נתיבי ישראל
צילום: מתוך אתר החברה
פרסום ראשון

על הכוונת של נתיבי ישראל: יהושע, GPS, הביילינים, אדלר וענבר מרחב

(עדכון) לפחות 8 משרדים הופיעו למפגש המציעים. עוד בתמונה ברוקנר, אשכנזי זלצמן ודרורי שלומי. ב-2013 עמד התקציב על כ-2.3 מ' דולר
משה בנימין | (5)

(עדכון) מפגש מציעים נערך הבוקר (יום ב') במשרדי נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה (לשעבר מע"צ), במעמד 5 משרדי פרסום שהוזמנו על ידי החברה להשתתף בהתמודדות על תקציב הפרסום במסגרת המכרז אותו פרסמה לאחרונה.

משרדי הפרסום שלוטשים עיניים לתקציב והופיעו למפגש הם יהושע TBWA, ארועטי GPS, הביילינים, אדלר חומסקי, ענבר מרחב G, ברוקנר יער לוי, דרורי שלומי ואשכנזי זלצמן. את המכרז מנהל מטעם החברה יועץ הפרסום איציק רהב.

משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב הפרסום של החברה היה אשכנזי זלצמן. תוקפו של המכרז הנוכחי הוא לשנה עם אופציה להארכה. החברה, מע"צ לשעבר, השלימה לאחרונה הליך מיתוג ולקראת השנה הקרובה מחפשת קו חשיבה חדש כשהיא עתידה לפרסם בערוצי הטלוויזיה, אינטרנט, מובייל לרבות מודעות העיתונות האינפורמטיביות שמהוות חלק מרכזי בפעילותה.

על פי יפעת בקרת פרסום תקציב 'נתיבי ישראל' עמד ב-2013 על כ-2.3 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2012 עמד התקציב על כ-1.4 מיליון דולר (מ.מחירון). ב-2014 נכון לעכשיו עומד התקציב על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    היה במפגש 24/09/2014 09:31
    הגב לתגובה זו
    כעשרים משרדי פרסום שלחו נציגים למפגש. מיהושע ועד מקאן, מאדלר ועד jwt. אבל כשראינו שכל המכרז מבוסס על מחיר, ואת השועל בחליפה שעמד בכניסה לחדר (ההוא מטוקבקים 1&2) הבנו שלא ניגש למכרז המבזה הזה. מאחל הצלחה למתמודדים.
  • 3.
    אבא של המושחתים מנהל את המכרז (ל"ת)
    ר. 23/09/2014 14:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רמי 22/09/2014 14:41
    הגב לתגובה זו
    מי שישלם לו יותר יזכה!
  • יונית 23/10/2014 09:38
    הגב לתגובה זו
    לא מבין איך לוקחים אדם שאין לו מושג בכלום, האיש פנומן בדיבורים אך במעשים פשוט 0 אחד גדול, שמישהו ינסה פעם להיכנס איתו לעובי הקורה מדיה מסויימת ואז יבין כמה הוא לא מבין כלום, אבל כלום.
  • 1.
    יואב 22/09/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    אז כבר יודעים מי הזוכה חבל שעושים מכרז
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.