caseys
צילום: צילום מסך
TV

הגיע הזמן לתחרות פרסום על הדבר החשוב באמת: סרטוני ההגשה לתחרויות

ענף הפרסום צוחק על עצמו בתחרות שחושפת את האמת על סרטי הקייס-סטאדי, כולל קטגוריית "שימוש בעובדי משרד שמתחזים לאנשים אמיתיים"
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה The Caseys

ענף הפרסום מוצף בתחרויות, מפסטיבל קאן הגדול והמושקע ועד לשלל התחרויות הקיקיוניות למחצה במזרח אירופה. בין לבין יש לא מעט תחרויות חשובות באמריקה, אירופה, אסיה ואפילו הקקטוס הלוקאלי שלנו. החשיבות המוגזמת של אותן תחרויות, שאפילו עובדי הפרסום מודעים לה, משמשת לא אחת כמטרה מוצדקת לבדיחה טובה.

בדיחה אחת כזאת (וטובה), היא הסרט שעלה לאוויר לפני 4 ימים תחת השם The Caseys בהפקת משרד הפרסום Rethink Communications. הסרטון מכריז, לכאורה, על תחרות הפרסום החשובה ביותר לענף הפרסום, זו שמציבה במרכז הבמה את הדבר שלעיתים מפריד בין עבודה טובה לעבודה זוכת פרסים: סרטוני ההגשה לתחרויות.

הסרטון צוחק על כל המניפלוציות, הטריקים והשטיקים שמשרדי הפרסום שותלים בסרטוני ההגשה שלהם לתחרויות הפרסום. מהגזמות באפקטיביות מהלך הפרסום להיקף החשיפה, שינוי התודעה, חינוך השוק ומה לא. כל פרסומאי מתחיל יודע שעל סרטוני הגשה לא חוסכים. מיטב המוחות עומלים ימים כלילות כדי לייצר את האריזה הסקסית ביותר על מנת למכור לעולם מהלכים שבפועל יכול להיות שהופיעו במקומון נשכח שרק מנהל הקריאייטיב מכיר.

הסרטון חושף את כל השקרים הקטנים של משרדי הפרסום במסווה של קטגוריות פרסום המתחרות בתחרות הפיקטיבית של סרטוני ההגשה. בין השאר ניתן למצוא שם: "השימוש הטוב ביותר בפיברוק תמונה"; "הצגת המספרים המרשימה ביותר"; "השימוש החדשני ביותר בציוץ טוויטר"; "השימוש הטוב ביותר בבריטי" והטוב ביותר "השימוש הטוב ביותר בעובדי המשרד המתחזים לאנשים אמיתיים".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    the dude 05/11/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    אני בטוח שמשרדי פרסום בארץ יגישו גם לתחרות הזו :)