מהלך אסטרטגי: אור גלייכר - מנהל מחלקת הפלנינג של אדלר חומסקי פורש מתפקידו
3 שנים לאחר שמונה למנהל מחלקת הפלנינג של אדלר חומסקי (יחד עם ניר דואר שפרש לאחר מכן) ו-5 שנים לאחר שהצטרף למשרד הפרסום - מנהל מחלקת הפלנינג אור גלייכר פורש מתפקידו - כך נודע לאייס.
כאמור, גלייכר (35) קיבל את מושכות ניהול מחלקת האסטרטגיה של אדלר חומסקי לאחר פרישתו של השותף ומנהל האסטרטגיה דאז אורי לברון. בתחילה, מחלקת האסטרטגיה נוהלה במשותף לצד ניר דואר שפרש מאדלר חומסקי לאחר כשנה בתפקיד. מאז שימש גלייכר בתפקיד לבדו.
לפחות על פי מדד תחרות האפי, הקדנציה של גלייכר בתפקיד תיזכר לטובה. בשנים האחרונות, משרד הפרסום רושם מדי שנה הישגים בולטים בתחרות האפקטיביות בפרסום. ב-2012 הוא סיים את התחרות עם מירב הזכיות, ב-2013 הוא היה המעוטר ביותר, יחד עם מקאן וזכה ב-7 פרסים. ב-2014, שוב לצד מקאן, אדלר חומסקי זכה ב-3 פרסי זהב, ללא הזכיו של חברות הבת. בתקופתו של גלייכר, המשרד זכה ביותר מ-30 פרסי אפי, בהם 3 פרסי פלטינום לבזק, תמי 4 ושוופס. כמו כן גויסו בתקופה זו תקציבים רבים כגון שטראוס, גולף, הפניקס, המכללה למנהל, דלתא, ישרוטל, טמבור ועוד.
אור גלייכר אישר את הפרטים ואמר לאייס: "אני עוזב משרד שאני באמת מאמין שיש בו משהו אחר. באדלר חומסקי יש ווינריות מטורפת ורעב שאפשר למצוא רק בסטארטאפים (שמחלחלת מאייל חומסקי, אורי עיני ואמיר גיא ומגיעה עד העובד האחרון), אבל המשרד מצליח לשלב עם זה מלא אופי, אנושיות וחום. משרד שכיף לבוא אליו בבוקר וכיף להישאר בו לעוד לילה לבן".
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נכון לעכשיו נראה כי גלייכר משדר תחושת מיצוי מענף הפרסום ופניו מועדות לדרך עצמאית בתחום האסטרטגיה והפיתוח העסקי. עם זאת, זה לא יהיה מוגזם להניח שהצעה מפתה תצליח להשאיר אותו באותה הפוזיציה במשרד מוביל אחר.
- 9.(ל"ת)29/04/2015 17:55הגב לתגובה זו
- 8.אדלריסט 29/04/2015 17:54הגב לתגובה זואדלר עשו קפיצת מדרגה בתקופתך. שיהיה בהצלחה לאן שלא תלך
- 7."וכיף להישאר בו לעוד לילה לבן"...בעעעע (ל"ת)פרסום זה חרא 29/04/2015 16:42הגב לתגובה זו
- 6.אחלה גבר ומח (ל"ת)אוחיון 29/04/2015 16:23הגב לתגובה זו
- 5.מה קורה באדלר? שנה גרועה (ל"ת)שגיא 29/04/2015 16:12הגב לתגובה זו
- 4.אחד שיודע 29/04/2015 16:01הגב לתגובה זואין אנשים כמוהו. אחד האנשים הכי חדים וחריפים שאני מכיר לא רק בענף..
- 3.יואב שליו 29/04/2015 16:01הגב לתגובה זועוד אבדה למשרד
- 2.פלאן בי 29/04/2015 15:53הגב לתגובה זוואני בטוח שרק טוב יצא מהפרידה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- אולי די עם התגובה הזאת בכל כתבה?! (ל"ת)ספאם 30/04/2015 11:26הגב לתגובה זו
- 1.פלנר 29/04/2015 15:22הגב לתגובה זואבדה לאדלר
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
