הגיע הזמן לתחרות פרסום על הדבר החשוב באמת: סרטוני ההגשה לתחרויות
ענף הפרסום מוצף בתחרויות, מפסטיבל קאן הגדול והמושקע ועד לשלל התחרויות הקיקיוניות למחצה במזרח אירופה. בין לבין יש לא מעט תחרויות חשובות באמריקה, אירופה, אסיה ואפילו הקקטוס הלוקאלי שלנו. החשיבות המוגזמת של אותן תחרויות, שאפילו עובדי הפרסום מודעים לה, משמשת לא אחת כמטרה מוצדקת לבדיחה טובה.
בדיחה אחת כזאת (וטובה), היא הסרט שעלה לאוויר לפני 4 ימים תחת השם The Caseys בהפקת משרד הפרסום Rethink Communications. הסרטון מכריז, לכאורה, על תחרות הפרסום החשובה ביותר לענף הפרסום, זו שמציבה במרכז הבמה את הדבר שלעיתים מפריד בין עבודה טובה לעבודה זוכת פרסים: סרטוני ההגשה לתחרויות.
הסרטון צוחק על כל המניפלוציות, הטריקים והשטיקים שמשרדי הפרסום שותלים בסרטוני ההגשה שלהם לתחרויות הפרסום. מהגזמות באפקטיביות מהלך הפרסום להיקף החשיפה, שינוי התודעה, חינוך השוק ומה לא. כל פרסומאי מתחיל יודע שעל סרטוני הגשה לא חוסכים. מיטב המוחות עומלים ימים כלילות כדי לייצר את האריזה הסקסית ביותר על מנת למכור לעולם מהלכים שבפועל יכול להיות שהופיעו במקומון נשכח שרק מנהל הקריאייטיב מכיר.
הסרטון חושף את כל השקרים הקטנים של משרדי הפרסום במסווה של קטגוריות פרסום המתחרות בתחרות הפיקטיבית של סרטוני ההגשה. בין השאר ניתן למצוא שם: "השימוש הטוב ביותר בפיברוק תמונה"; "הצגת המספרים המרשימה ביותר"; "השימוש החדשני ביותר בציוץ טוויטר"; "השימוש הטוב ביותר בבריטי" והטוב ביותר "השימוש הטוב ביותר בעובדי המשרד המתחזים לאנשים אמיתיים".
- 1.the dude 05/11/2014 09:51הגב לתגובה זואני בטוח שמשרדי פרסום בארץ יגישו גם לתחרות הזו :)

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.