המחטף של השנה? אמיר אריאלי עובר מבאומן ליוטיוב - ימונה למנהל קריאייטיב
חצי שנה לאחר שסומן כמי שיוביל את מחלקת הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי תחת נדב פרסמן , ומונה לסמנכ"ל קריאייטיב, אמיר אריאלי פורש מבאומן בר ריבנאי לטובת יו-טיוב ישראל .
אריאלי (31) יצטרף לגוגל ישראל ויצטרף כאמור ליו-טיוב בו ישמש כמנהל קריאייטיב שתפקידו יהיה לחזק את הקשר בין יו-טיוב למשרדי הפרסום, תוך כדי שימוש בכלים שיש לפלטפורמה להציע למפרסמים. אריאלי הוא הבחירה של יו-טיוב, לאחר שזו חיפשה בחודשים האחרונים ללא הרף אחר דמות קריאייטיב מרכזית, צעירה ובעלת ניסיון שתוכיל לקחת את יו-טיוב למקום אליו היא מכוונת: להיות שחקן דומיננטי בקרב משרדי הפרסום ולהגדיל את מחזור ההכנסות.
גורם בענף אומר לאייס ש"אריאלי הוא שם מוכר וזה בדיוק מה שחיפשו בגוגל כדי לפתוח את דלתות משרדי הפרסום. בגוגל הבינו שמשרדי הפרסום לא יודעים להשתמש ביוטיוב או בגוגל ואמרו לעצמם - אנחנו רוצים איש קריאייטיב שילווה את המשרדים והמפרסמים לאורך כל הדרך". עוד הוא מוסיף: "הקשר של יוטיוב עם באומן בר ריבנאי הוא מהמצליחים שיש להם בקרב משרדי הענף. הבחירה באריאלי אינה מקרית, כנראה שביוטיוב הבינו שמינוי של דמות מוכרת מקבוצת פובליסיס תעזור להם להגדיל את נתח התקציב שלהם במשרדי קבוצת פובליסיס הנוספים: לאו ברנט ופובליסיס ישראל".
אריאלי החל את דרכו ב'באומן בר ריבנאי' לפני כעשר שנים, שלאחריהן מילא שורה של תפקידם בתחום: היה מנהל קריאייטיב ב אדלר חומסקי וב זרמון גולדמן כיהן כסמנכ"ל הקריאייטיב. לאחר מכן, שב לכור מחצבתו ב'באומן' ושימש עד לאחרונה כסמנכ"ל קריאייטיב. במסגרת תפקידו חתום אריאלי על כמה מהלקוחות והפרויקטים הגדולים של המשרד: "היונים" הפרזנטוריות של 'ביטוח ישיר', מהלך "החומוס של אבי" ל'חומוס אחלה', 'ישראכרט' עם יובל סמו, שפת הבובות החדשה של 'עלית מתוקים', 'קרלסברג' ועוד.
עם פרישתו של אריאלי, מחלקת הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי נפרדת תוך חודש אחד משני טאלנטים. קדמה לאריאלי פרישתו של תומר גדרון שעזב לטובת משרת סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום THE BOX .
כעת, כשהמשבצת של אריאלי כמספר 2 בקריאייטיב נותרה פנויה, 4 מנהלי קריאייטיב עשוים להיות היורשים, בהחלטה שנתונה בידיו של נדב פרסמן: ערן ניר, שרון רפאל, מתן ידידיה ועידן לוי .
- 14.אוה 22/01/2015 14:32הגב לתגובה זותענוג לעבוד איתך! אתה תחסר לי
- 13.תותח. כל הכבוד ובהצלחה! (ל"ת)ארז מיטל 15/01/2015 13:52הגב לתגובה זו
- 12.מתניה לשלטון!! (ל"ת)קרן 15/01/2015 13:01הגב לתגובה זו
- 11.מעין 14/01/2015 16:23הגב לתגובה זוסתם... סתם ... זה רק כדי שתיכנסו. חולה עליך... בהצלחה. אתה אבידה גדולה עבורנו. אוהב אותך הרבה ובהצלחההההה... אההה ותמות.
- 10.עידו 14/01/2015 15:05הגב לתגובה זואני בטוח שגוגל יתנו לו חופש יצירתי שאף משרד פרסום אחר לא יכל לתת לו
- ברור, גוגל ידועים בקריאייטיב המטורף שלהם (ל"ת)14/01/2015 15:20הגב לתגובה זו
- 9.איה 14/01/2015 14:32הגב לתגובה זואדם מדהים בעל יחסי אנוש ויותר מהכל מקצועי
- 8.בהצלחה אריאלי! וברור שמתן הוא היורש (ל"ת)14/01/2015 14:32הגב לתגובה זו
- 7.א+ש 14/01/2015 10:17הגב לתגובה זומה גוגל? איף. תשאר פה איתנו נביא לך סנדוויץ מקופיקס כל בוקר. ומסטיקים. תנאים כאלה לא תקבל שם!!!
- 6.לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא (ל"ת)אודליה 14/01/2015 09:54הגב לתגובה זו
- 5.החבר מהמושב 14/01/2015 07:57הגב לתגובה זואחד השנונים, הנחמדים והמקסימים ביותר שזכיתי להכיר. אוהב אותך כמו אח. תצליח!!!
- 4.מענין 14/01/2015 00:23הגב לתגובה זווזו רק ההתחלה...
- 3.אין כמו אריאלי. הבחירה הכי טובה שיכולה להיות (ל"ת)לקוח 13/01/2015 21:17הגב לתגובה זו
- 2.חילזון פיפל 13/01/2015 21:12הגב לתגובה זוערן ניר זה שקיעתה של הזריחה. אבל יש לו צל ממש גדול.
- פיחס לטנף ככה, ערן אחלה גבר (ל"ת)קולגה 14/01/2015 21:35הגב לתגובה זו
- אריאלי vs אדבלוק (ל"ת)אוגילבי 15/01/2015 16:49
- 1.קומה 9 13/01/2015 19:57הגב לתגובה זוהוא גם לא מספיק גבוה
- אוהדת 13/01/2015 22:35הגב לתגובה זוצל גדול על אנשים קטנים באמת שכמוך שזורים טינופת, כי תכלס זה מה שנותר להם. צא ולמד
- שמעון 14/01/2015 14:40מה יש באיש הזה שגורם לכל כך הרבה אנשים לא לאהוב אותו.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
