הגיע הזמן לתחרות פרסום על הדבר החשוב באמת: סרטוני ההגשה לתחרויות
ענף הפרסום מוצף בתחרויות, מפסטיבל קאן הגדול והמושקע ועד לשלל התחרויות הקיקיוניות למחצה במזרח אירופה. בין לבין יש לא מעט תחרויות חשובות באמריקה, אירופה, אסיה ואפילו הקקטוס הלוקאלי שלנו. החשיבות המוגזמת של אותן תחרויות, שאפילו עובדי הפרסום מודעים לה, משמשת לא אחת כמטרה מוצדקת לבדיחה טובה.
בדיחה אחת כזאת (וטובה), היא הסרט שעלה לאוויר לפני 4 ימים תחת השם The Caseys בהפקת משרד הפרסום Rethink Communications. הסרטון מכריז, לכאורה, על תחרות הפרסום החשובה ביותר לענף הפרסום, זו שמציבה במרכז הבמה את הדבר שלעיתים מפריד בין עבודה טובה לעבודה זוכת פרסים: סרטוני ההגשה לתחרויות.
הסרטון צוחק על כל המניפלוציות, הטריקים והשטיקים שמשרדי הפרסום שותלים בסרטוני ההגשה שלהם לתחרויות הפרסום. מהגזמות באפקטיביות מהלך הפרסום להיקף החשיפה, שינוי התודעה, חינוך השוק ומה לא. כל פרסומאי מתחיל יודע שעל סרטוני הגשה לא חוסכים. מיטב המוחות עומלים ימים כלילות כדי לייצר את האריזה הסקסית ביותר על מנת למכור לעולם מהלכים שבפועל יכול להיות שהופיעו במקומון נשכח שרק מנהל הקריאייטיב מכיר.
הסרטון חושף את כל השקרים הקטנים של משרדי הפרסום במסווה של קטגוריות פרסום המתחרות בתחרות הפיקטיבית של סרטוני ההגשה. בין השאר ניתן למצוא שם: "השימוש הטוב ביותר בפיברוק תמונה"; "הצגת המספרים המרשימה ביותר"; "השימוש החדשני ביותר בציוץ טוויטר"; "השימוש הטוב ביותר בבריטי" והטוב ביותר "השימוש הטוב ביותר בעובדי המשרד המתחזים לאנשים אמיתיים".
- 1.the dude 05/11/2014 09:51הגב לתגובה זואני בטוח שמשרדי פרסום בארץ יגישו גם לתחרות הזו :)
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
