
ההחלטה נפלה: פרוקטר & גמבל מעביר את רכש המדיה מסטארקום למדיה-קום
זרוע המדיה של אדלר חומסקי - מדיה קום - בראשות רן בראון רשמה היום את אחד ההישגים הגדולים שלה מיום הקמתה, כשגברה על קבוצת פובליסיס במכרז שהתנהל בחודשים האחרונים על תקציב רכש המדיה של תאגיד מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל - המפרסם הרביעי בגודלו בישראל.
בשנת 2014 עמד היקף רכש המדיה של פרוקטר אנד גמבל על כ-60 מיליון שקל במחירים ריאליים, כאשר הצפי ל-2015 עומד על על כ-70 מיליון שקלים. זירת המכרז הציבה בצד אחד את סטארקום של קבוצת פובליסיס ומנגד חברת מדיה חדשה של אדלר חומסקי שהוקמה בשותפות עם מדיה-קום העולמית תחת השם מדיה קום קונקשיין .
ברמה הפרסונלית ניצבו זה מול זו רן בראון מקבוצת אדלר חומסקי והילית מגד מסטארקום. על פניו היה נראה בתחילת המכרז כי נקודת הפתיחה של פובליסיס, סטאטרקום ומגד טובה יותר מזו של ברון ואדלר חומסקי מעצם העובדה שמגד הגיעה לפובליסיס לאחר שבתפקידה האחרון היתה בפרוקטר אנד גמבל.
- 3.אחד 09/03/2015 14:58הגב לתגובה זווהמבין יבין
- 2.עופרה 10/02/2015 16:23הגב לתגובה זובריון במדיה... חושב שכולם בכיס שלו. פרוקטר שיחקתם אותה עם הבחירה.
- 1.ועקנין 10/02/2015 16:22הגב לתגובה זוהרי הוא הביא אותה רק בשביל המכרז הזה ועוד בשכר נאה מאוד