המספר שלא הכרתם: משרד התיירות משקיע 250 מיליון שקל בפרסום בחו"ל
40 מיליון איש נחשפו לפרסומת ביורוספורט לעידוד התיירות בים המלח בגמר אוסטרליה הפתוחה. ישראל גם נותנת חסויות לתחרויות אופניים ומפרסמת ברשתות. כשהתיירות היא מנוע צמיחה, גם המלחמות לא יעצרו את הפרסום
- 4.חגי 07/02/2015 11:24הגב לתגובה זואמיר הלוי חושב שאם הוא עושה מרתונים, אז זה קהל היעד לישראל. זאת טעות לפרסם ביורוספורט ולתת חסות למירוצי אופניים. מדינת ישראל משקיעה רבע מיליארד בפרסום אך רובו במקום הלא נכון. להוסיף עד 30,000 ספורטאים שיבוא בשנה זה צחוק מכספי משלם המיסים. משקעים רבע מיליארד כדי להוסיף מיליון תיירים !!! החבר אמיר הלוי לשמחתי כנראה שיסיים את תפקידו לאחר הבחירות (יחד עם השר שפרש וחבל שלא פרש קודם) וטוב שכך מפני שלא תרם דבר לענף התיירות.
- 3.אהרלה סדן הנדלסמן 04/02/2015 12:13הגב לתגובה זומעניין שמר אמיר הלווי יודע להשקיע במה שקרוב ללבו ...אך האם אתם יודעים שמרבית הנהנים הנם שרלטנים ...גוזרי קופונים ומסיעים ומדריכים בלתי מורשים ברכבי הסעה ולימוזינות העובדות בניגוד לחוק. מעניין מי המרוויח/ים המרכזיים מהמיליונים שמבזבזים. אבל את הפיצוי שהובטח ותוקצב למדריכי התיירים/"אשכול" ולמסיעים המורשים העצמאים הזעירים הם "מחביאים" או מבזבזים במקומות רחוקים ועם משת"פים ישראלים רבים שנהנים .ואתם פה בארץ מרגישים זאת ?! אני לא !!! .
- 2.אורי 03/02/2015 18:05הגב לתגובה זולצערי ישראל משווקת עצמה בחול במיליוני שקלים לשנה .והעבודה עוברת לסוכנים ישראלים. שמעבירים את ההסעות וההדרכה למדריכים ונהגים וחברות ממזרח ירושלים כדאי להרוויח עוד דולר רווח.ולא מעניין אותם את משרד התיירות ואת מדינת ישראל שהם מרעילים את התיירים.בהסברים כמה הישראלים רעים.ועוד.הכל בחסות הרשות הפלסטינית. שתומכת חזק בנושא.כדאי שתתעורר. היום 85 אחוז מהמסיעים הם תושבי מזרח ירושלים. שמעלים התיירים על מדינת ישראל.בגלל.רווח אישי של סוכני התיירות הישראלים.ודרך אגב הרשות מממנת להם כספים כדאי שיקנו אוטובוסים
- 1.צריך להשקיע כנראה הרבה יותר (ל"ת)גידי 03/02/2015 16:30הגב לתגובה זו