ברזיל מקסיקו מונדיאל 2014
צילום: צילום מסך: ערוץ 1
פרסום ראשון

יש גם חדשות טובות מירושלים: זינוק של 21% בפרסום ברשת ב'- בזכות המונדיאל

מדובר על עליה ביחס למשחקים ב-2010. זינוק בפרסום ברשתות בשפה הרוסית והערבית מול השנה שעברה. וגם: קמפיין לרשת ב' שיפנה למפרסמים
אלכסנדר כץ |

לצד מחאת העובדים ברדיו ובטלוויזיה, והמאבק שמתנהל נגד מתווה ועדת רם לנדס לסגירת רשות השידור, יש גם חדשות טובות. לאייס נודע כי נתוני שפ"מ (שירותי פרסום מאוחדים) על הפרסום בקול ישראל מאז תחילת המונדיאל מגלים עלייה ביחס למונדיאל הקודם.

הנתונים של שפ"מ על הפרסום בקול ישראל מאז תחילת משחקי המונדיאל בברזיל ב-12 ביוני, בהשוואה לאותה תקופה במונדיאל בשנת 2010 בדרום אפריקה, והגיעו לידי אייס, עולה כי סך הפרסום הממוצע בכל רשתות קול ישראל עלה ב-17%, ואילו הפרסום הממוצע ברשת ב' עלה ב-21%.

עוד עולה כי בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, סך הכל הפרסום הממוצע בכל הרשתות גדל ב- 7.5%, ברשת ב' ב-15%, ברשת רק"ע בשפה הרוסית ב-27%, ובקול ישראל בערבית - ביותר מ-50%, כאשר הפעם תקופה זו חופפת בחלקה גם לחג הרמאדן.

במקביל, החליטו ברשת ב' לעלות בקמפיין חדש תעלה תחת הכותרת "אקטואליה מתחילה ב-ב'", שמטרתו לפנות למפרסמים. הקמפיין עולה באמצעות שפ"מ ומשרד הפרסום y&r.

משפ"מ טרם התקבלה תגובה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.