ארי מלמוד
צילום: יח"צ

המשרד הפרטי של שופרסל: פובליסיס יטפל גם בהשקת מותג החלב של הרשת

פובליסיס עושה זאת שוב ומגדיל את חלקו בשופרסל. ברשת השיווק הגדירו את הבחירה בפובליסיס כשיתוף פעולה נקודתי, עם זאת, מיותר להניח שזו "נקודה" שגיתם BBDO לא שש להשלים עימה
משה בנימין | (4)

5 חודשים לאחר שנכנס לראשונה למערך הפרסום של שופרסל - משרד הפרסום פובליסיס ישראל עושה זאת שוב והפעם הוא מקבל לידיו את הטיפול במהלך ההשקה למותג החלב הפרטי של רשת שופרסל.  בסוף 2014, פובליסיס השאיר מאחור את 2 משרדי הפרסום שמלווים את שופרסל: אדלר חומסקי וגיתם BBDO, וקיבל לידיו את תקציב ההשקה של מותג החיתולים הפרטי של הרשת. במקרה של מותג החיתולים - גיתם BBDO לא היה יכול לטפל בו מכיוון שהמשרד מטפל בתקציב חוגלה קימברלי (למרות שאינו מטפל ישירות בחיתולי האגיס שנמצאים במקאן) וכן מכיוון שהמותג הפרטי של שופרסל מבוסס על טכנולוגיית המותג בייביסיטר שמטופל בפובליסיס ולמלמד עמד היתרון היחסי והבולט מעצם ניסיונו הרב בתחום - מימיו כמנכ"ל חוגלה קימברלי.  במקרה הנוכחי של שוק החלב, אדלר חומסקי הוא זה שמנוע מלהשתתף, מסיבה דומה. משרד הפרסום מטפל בחלק ממותגיה של חברת שטראוס וטיפול במותג חלב שצפוי להילחם על נתחי שוק מול שטראוס, הוא לא מהלך שבשטראוס יתנו לו אור ירוק או שבאדלר יחשבו שהוא שווה את סיכון מערכת היחסים עם שטראוס. בשופרסל הגדירו את הבחירה בפובליסיס כשיתוף פעולה נקודתי, עם זאת, מיותר להניח שזו "נקודה" שגיתם BBDO לא שש להשלים עימה. גיתם, כמו גם אדלר, צופים מהצד כיצד פובליסיס "שותה" תקציב נוסף מהעוגה הגדולה של שופרסל - למרות שזו הודיעה כבר בפעם הקודמת כי אין שינוי במערך הפרסום של החברה ומשרד שלישי אינו על הפרק. שופרסל לא קיימה מכרז פנימי על מותג החלב אלא העבירה לידי פובליסיס בריף למהלך ההשקה. בגיתם עוד משאירים פתח לתקווה בציפיה כי פובליסיס יסתפק במהלך ההשקה ואילו המשך הטיפול בתקציב יועבר אליו - אולם נכון לעכשיו מדובר בהערכה וטרם ידוע מה גודל ההיקף של המהלך אותו מתכננת שופרסל.    מי שיכולים לטפוח לעצמם על השכם הם אנשי פובליסיס שהעברת הבריף אליהם היא הבעת אמון מצד שופרסל שלמעשה מעידה על כך שהרשת מרוצה מהנסיון הקודם עם המשרד - בהשקת מותג החיתולים הפרטי. בשופרסל רושמים השקה שנייה ומשמעותית של מותג פרטי ב-4 חודשים בלבד, ואם זה תלוי בפובליסיס המשרד יהיה שמח להיות שם גם בתחום הבא אליו הרשת תחליט להיכנס ולקבל עליו את התואר "המשרד למותג הפרטי" של שופרסל.   

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יורם 21/04/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    זה מה שהם טובים בו. הם לא באמת משרד פרסום
  • 2.
    מעריץ 21/04/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר, תמשיך!!!!
  • מילק מן 21/04/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מההערצה הזו. זה win win קלאסי. אנחנו נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 1.
    מילק מן 20/04/2015 19:38
    הגב לתגובה זו
    אני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.