המשרד הפרטי של שופרסל: פובליסיס יטפל גם בהשקת מותג החלב של הרשת
5 חודשים לאחר שנכנס לראשונה למערך הפרסום של שופרסל - משרד הפרסום פובליסיס ישראל עושה זאת שוב והפעם הוא מקבל לידיו את הטיפול במהלך ההשקה למותג החלב הפרטי של רשת שופרסל. בסוף 2014, פובליסיס השאיר מאחור את 2 משרדי הפרסום שמלווים את שופרסל: אדלר חומסקי וגיתם BBDO, וקיבל לידיו את תקציב ההשקה של מותג החיתולים הפרטי של הרשת. במקרה של מותג החיתולים - גיתם BBDO לא היה יכול לטפל בו מכיוון שהמשרד מטפל בתקציב חוגלה קימברלי (למרות שאינו מטפל ישירות בחיתולי האגיס שנמצאים במקאן) וכן מכיוון שהמותג הפרטי של שופרסל מבוסס על טכנולוגיית המותג בייביסיטר שמטופל בפובליסיס ולמלמד עמד היתרון היחסי והבולט מעצם ניסיונו הרב בתחום - מימיו כמנכ"ל חוגלה קימברלי. במקרה הנוכחי של שוק החלב, אדלר חומסקי הוא זה שמנוע מלהשתתף, מסיבה דומה. משרד הפרסום מטפל בחלק ממותגיה של חברת שטראוס וטיפול במותג חלב שצפוי להילחם על נתחי שוק מול שטראוס, הוא לא מהלך שבשטראוס יתנו לו אור ירוק או שבאדלר יחשבו שהוא שווה את סיכון מערכת היחסים עם שטראוס. בשופרסל הגדירו את הבחירה בפובליסיס כשיתוף פעולה נקודתי, עם זאת, מיותר להניח שזו "נקודה" שגיתם BBDO לא שש להשלים עימה. גיתם, כמו גם אדלר, צופים מהצד כיצד פובליסיס "שותה" תקציב נוסף מהעוגה הגדולה של שופרסל - למרות שזו הודיעה כבר בפעם הקודמת כי אין שינוי במערך הפרסום של החברה ומשרד שלישי אינו על הפרק. שופרסל לא קיימה מכרז פנימי על מותג החלב אלא העבירה לידי פובליסיס בריף למהלך ההשקה. בגיתם עוד משאירים פתח לתקווה בציפיה כי פובליסיס יסתפק במהלך ההשקה ואילו המשך הטיפול בתקציב יועבר אליו - אולם נכון לעכשיו מדובר בהערכה וטרם ידוע מה גודל ההיקף של המהלך אותו מתכננת שופרסל. מי שיכולים לטפוח לעצמם על השכם הם אנשי פובליסיס שהעברת הבריף אליהם היא הבעת אמון מצד שופרסל שלמעשה מעידה על כך שהרשת מרוצה מהנסיון הקודם עם המשרד - בהשקת מותג החיתולים הפרטי. בשופרסל רושמים השקה שנייה ומשמעותית של מותג פרטי ב-4 חודשים בלבד, ואם זה תלוי בפובליסיס המשרד יהיה שמח להיות שם גם בתחום הבא אליו הרשת תחליט להיכנס ולקבל עליו את התואר "המשרד למותג הפרטי" של שופרסל.
- 3.יורם 21/04/2015 10:20הגב לתגובה זוזה מה שהם טובים בו. הם לא באמת משרד פרסום
- 2.מעריץ 21/04/2015 10:00הגב לתגובה זוכיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר, תמשיך!!!!
- מילק מן 21/04/2015 13:11הגב לתגובה זוואני בטוח שרק טוב יצא מההערצה הזו. זה win win קלאסי. אנחנו נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 1.מילק מן 20/04/2015 19:38הגב לתגובה זואני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.