יש נציג ב-Clio: טל ריבן מאדלר חומסקי ישפוט בפרינט וחוצות בתחרות הפרסום
סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי טל ריבן ישפוט השנה בתחרות הפרסום הוותיקה והיוקרתית Clio Awards הנערכת בניו יורק. ריבן הוזמן על ידי מארגני התחרות לשפוט בקטגוריית הפרינט והחוצות. בעבר שפט ריבן בתחרות הפרסום יורובסט שנערכה בפורטוגל.
תחרות הפרסום Clio Awards היא מהוותיקות בתעשיית הפרסום העולמית. היא נוסדה ב-1959 כדי להעניק במה להישגים יוצאי דופן התחום הפרסום. מעבר לשופטים הבכירים המכהנים כיושבי הראש בקטגוריות השונות, התחרות כוללת פאנל של למעלה מ-100 שופטים מסביב לעולם, המורכב מבכירי אנשי הקריאייטיב מרשתות הפרסום השונות והסוכנויות העצמאיות.
הליך השיפוט בתחרות מורכב ממספר שלבים, כאשר הסטטיסטיקה של התחרות מלמדת על כך שרק כ-20% מסך ההגשות (למעלה מ-20 אלף הגשות מרחבי העולם) עוברות את 2 השלבים הראשונים ומתחרות על אחד הפרסים: זהב, כסף, ארד או פיינליסט. רק פחות מ-5% מהעבודות זוכות לבסוף באחד מן הפרסים, כאשר 1% בלבד מהעבודות מצליחות לגרוף את הזהב הנחשק.
הישגי העבר של משרדי הפרסום הישראליים בתחרות כוללים זכייה של גיתם BBDO בארד ב-2013 עבור המהלך לאופל קורסה. ב-2010 היה זה שלמור אבנון עמיחי y&r ישראל שגרף לא פחות מ-4 פרסים בתחרות - 3 עבור מהלך SDIA ואחד עבור קיר הטיפוס לקלירקס. לפני כן ב-2008, באחד משיאי הקריאייטיב של המשרד זכה שלמור אבנון עמיחי בפרס הזהב בתחרות עבור מהלך הדממת האינטרנט ליום השנה לחטיפת חיילי צה"ל בלבנון. מאחורי המהלך עמד ערן גפן ששימש בזמנו כראש מערך הדיגיטל של המשרד. ב-2011 זכה המשרד בפרס הברונזה בתחרות עבור המכירה הפומבית של הנשים בדיזינגוף סנטר - מהלך שהופק עבור המטה למאבק בסחר בנשים. משרד נוסף שמחזיק על מדפיו את פרס ה-CLIO הוא שמעוני פינקלשטיין ברקי שזכה בארד ב-2010 עבור התערוכה האינטראקטיבית ל-LG Five.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תחרות הפרסום כוללת 20 קטגוריות, ביניהן חדשנות, אינטגרייטד, עיצוב, דיגיטל, פרינט, חוצות, סושיאל, PR, תוכן ממותג ועוד. מחירי ההגשות לתחרות שפתוחה להגשות עד ה-3 באפריל נעים בין 150 דולר - ההגשה הזולה ביותר עבור סטודנטים ל-1,000 דולר עבור תוכן ממותג ובידור ממותג, חדשנות ואינטגרייטד.
בשנה שעברה היה זה ג'רי סיינפלד שגנב את ההצגה בתחרות ה-Clio. הסטנדאפיסט המפורסם וכוכב הסדרה הקומית המצליחה בהסטוריה 'סיינפלד' - זכה בקליו של כבוד עבור הישגיו במהלך הקריירה ועלה לנאום בפני באי הכנס. הדברים הכנים והמצחיקים שאמר סיינפלד על פרסום הפכו עוד באותו ערב לאחד מהרגעים ההסטוריים של הענף.
ג'רי סיינפלד מלכלך ומצחיק
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- 5.05/03/2015 12:49הגב לתגובה זואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים הקריאייטיביים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 4.אורטל 01/03/2015 09:44הגב לתגובה זוהכי אנושי, הכי חמוד, הכי מוכשר! אין עליו!
- 3.מתה עליך (ל"ת)עטרה בילר 26/02/2015 16:51הגב לתגובה זו
- 2.שייסע ולא יחזור לעולם (ל"ת)חדד 26/02/2015 12:59הגב לתגובה זו
- צח 26/02/2015 15:31הגב לתגובה זוכריש
- למה ככה לטמף? (ל"ת)שולי 26/02/2015 14:27הגב לתגובה זו
- 1.אלירן 26/02/2015 12:15הגב לתגובה זובחירה ראויה

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.