מהלך אסטרטגי: אור גלייכר - מנהל מחלקת הפלנינג של אדלר חומסקי פורש מתפקידו
3 שנים לאחר שמונה למנהל מחלקת הפלנינג של אדלר חומסקי (יחד עם ניר דואר שפרש לאחר מכן) ו-5 שנים לאחר שהצטרף למשרד הפרסום - מנהל מחלקת הפלנינג אור גלייכר פורש מתפקידו - כך נודע לאייס.
כאמור, גלייכר (35) קיבל את מושכות ניהול מחלקת האסטרטגיה של אדלר חומסקי לאחר פרישתו של השותף ומנהל האסטרטגיה דאז אורי לברון. בתחילה, מחלקת האסטרטגיה נוהלה במשותף לצד ניר דואר שפרש מאדלר חומסקי לאחר כשנה בתפקיד. מאז שימש גלייכר בתפקיד לבדו.
לפחות על פי מדד תחרות האפי, הקדנציה של גלייכר בתפקיד תיזכר לטובה. בשנים האחרונות, משרד הפרסום רושם מדי שנה הישגים בולטים בתחרות האפקטיביות בפרסום. ב-2012 הוא סיים את התחרות עם מירב הזכיות, ב-2013 הוא היה המעוטר ביותר, יחד עם מקאן וזכה ב-7 פרסים. ב-2014, שוב לצד מקאן, אדלר חומסקי זכה ב-3 פרסי זהב, ללא הזכיו של חברות הבת. בתקופתו של גלייכר, המשרד זכה ביותר מ-30 פרסי אפי, בהם 3 פרסי פלטינום לבזק, תמי 4 ושוופס. כמו כן גויסו בתקופה זו תקציבים רבים כגון שטראוס, גולף, הפניקס, המכללה למנהל, דלתא, ישרוטל, טמבור ועוד.
אור גלייכר אישר את הפרטים ואמר לאייס: "אני עוזב משרד שאני באמת מאמין שיש בו משהו אחר. באדלר חומסקי יש ווינריות מטורפת ורעב שאפשר למצוא רק בסטארטאפים (שמחלחלת מאייל חומסקי, אורי עיני ואמיר גיא ומגיעה עד העובד האחרון), אבל המשרד מצליח לשלב עם זה מלא אופי, אנושיות וחום. משרד שכיף לבוא אליו בבוקר וכיף להישאר בו לעוד לילה לבן".
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נכון לעכשיו נראה כי גלייכר משדר תחושת מיצוי מענף הפרסום ופניו מועדות לדרך עצמאית בתחום האסטרטגיה והפיתוח העסקי. עם זאת, זה לא יהיה מוגזם להניח שהצעה מפתה תצליח להשאיר אותו באותה הפוזיציה במשרד מוביל אחר.
- 9.(ל"ת)29/04/2015 17:55הגב לתגובה זו
- 8.אדלריסט 29/04/2015 17:54הגב לתגובה זואדלר עשו קפיצת מדרגה בתקופתך. שיהיה בהצלחה לאן שלא תלך
- 7."וכיף להישאר בו לעוד לילה לבן"...בעעעע (ל"ת)פרסום זה חרא 29/04/2015 16:42הגב לתגובה זו
- 6.אחלה גבר ומח (ל"ת)אוחיון 29/04/2015 16:23הגב לתגובה זו
- 5.מה קורה באדלר? שנה גרועה (ל"ת)שגיא 29/04/2015 16:12הגב לתגובה זו
- 4.אחד שיודע 29/04/2015 16:01הגב לתגובה זואין אנשים כמוהו. אחד האנשים הכי חדים וחריפים שאני מכיר לא רק בענף..
- 3.יואב שליו 29/04/2015 16:01הגב לתגובה זועוד אבדה למשרד
- 2.פלאן בי 29/04/2015 15:53הגב לתגובה זוואני בטוח שרק טוב יצא מהפרידה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- אולי די עם התגובה הזאת בכל כתבה?! (ל"ת)ספאם 30/04/2015 11:26הגב לתגובה זו
- 1.פלנר 29/04/2015 15:22הגב לתגובה זואבדה לאדלר
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
