ארץ נהדרת
צילום: יח"צ
רייטינג

ב'קשת' עליזים הבוקר: כ-30% ל'ארץ נהדרת' – מול שיא שלילי ל'גב האומה' בערוץ 10

בשבוע השני של 'ארץ' במשבצת השידור החדשה, היא התחזקה בנקודה. הסדרה 'יום האם' רשמה 19.4%. יום ו': 'היהודים באים' נפרדת עם 2.7% בלבד. יום ה': 24.1% ל'בייק אוף'
אלכסנדר כץ | (5)

בארץ נהדרת חגגו אמש (מוצ"ש) על שרה נתניהו ומצעד הגאווה, והנתונים היו מפנקים. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית של קשת רשמה 29.4% ו-834 אלף צופים, גבוה מהנתון של שבוע שעבר, שהיה הפעם הראשונה במשבצת השידור של מוצ"ש.

 

מנגד, קיבלה גב האומה (ערוץ 10) את הנתון הנמוך ביותר שלה מאז השקת התכנית בערוץ 10 – רק 7.5%.

 

הסדרה יום האם (קשת, ערוץ 2) ניפקה 19.4%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) רשמה 11.7%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-7.4%, הסדרה בנות הזהב (ערוץ 10) הניבה 6.6%, ושידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) ניפק 3.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) קיבלה 8.5%, מול 'המטה המרכזי' (ערוץ 10) עם 2.8%. 

בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) קיבלה 17.5% בלבד, מול נתון פושר מאד גם ל'המגזין' (ערוץ 10) עם 8.2%. 'חדשות השבת' (ערוץ 1) רשמה 4.1% ואחריה 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 3.9%.

 

יום ו'

 

2 פרקי סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) קיבלו 16% ו-16.2%, מול 6.6% לשי בשידור (ערוץ 10). הפרק ה-15 ואחרון של סדרת הסאטירה היהודים באים (ערוץ 1) קיבל 2.7%.

'עוד כותרות עם קיציס' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 13.5%, שידור חוזר של 'נשואים פלוס' (קשת, ערוץ 2) רשמה 10.1%, ולקט של 'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 3.3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אולפן שישי - מהדורה מוקדמת' (חדשות 2) קיבלה 9%, מול 'שישי - סיכום שבוע' (חדשות 2) עם 4.8%.

 

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 14.5% מול 'שישי' (ערוץ 10) עם 6% בלבד. 'יומן' (ערוץ 1) הסתפקה ב-2.8%.

 

 

יום ה'

 

תכנית ריאליטי האפייה בייק אוף (קשת, ערוץ 2) רשמה 24.1%, ואחריה 'היום בלילה עם גורי' (קשת, ערוץ 2) עם 16.4%. מנגד, תראו מי שואל (ערוץ 10) הסתפקה ב-4.7%, 'שם משתמש' (ערוץ 10) ניפקה 3.5%, ו'הצינור' (ערוץ 10) עם 4.8%.

 

'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה  7.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-5.7%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 5.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) ניפקה 5%, ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2.8%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 9.3%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12.4%. מנגד, רשמה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) נתון פושר של 5.3%, ואילו המוסף (ערוץ 1) הניבה 1.6%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' ניפקה 18.8% מול 'חדשות 10' עם 9% ו'מבט' (ערוץ 1) עם 3.3% בלבד - בערב פושר במיוחד. 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    נמאס לעם מהצדקות הבכי והצביעות של גב האומה (ל"ת)
    מצחיקים את עצמם בלבד 05/06/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עינת 05/06/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    דב האומה היתה במשבצת הזאת קודם ולכן החלטתי לראות אותה .בפירסומות עברתי לארץ נהדר אך חזרתי לגב האומה .אז מי המטומטם שהחליט להתחרות על אותו יום באותה שעה???
  • 3.
    גב האומה תכנית פולטית במסווה של צחוקים (ל"ת)
    מיקי 05/06/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עופר 05/06/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    חבל שביזפורטל נופל למלכודת הרייטינג שבודקת צפיה של 500 משפחות לא מיצגות במדינה .כמו כן המדד בודק רד מי שנשאר בתוכנית לכל אורכה. כלומר זיפזוף לתוכנית אחרת נפסל מהמדד.
  • 1.
    אני לא טורחת לראות את גב האומה הם מצחיקים את עצמם לא אותי (ל"ת)
    אור 05/06/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.