המחטף של השנה? אמיר אריאלי עובר מבאומן ליוטיוב - ימונה למנהל קריאייטיב
חצי שנה לאחר שסומן כמי שיוביל את מחלקת הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי תחת נדב פרסמן , ומונה לסמנכ"ל קריאייטיב, אמיר אריאלי פורש מבאומן בר ריבנאי לטובת יו-טיוב ישראל .
אריאלי (31) יצטרף לגוגל ישראל ויצטרף כאמור ליו-טיוב בו ישמש כמנהל קריאייטיב שתפקידו יהיה לחזק את הקשר בין יו-טיוב למשרדי הפרסום, תוך כדי שימוש בכלים שיש לפלטפורמה להציע למפרסמים. אריאלי הוא הבחירה של יו-טיוב, לאחר שזו חיפשה בחודשים האחרונים ללא הרף אחר דמות קריאייטיב מרכזית, צעירה ובעלת ניסיון שתוכיל לקחת את יו-טיוב למקום אליו היא מכוונת: להיות שחקן דומיננטי בקרב משרדי הפרסום ולהגדיל את מחזור ההכנסות.
גורם בענף אומר לאייס ש"אריאלי הוא שם מוכר וזה בדיוק מה שחיפשו בגוגל כדי לפתוח את דלתות משרדי הפרסום. בגוגל הבינו שמשרדי הפרסום לא יודעים להשתמש ביוטיוב או בגוגל ואמרו לעצמם - אנחנו רוצים איש קריאייטיב שילווה את המשרדים והמפרסמים לאורך כל הדרך". עוד הוא מוסיף: "הקשר של יוטיוב עם באומן בר ריבנאי הוא מהמצליחים שיש להם בקרב משרדי הענף. הבחירה באריאלי אינה מקרית, כנראה שביוטיוב הבינו שמינוי של דמות מוכרת מקבוצת פובליסיס תעזור להם להגדיל את נתח התקציב שלהם במשרדי קבוצת פובליסיס הנוספים: לאו ברנט ופובליסיס ישראל".
אריאלי החל את דרכו ב'באומן בר ריבנאי' לפני כעשר שנים, שלאחריהן מילא שורה של תפקידם בתחום: היה מנהל קריאייטיב ב אדלר חומסקי וב זרמון גולדמן כיהן כסמנכ"ל הקריאייטיב. לאחר מכן, שב לכור מחצבתו ב'באומן' ושימש עד לאחרונה כסמנכ"ל קריאייטיב. במסגרת תפקידו חתום אריאלי על כמה מהלקוחות והפרויקטים הגדולים של המשרד: "היונים" הפרזנטוריות של 'ביטוח ישיר', מהלך "החומוס של אבי" ל'חומוס אחלה', 'ישראכרט' עם יובל סמו, שפת הבובות החדשה של 'עלית מתוקים', 'קרלסברג' ועוד.
עם פרישתו של אריאלי, מחלקת הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי נפרדת תוך חודש אחד משני טאלנטים. קדמה לאריאלי פרישתו של תומר גדרון שעזב לטובת משרת סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום THE BOX .
כעת, כשהמשבצת של אריאלי כמספר 2 בקריאייטיב נותרה פנויה, 4 מנהלי קריאייטיב עשוים להיות היורשים, בהחלטה שנתונה בידיו של נדב פרסמן: ערן ניר, שרון רפאל, מתן ידידיה ועידן לוי .
- 14.אוה 22/01/2015 14:32הגב לתגובה זותענוג לעבוד איתך! אתה תחסר לי
- 13.תותח. כל הכבוד ובהצלחה! (ל"ת)ארז מיטל 15/01/2015 13:52הגב לתגובה זו
- 12.מתניה לשלטון!! (ל"ת)קרן 15/01/2015 13:01הגב לתגובה זו
- 11.מעין 14/01/2015 16:23הגב לתגובה זוסתם... סתם ... זה רק כדי שתיכנסו. חולה עליך... בהצלחה. אתה אבידה גדולה עבורנו. אוהב אותך הרבה ובהצלחההההה... אההה ותמות.
- 10.עידו 14/01/2015 15:05הגב לתגובה זואני בטוח שגוגל יתנו לו חופש יצירתי שאף משרד פרסום אחר לא יכל לתת לו
- ברור, גוגל ידועים בקריאייטיב המטורף שלהם (ל"ת)14/01/2015 15:20הגב לתגובה זו
- 9.איה 14/01/2015 14:32הגב לתגובה זואדם מדהים בעל יחסי אנוש ויותר מהכל מקצועי
- 8.בהצלחה אריאלי! וברור שמתן הוא היורש (ל"ת)14/01/2015 14:32הגב לתגובה זו
- 7.א+ש 14/01/2015 10:17הגב לתגובה זומה גוגל? איף. תשאר פה איתנו נביא לך סנדוויץ מקופיקס כל בוקר. ומסטיקים. תנאים כאלה לא תקבל שם!!!
- 6.לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא (ל"ת)אודליה 14/01/2015 09:54הגב לתגובה זו
- 5.החבר מהמושב 14/01/2015 07:57הגב לתגובה זואחד השנונים, הנחמדים והמקסימים ביותר שזכיתי להכיר. אוהב אותך כמו אח. תצליח!!!
- 4.מענין 14/01/2015 00:23הגב לתגובה זווזו רק ההתחלה...
- 3.אין כמו אריאלי. הבחירה הכי טובה שיכולה להיות (ל"ת)לקוח 13/01/2015 21:17הגב לתגובה זו
- 2.חילזון פיפל 13/01/2015 21:12הגב לתגובה זוערן ניר זה שקיעתה של הזריחה. אבל יש לו צל ממש גדול.
- פיחס לטנף ככה, ערן אחלה גבר (ל"ת)קולגה 14/01/2015 21:35הגב לתגובה זו
- אריאלי vs אדבלוק (ל"ת)אוגילבי 15/01/2015 16:49
- 1.קומה 9 13/01/2015 19:57הגב לתגובה זוהוא גם לא מספיק גבוה
- אוהדת 13/01/2015 22:35הגב לתגובה זוצל גדול על אנשים קטנים באמת שכמוך שזורים טינופת, כי תכלס זה מה שנותר להם. צא ולמד
- שמעון 14/01/2015 14:40מה יש באיש הזה שגורם לכל כך הרבה אנשים לא לאהוב אותו.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.