גידי גוב, אופירה וברקו: רדיו ת"א בקמפיין פרסומי נרחב
תחנת רדיו תל אביב תעלה בקמפיין חוצה פלטפורמות חדש בהיקף של 1.6 מיליון שקלים - כך נודע לאייס. מדובר על קמפיין פרסומי ראשון ונרחב של התחנה התל אביבית, שיושק מחר (יום ו')..
הקמפיין החדש יעלה בימים הקרובים במגוון פלטפורמות פרסום, בין היתר כחסויות דינמיות בערוצי קשת 12, רשת 13 וערוץ עשר, מודעות בעיתונות המודפסת, פרסום דיגיטלי ב-ynet, וואלה ויד 2, ופרסום שילוט חוצות באמצעות ברעם וחוצות זהב.
את הקמפיין יובילו שדרני התחנה אופירה אסייג ואיל ברקוביץ', מיה דגן ודפנה לוסטיג, אודי סגל, גידי גוב, ארז טל, טל פרידמן, דליק ווליניץ, נדב אבוקסיס, שרון טייכר וערן זרחוביץ'.
החסות הדינמית בטלוויזיה, עם אסייג וברקוביץ'
מהלך הפרסום רחב ההיקף של רדיו תל אביב יתקיים במהלך חודש פברואר ומעמיד במרכזו את רצועות הפריים-טיים היומיות של התחנה ואת המגישות והמגישים המוכרים של התכניות. "אין מפרסם בישראל שאינו רוצה לשווק ברדיו באמצעות המגישים המוכרים והמזוהים ביותר במדינה - וכולם היום נמצאים אצלנו ברדיו תל אביב", אומרת אודליה ספרן, סמנכ"לית השיווק של התחנה. "זו חבילה איכותית וייחודית, עבור כל מי שרוצה פרסום אפקטיבי ומוטה תוצאות מהירות".
לדברי מנכ"ל רדיו תל אביב אבי משולם, "במובנים רבים, היה לנו מאד קל בקמפיין הזה כי אנחנו נשענים על שורת מגישים שכל אחת ואחד מהם יכולים ואף משמשים כפרזנטורים מובילים בקמפיינים מסחריים חשובים. התצלום המשותף של כולם שב ומוכיח: יש לנו את נבחרת החלומות של הרדיו".
- 5.תוכנית של גידי גוב מעולה. (ל"ת)ליאת 10/02/2018 09:53הגב לתגובה זו
- 4.אחד שהיה שם 09/02/2018 14:11הגב לתגובה זוולוקחים אותה למקומות מדהימים. עם רק היו נותנים לתחנה ציוויון יותר תל אביבי הם היו מושלמים!
- 3.דיויד 08/02/2018 23:00הגב לתגובה זוכל כך עצוב של"עיר ללא הפסקה" אין תחנת מוזיקה נורמלית ,הגיע הזמן שתהיה בתל אביב תחנת להיטים,לא מספיק שהמוסיקה ברדיו תל אביב משעממת עד מוות אז עכשיו רוצים להפוך אותו לרדיו ללא הפסקה גרסת הצהובון?
- 2.אלכס 08/02/2018 16:01הגב לתגובה זוחבל
- 1.אני אוהב את התחנה הזאת וגם את 99 (ל"ת)אייל 08/02/2018 13:45הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.