יצחק אהרונוביץ
צילום: אלכסנדר כץ
פרסום ראשון

השידוך עם השר אהרונוביץ' מתעכב: עידן אבני יישאר בשלב זה כתב ברשת ב'

הכתב בצפון בשנים האחרונות, אמור היה להחליף כיועץ התקשורת של השר, את ירון זמיר - שצפוי היה לחזור לשב"ס, אולם הליך המינוי התארך - ונדחה
אלכסנדר כץ | (9)
נושאים בכתבה עידן אבני

נשאר ברשות השידור: לאייס נודע כי כתב רשת ב' בצפון, עידן אבני, לא יעבור בשלב זה לתפקיד יועץ התקשורת של השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', למרות שאמור היה להתמנות לתפקיד בתחילת יולי במקומו של ירון זמיר, לשעבר דובר השב"ס - שתכנן לחזור לתפקיד ביצועי בשירות.

הסיבה לעיכוב במינויו של אבני ליועצו של השר לביטחון פנים, נעוצה בבעיות פרוצדורליות, ובשל כך הוחלט - ולאחר התייעצות עם השר אהרונוביץ' - כי המינוי ייעצר בשלב זה וכי זמיר יישאר זמנית בתפקידו.

כאמור, זמיר ממתין לעבור לתפקיד חדש בשב"ס, ולכן השר ייאלץ בהקדם למנות יועץ תקשורת חדש - מבין אלו שהתמודדו על התפקיד כעת, או חדשים. גם אבני עדיין נמצא ברשימה, במידה ואותן סוגיות לגביו ייפתרו.

אבני (39) הגיע לרשות השידור לפני כ-3 שנים, במסגרת גל גיוסים באמצעות מכרזים. הוא סיקר את אזור הצפון ותחום החקלאות, הגיש יומני חדשות ושידר משחקי כדורגל עבור 'שירים ושערים'. עוד לפני כן, עבד מספר חודשים בוואלה ובחדשות 10, ויותר מ-3 שנים ככתב בידיעות אחרונות ובמחלקת התחקירים של העיתון. בסך הכל חותם אבני כ-14 שנה בתחום העיתונות.

אבני סירב להגיב. מרשות השידור נמסר: "ברשות אישרו כי עידן אבני שקל לסיים את תפקידו והחליט להישאר ברשות".

דובר השר ירון זמיר מסר: "לאור הליכים פרוצדוראליים וטכניים מתמשכים הוחלט במשותף על ידי השר לביטחון פנים ועידן אבני, שלא להמשיך בהליך מינויו של האחרון ליועץ תקשורת של השר, לאור זאת אמשיך בתפקידי עד למינוי מחליף/ה".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    סקרן 26/06/2014 14:46
    הגב לתגובה זו
    בןשה ששר צריך לקחת יועץ חסר ידע בעניני משטרה. ירון זמיר היה תותח על, אבל לפחות היו לוקחים כתב ותיק לענייני משטרה
  • 7.
    איריס 25/06/2014 11:37
    הגב לתגובה זו
    תואר או משהו כזה?
  • זה אומר שהוא יזכה לקידום במקום בו הוא נמצא. (ל"ת)
    25/06/2014 12:08
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    חוגגים אצל הבן, אסאדו על ר. (ל"ת)
    וטרינר ארגנטינאי 25/06/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מילה זו מילה. (ל"ת)
    א. ליברמן 25/06/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ברנר&מוסקוביץ' 25/06/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
    וללא יכולת לטפל במקרי סעד כמו חייל אתיופי יהיה עובד ממשלה
  • 3.
    מכה לחיילים הבודדים!! (ל"ת)
    צביקה לוי 25/06/2014 11:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תותח על. תמשיך להצליח! (ל"ת)
    החברים של המעשנת 25/06/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מלך! בהצלחה. (ל"ת)
    צביקה לוי-המקורי 25/06/2014 11:09
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.