טל ריבן
צילום: יח"צ

יש נציג ב-Clio: טל ריבן מאדלר חומסקי ישפוט בפרינט וחוצות בתחרות הפרסום

סמנכ"ל הקריאייטיב של אלדר חומסקי ישפוט בתחרות הבינלאומית הנערכת מדי שנה בניו יורק. בעבר זכו בה גיתם BBDO ושלמור אבנון עמיחי y&r
משה בנימין | (7)

סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי טל ריבן ישפוט השנה בתחרות הפרסום הוותיקה והיוקרתית Clio Awards הנערכת בניו יורק. ריבן הוזמן על ידי מארגני התחרות לשפוט בקטגוריית הפרינט והחוצות. בעבר שפט ריבן בתחרות הפרסום יורובסט שנערכה בפורטוגל. 

תחרות הפרסום Clio Awards היא מהוותיקות בתעשיית הפרסום העולמית. היא נוסדה ב-1959 כדי להעניק במה להישגים יוצאי דופן התחום הפרסום. מעבר לשופטים הבכירים המכהנים כיושבי הראש בקטגוריות השונות, התחרות כוללת פאנל של למעלה מ-100 שופטים מסביב לעולם, המורכב מבכירי אנשי הקריאייטיב מרשתות הפרסום השונות והסוכנויות העצמאיות.

הליך השיפוט בתחרות מורכב ממספר שלבים, כאשר הסטטיסטיקה של התחרות מלמדת על כך שרק כ-20% מסך ההגשות (למעלה מ-20 אלף הגשות מרחבי העולם) עוברות את 2 השלבים הראשונים ומתחרות על אחד הפרסים: זהב, כסף, ארד או פיינליסט. רק פחות מ-5% מהעבודות זוכות לבסוף באחד מן הפרסים, כאשר 1% בלבד מהעבודות מצליחות לגרוף את הזהב הנחשק. 

הישגי העבר של משרדי הפרסום הישראליים בתחרות כוללים זכייה של גיתם BBDO בארד ב-2013 עבור המהלך לאופל קורסה. ב-2010 היה זה שלמור אבנון עמיחי y&r ישראל שגרף לא פחות מ-4 פרסים בתחרות - 3 עבור מהלך SDIA ואחד עבור קיר הטיפוס לקלירקס. לפני כן ב-2008, באחד משיאי הקריאייטיב של המשרד זכה שלמור אבנון עמיחי בפרס הזהב בתחרות עבור מהלך הדממת האינטרנט ליום השנה לחטיפת חיילי צה"ל בלבנון. מאחורי המהלך עמד ערן גפן ששימש בזמנו כראש מערך הדיגיטל של המשרד. ב-2011 זכה המשרד בפרס הברונזה בתחרות עבור המכירה הפומבית של הנשים בדיזינגוף סנטר - מהלך שהופק עבור המטה למאבק בסחר בנשים. משרד נוסף שמחזיק על מדפיו את פרס ה-CLIO הוא שמעוני פינקלשטיין ברקי שזכה בארד ב-2010 עבור התערוכה האינטראקטיבית ל-LG Five. 

תחרות הפרסום כוללת 20 קטגוריות, ביניהן חדשנות, אינטגרייטד, עיצוב, דיגיטל, פרינט, חוצות, סושיאל, PR, תוכן ממותג ועוד. מחירי ההגשות לתחרות שפתוחה להגשות עד ה-3 באפריל נעים בין 150 דולר - ההגשה הזולה ביותר עבור סטודנטים ל-1,000 דולר עבור תוכן ממותג ובידור ממותג, חדשנות ואינטגרייטד.  

בשנה שעברה היה זה ג'רי סיינפלד שגנב את ההצגה בתחרות ה-Clio. הסטנדאפיסט המפורסם וכוכב הסדרה הקומית המצליחה בהסטוריה 'סיינפלד' - זכה בקליו של כבוד עבור הישגיו במהלך הקריירה ועלה לנאום בפני באי הכנס. הדברים הכנים והמצחיקים שאמר סיינפלד על פרסום הפכו עוד באותו ערב לאחד מהרגעים ההסטוריים של הענף.  

 

ג'רי סיינפלד מלכלך ומצחיק

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    05/03/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים הקריאייטיביים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 4.
    אורטל 01/03/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    הכי אנושי, הכי חמוד, הכי מוכשר! אין עליו!
  • 3.
    מתה עליך (ל"ת)
    עטרה בילר 26/02/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שייסע ולא יחזור לעולם (ל"ת)
    חדד 26/02/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
  • צח 26/02/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    כריש
  • למה ככה לטמף? (ל"ת)
    שולי 26/02/2015 14:27
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלירן 26/02/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    בחירה ראויה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.