רביב דרוקר מתכתש בטוויטר עם פרידן - בגלל מכרז קק"ל
חיים ומוות ביד הלשון, והציוץ. שיחת היום בענף הפרסום הישראלי נסובה ב-24 השעות האחרונות סביב ציוץ טוויטר של העיתונאי רביב דרוקר מאמש, לפיו מכרז הפרסום של קרן קיימת לישראל הסתיים עם זכייתו של משרד הפרסום ראובני פרידן, אך עם זאת המשרד נפסל על ידי קק"ל לאחר שחברי הארגון גילו ציוץ טוויטר מן העבר (מצורף למטה) שבו אודי פרידן, מבעלי המשרד תוקף את הארגון והעומד בראשו היו"ר דני עטר.
לאחר הציוץ הראשון בו חשף את הדברים, העלה דרוקר פוסט נוסף בטוויטר בו כתב: "ועדת המכרזים התבקשה להחליט שוב כשהפעם יודעים מה הפרסומאי חושב עליהם באמת. פרידן: לא ידעתי. אחזור אליך (לא חזר)". פוסט זה כבר נענה בתגובה של אודי פרידן לדרוקר בהוא כותב: "רביב, עד הדקה הזו קקל לא הודיעו לנו דבר. אלא משהו הדליף רק לך. איך יכולתי לחזור אליך?? והציוץ כלל לא היה נגד היור". משם המשיכו השניים להתכתש בטוויטר כשדרוקר קורא לפרידן "לא לבלף" ואילו פרידן מנגד עונה לעיתונאי שהוא "מתחיל לפקפק באתיקה שלך".
ברקע לחילופי הדברים בין פרידן לדרוקר, בקק"ל מבינים כי הסיפור יצא משליטה אך שומרים על דממת אלחוט, ובתגובה רשמית לאייס מציינים כי: "ההליך המכרזי הנדון טרם הסתיים".
לפרידן יש עבר רצוף פרשיות בטוויטר - הרשת החברתית המועדפת עליו. לזכותו ייאמר שהוא אף פעם לא הסתיר את דעותיו כנגד גופים ציבוריים ואישי ציבור, ונתן דרור לתפיסת עולמו בתוך 140 התווים שמותרים לו. עם זאת, הציוצים הלוחמניים שלו הצליחו לסבך אותו לא מעט פעמים ורק לאחרונה מקרה זהה אירע לו במסגרת ההתמודדות של משרד הפרסום (שלו) ראובני פרידן על תקציב הפרסום של ההסתדרות, אותה ביקר בחריפות בעבר על גבי הטוויטר.
מנגד, יש שיאמרו ויש להם על מה לסמוך שבשלב הזה של הקריירה פרידן צריך לדעת להיכן לא להיכנס, גם אם הוא מצליח בסוף לצאת משם. לטענת גורמים בענף הפרסום, פרידן מנסה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה - מחד הוא תוקף גופים ציבוריים וחברות פרטיות כשהוא נאמן לעקרונותיו ומנגד זה מעולם לא עצר אותו מלהתמודד על תקציבי הפרסום שלהם כשהכסף על השולחן.
יחד עם זאת, מי שמשלמים את המחיר על הפה חסר המעצורים של פרידן הם דווקא עובדיו המסורים שאינם נהנים מהפריבילגיה של פרסום פוסטים ברומו של עולם ושאר קונספירציות פוליטיות ברשתות החברתיות, אלא עמלים על הכנת פרזנטציות, ימים כלילות כדי לזכות במכרזים, שאותם הם עשויים להפסיד בגלל דבר שכלל אינו בשליטתם.
- 5.כסף מנצח עקרונות. כמה עלוב (ל"ת)משה 22/09/2016 19:54הגב לתגובה זו
- 4.דן 22/09/2016 18:13הגב לתגובה זומלכלך על קק"ל אבל מתמודד במכרז לפרסם אותם. לכסף אין ריח אודי?
- למה צבוע? קצת מסטול. (ל"ת)עלה לבן 25/09/2016 10:09הגב לתגובה זו
- 3.כך זה שאודי מנסה ללמוד משילוח ,קצת כותאות לא מזיקות רק מוסיפות לחשבון הבנק שלם (ל"ת)אלשך 22/09/2016 16:54הגב לתגובה זו
- היה מת להיות שילוח - גרסת חבורת הזבל (ל"ת)מכיר 22/09/2016 17:18הגב לתגובה זו
- 2.שמשהו כבר יעשה תחקיר בגראז עליו (ל"ת)מתאמן במכון 22/09/2016 16:38הגב לתגובה זו
- 1.פרידן אחד המאוסים (ל"ת)בן 22/09/2016 16:38הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
