יצחק אהרונוביץ
צילום: אלכסנדר כץ
פרסום ראשון

השידוך עם השר אהרונוביץ' מתעכב: עידן אבני יישאר בשלב זה כתב ברשת ב'

הכתב בצפון בשנים האחרונות, אמור היה להחליף כיועץ התקשורת של השר, את ירון זמיר - שצפוי היה לחזור לשב"ס, אולם הליך המינוי התארך - ונדחה
אלכסנדר כץ | (9)
נושאים בכתבה עידן אבני

נשאר ברשות השידור: לאייס נודע כי כתב רשת ב' בצפון, עידן אבני, לא יעבור בשלב זה לתפקיד יועץ התקשורת של השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', למרות שאמור היה להתמנות לתפקיד בתחילת יולי במקומו של ירון זמיר, לשעבר דובר השב"ס - שתכנן לחזור לתפקיד ביצועי בשירות.

הסיבה לעיכוב במינויו של אבני ליועצו של השר לביטחון פנים, נעוצה בבעיות פרוצדורליות, ובשל כך הוחלט - ולאחר התייעצות עם השר אהרונוביץ' - כי המינוי ייעצר בשלב זה וכי זמיר יישאר זמנית בתפקידו.

כאמור, זמיר ממתין לעבור לתפקיד חדש בשב"ס, ולכן השר ייאלץ בהקדם למנות יועץ תקשורת חדש - מבין אלו שהתמודדו על התפקיד כעת, או חדשים. גם אבני עדיין נמצא ברשימה, במידה ואותן סוגיות לגביו ייפתרו.

אבני (39) הגיע לרשות השידור לפני כ-3 שנים, במסגרת גל גיוסים באמצעות מכרזים. הוא סיקר את אזור הצפון ותחום החקלאות, הגיש יומני חדשות ושידר משחקי כדורגל עבור 'שירים ושערים'. עוד לפני כן, עבד מספר חודשים בוואלה ובחדשות 10, ויותר מ-3 שנים ככתב בידיעות אחרונות ובמחלקת התחקירים של העיתון. בסך הכל חותם אבני כ-14 שנה בתחום העיתונות.

אבני סירב להגיב. מרשות השידור נמסר: "ברשות אישרו כי עידן אבני שקל לסיים את תפקידו והחליט להישאר ברשות".

דובר השר ירון זמיר מסר: "לאור הליכים פרוצדוראליים וטכניים מתמשכים הוחלט במשותף על ידי השר לביטחון פנים ועידן אבני, שלא להמשיך בהליך מינויו של האחרון ליועץ תקשורת של השר, לאור זאת אמשיך בתפקידי עד למינוי מחליף/ה".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    סקרן 26/06/2014 14:46
    הגב לתגובה זו
    בןשה ששר צריך לקחת יועץ חסר ידע בעניני משטרה. ירון זמיר היה תותח על, אבל לפחות היו לוקחים כתב ותיק לענייני משטרה
  • 7.
    איריס 25/06/2014 11:37
    הגב לתגובה זו
    תואר או משהו כזה?
  • זה אומר שהוא יזכה לקידום במקום בו הוא נמצא. (ל"ת)
    25/06/2014 12:08
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    חוגגים אצל הבן, אסאדו על ר. (ל"ת)
    וטרינר ארגנטינאי 25/06/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מילה זו מילה. (ל"ת)
    א. ליברמן 25/06/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ברנר&מוסקוביץ' 25/06/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
    וללא יכולת לטפל במקרי סעד כמו חייל אתיופי יהיה עובד ממשלה
  • 3.
    מכה לחיילים הבודדים!! (ל"ת)
    צביקה לוי 25/06/2014 11:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תותח על. תמשיך להצליח! (ל"ת)
    החברים של המעשנת 25/06/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מלך! בהצלחה. (ל"ת)
    צביקה לוי-המקורי 25/06/2014 11:09
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.