, ופרסום שילוט חוצות באמצעות ברעם וחוצות זהב.
את הקמפיין יובילו שדרני התחנה אופירה אסייג ואיל ברקוביץ', מיה דגן ודפנה לוסטיג, אודי סגל, גידי גוב, ארז טל, טל פרידמן, דליק ווליניץ, נדב אבוקסיס, שרון טייכר וערן זרחוביץ'.
החסות הדינמית בטלוויזיה, עם אסייג וברקוביץ'
מהלך הפרסום רחב ההיקף של רדיו תל אביב יתקיים במהלך חודש פברואר ומעמיד במרכזו את רצועות הפריים-טיים היומיות של התחנה ואת המגישות והמגישים המוכרים של התכניות. "אין מפרסם בישראל שאינו רוצה לשווק ברדיו באמצעות המגישים המוכרים והמזוהים ביותר במדינה - וכולם היום נמצאים אצלנו ברדיו תל אביב", אומרת אודליה ספרן, סמנכ"לית השיווק של התחנה. "זו חבילה איכותית וייחודית, עבור כל מי שרוצה פרסום אפקטיבי ומוטה תוצאות מהירות".
לדברי מנכ"ל רדיו תל אביב אבי משולם, "במובנים רבים, היה לנו מאד קל בקמפיין הזה כי אנחנו נשענים על שורת מגישים שכל אחת ואחד מהם יכולים ואף משמשים כפרזנטורים מובילים בקמפיינים מסחריים חשובים. התצלום המשותף של כולם שב ומוכיח: יש לנו את נבחרת החלומות של הרדיו".
- 5.תוכנית של גידי גוב מעולה. (ל"ת)ליאת 10/02/2018 09:53הגב לתגובה זו
- 4.אחד שהיה שם 09/02/2018 14:11הגב לתגובה זוולוקחים אותה למקומות מדהימים. עם רק היו נותנים לתחנה ציוויון יותר תל אביבי הם היו מושלמים!
- 3.דיויד 08/02/2018 23:00הגב לתגובה זוכל כך עצוב של"עיר ללא הפסקה" אין תחנת מוזיקה נורמלית ,הגיע הזמן שתהיה בתל אביב תחנת להיטים,לא מספיק שהמוסיקה ברדיו תל אביב משעממת עד מוות אז עכשיו רוצים להפוך אותו לרדיו ללא הפסקה גרסת הצהובון?
- 2.אלכס 08/02/2018 16:01הגב לתגובה זוחבל
- 1.אני אוהב את התחנה הזאת וגם את 99 (ל"ת)אייל 08/02/2018 13:45הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
