על הכוונת של נתיבי ישראל: יהושע, GPS, הביילינים, אדלר וענבר מרחב
(עדכון) מפגש מציעים נערך הבוקר (יום ב') במשרדי נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה (לשעבר מע"צ), במעמד 5 משרדי פרסום שהוזמנו על ידי החברה להשתתף בהתמודדות על תקציב הפרסום במסגרת המכרז אותו פרסמה לאחרונה.
משרדי הפרסום שלוטשים עיניים לתקציב והופיעו למפגש הם יהושע TBWA, ארועטי GPS, הביילינים, אדלר חומסקי, ענבר מרחב G, ברוקנר יער לוי, דרורי שלומי ואשכנזי זלצמן. את המכרז מנהל מטעם החברה יועץ הפרסום איציק רהב.
משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב הפרסום של החברה היה אשכנזי זלצמן. תוקפו של המכרז הנוכחי הוא לשנה עם אופציה להארכה. החברה, מע"צ לשעבר, השלימה לאחרונה הליך מיתוג ולקראת השנה הקרובה מחפשת קו חשיבה חדש כשהיא עתידה לפרסם בערוצי הטלוויזיה, אינטרנט, מובייל לרבות מודעות העיתונות האינפורמטיביות שמהוות חלק מרכזי בפעילותה.
על פי יפעת בקרת פרסום תקציב 'נתיבי ישראל' עמד ב-2013 על כ-2.3 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2012 עמד התקציב על כ-1.4 מיליון דולר (מ.מחירון). ב-2014 נכון לעכשיו עומד התקציב על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון.
- מחסום לפניך: בעיות באפליקציית המפות של גוגל באיו"ש
- אורי לבני פורש מ-GPS: ימכור המניות לדודי ברמן ויוסי ארועטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 4.היה במפגש 24/09/2014 09:31הגב לתגובה זוכעשרים משרדי פרסום שלחו נציגים למפגש. מיהושע ועד מקאן, מאדלר ועד jwt. אבל כשראינו שכל המכרז מבוסס על מחיר, ואת השועל בחליפה שעמד בכניסה לחדר (ההוא מטוקבקים 1&2) הבנו שלא ניגש למכרז המבזה הזה. מאחל הצלחה למתמודדים.
- 3.אבא של המושחתים מנהל את המכרז (ל"ת)ר. 23/09/2014 14:01הגב לתגובה זו
- 2.רמי 22/09/2014 14:41הגב לתגובה זומי שישלם לו יותר יזכה!
- יונית 23/10/2014 09:38הגב לתגובה זולא מבין איך לוקחים אדם שאין לו מושג בכלום, האיש פנומן בדיבורים אך במעשים פשוט 0 אחד גדול, שמישהו ינסה פעם להיכנס איתו לעובי הקורה מדיה מסויימת ואז יבין כמה הוא לא מבין כלום, אבל כלום.
- 1.יואב 22/09/2014 14:04הגב לתגובה זואז כבר יודעים מי הזוכה חבל שעושים מכרז

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
