על הכוונת של נתיבי ישראל: יהושע, GPS, הביילינים, אדלר וענבר מרחב
(עדכון) מפגש מציעים נערך הבוקר (יום ב') במשרדי נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה (לשעבר מע"צ), במעמד 5 משרדי פרסום שהוזמנו על ידי החברה להשתתף בהתמודדות על תקציב הפרסום במסגרת המכרז אותו פרסמה לאחרונה.
משרדי הפרסום שלוטשים עיניים לתקציב והופיעו למפגש הם יהושע TBWA, ארועטי GPS, הביילינים, אדלר חומסקי, ענבר מרחב G, ברוקנר יער לוי, דרורי שלומי ואשכנזי זלצמן. את המכרז מנהל מטעם החברה יועץ הפרסום איציק רהב.
משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב הפרסום של החברה היה אשכנזי זלצמן. תוקפו של המכרז הנוכחי הוא לשנה עם אופציה להארכה. החברה, מע"צ לשעבר, השלימה לאחרונה הליך מיתוג ולקראת השנה הקרובה מחפשת קו חשיבה חדש כשהיא עתידה לפרסם בערוצי הטלוויזיה, אינטרנט, מובייל לרבות מודעות העיתונות האינפורמטיביות שמהוות חלק מרכזי בפעילותה.
על פי יפעת בקרת פרסום תקציב 'נתיבי ישראל' עמד ב-2013 על כ-2.3 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2012 עמד התקציב על כ-1.4 מיליון דולר (מ.מחירון). ב-2014 נכון לעכשיו עומד התקציב על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון.
- מחסום לפניך: בעיות באפליקציית המפות של גוגל באיו"ש
- אורי לבני פורש מ-GPS: ימכור המניות לדודי ברמן ויוסי ארועטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 4.היה במפגש 24/09/2014 09:31הגב לתגובה זוכעשרים משרדי פרסום שלחו נציגים למפגש. מיהושע ועד מקאן, מאדלר ועד jwt. אבל כשראינו שכל המכרז מבוסס על מחיר, ואת השועל בחליפה שעמד בכניסה לחדר (ההוא מטוקבקים 1&2) הבנו שלא ניגש למכרז המבזה הזה. מאחל הצלחה למתמודדים.
- 3.אבא של המושחתים מנהל את המכרז (ל"ת)ר. 23/09/2014 14:01הגב לתגובה זו
- 2.רמי 22/09/2014 14:41הגב לתגובה זומי שישלם לו יותר יזכה!
- יונית 23/10/2014 09:38הגב לתגובה זולא מבין איך לוקחים אדם שאין לו מושג בכלום, האיש פנומן בדיבורים אך במעשים פשוט 0 אחד גדול, שמישהו ינסה פעם להיכנס איתו לעובי הקורה מדיה מסויימת ואז יבין כמה הוא לא מבין כלום, אבל כלום.
- 1.יואב 22/09/2014 14:04הגב לתגובה זואז כבר יודעים מי הזוכה חבל שעושים מכרז

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.