ההחלטה נפלה: פרוקטר & גמבל מעביר את רכש המדיה מסטארקום למדיה-קום
זרוע המדיה של אדלר חומסקי - מדיה קום - בראשות רן בראון רשמה היום את אחד ההישגים הגדולים שלה מיום הקמתה, כשגברה על קבוצת פובליסיס במכרז שהתנהל בחודשים האחרונים על תקציב רכש המדיה של תאגיד מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל - המפרסם הרביעי בגודלו בישראל.
בשנת 2014 עמד היקף רכש המדיה של פרוקטר אנד גמבל על כ-60 מיליון שקל במחירים ריאליים, כאשר הצפי ל-2015 עומד על על כ-70 מיליון שקלים. זירת המכרז הציבה בצד אחד את סטארקום של קבוצת פובליסיס ומנגד חברת מדיה חדשה של אדלר חומסקי שהוקמה בשותפות עם מדיה-קום העולמית תחת השם מדיה קום קונקשיין .
ברמה הפרסונלית ניצבו זה מול זו רן בראון מקבוצת אדלר חומסקי והילית מגד מסטארקום. על פניו היה נראה בתחילת המכרז כי נקודת הפתיחה של פובליסיס, סטאטרקום ומגד טובה יותר מזו של ברון ואדלר חומסקי מעצם העובדה שמגד הגיעה לפובליסיס לאחר שבתפקידה האחרון היתה בפרוקטר אנד גמבל.
כאמור, לצורך הטיפול ברכש המדיה של פרוקטר אנד גמבל (והנצחון במכרז) הוקמה באדלר חומסקי חברת מדיה חדשה בשיתוף מדיה קום העולמית. נכון לעכשיו טרם ידוע מי יעמוד בראשה וכמה עובדים יפעלו תחתיה.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מותגי התאגיד הבינלאומי מחולקים ל-3 קטגוריות מרכזיות: היגיינה ותינוקות, טיפוח ויופי ונקיון ומוצרים לבית. מותגי החברה כוללים את אוראל-בי, אולוויז, טמפקס, פמפרס, הד אנד שולדרס, ג'ילט, הרבל אסנס, אריאל, פיירי, ביומט, טייד ועוד.
- 3.אחד 09/03/2015 14:58הגב לתגובה זווהמבין יבין
- 2.עופרה 10/02/2015 16:23הגב לתגובה זובריון במדיה... חושב שכולם בכיס שלו. פרוקטר שיחקתם אותה עם הבחירה.
- 1.ועקנין 10/02/2015 16:22הגב לתגובה זוהרי הוא הביא אותה רק בשביל המכרז הזה ועוד בשכר נאה מאוד
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
