בני ערובה איילת זורר
צילום: יח"צ

השאירה אבק ל'בית הקלפים': הסדרה 'בני ערובה' זכתה בפסטיבל מונטה קרלו

פסטיבל הטלוויזיה של מונקו האיר פנים לישראלים: גם כוכבת הסדרה איילת זורר זכתה בפרס השחקנית הדרמתית הטובה ביותר, כשגברה על רובין רייט
אלכסנדר כץ | (3)

הסדרה הישראלית בני ערובה זכתה בפרס הראשון לסדרת דרמה בינ"ל בפסטיבל הטלוויזיה ה-54 של מונטה קרלו, ואילו כוכבת הסדרה איילת זורר קטפה את פרס השחקנית הדרמתית הטובה ביותר. בטקס שנערך אמש (יום ד') השתתפו מפיק הסדרה חיים שריר, זורר ואחד מהיוצרים והבימאים של הסדרה רותם שמיר.

העונה הראשונה של 'בני ערובה' כללה 10 פרקים. את הסדרה הפיק כאמור חיים שריר, יצרו וביימו עמרי גבעון ורותם שמיר, והיא הופקה עבור ערוץ 10 שהיה שותף בכל שלבי ההפקה. הסדרה מביאה את סיפורה של יעל (זורר), אמא ורופאה מנתחת אשר אמורה לבצע ניתוח פשוט בראש הממשלה. לילה לפני הניתוח, משפחתה הופכת לבת ערובה של חוטפים אלמונים והיא נאלצת להתמודד עם דילמה אכזרית, מכאן, שום דבר אינו כפי שהוא נדמה.

אתמול זכתה הסדרה בפרס סדרת הדרמה הבינ"ל הטובה ביותר, כאשר היא גברה על בית הקלפים, הגרסה הדנית לסדרה הגשר, וכן Downton Abbey, ובסך הכל 8 סדרות בינ"ל. בקטגוריה זו זכו בעבר שובר שורות ומד מן.

זורר קטפה את פרס השחקנית הדרמתית הטובה ביותר כשגברה על כוכבת 'בית הקלפים' רובין רייט. בישראל זכתה זורר בפרס האקדמיה לטלוויזיה כשחקנית הטובה ביותר לשנת 2013.

על מלאכת ההפצה של הסדרה בחו"ל אחראית ארמוזה פורמטס של אבי ארמוזה. אחד ההישגים הגדולים שלה היה מכירתה להפקה לרשת CBS האמריקאית עוד בשלבי הפיתוח בטרם עלתה לשידור בישראל. הסדרה זכתה לאחוזי צפייה גבוהים - כ-18 מיליון צופים לפרק בממוצע.

הסדרה גם נמכרה לשידור בגרסה הישראלית שלה לערוץ הצרפתי CANAL+ והיא משודרת שם בדיבוב לצרפתית. כמו כן, עלתה לשידור בשפה העברית בבריטניה בערוץ BBC4 בתרגום לאנגלית ובכך הפכה לסדרה הישראלית הראשונה שנמכרה בגרסת המקור לשידור בערוץ. גם רוסיה רכשה את הפורמט שיזכה לאדפדטציה מקומית.

מערוץ 10 נמסר: "אנחנו מברכים את יוצרי ומפיקי הסדרה בני ערובה . עשייה דרמתית איכותית היא נדבך חשוב בפעילות הערוץ ואנו שמחים לראות שפירותיה של עשייה זו עושים חייל בזירה הבינ"ל".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

חיים שריר מסר: "ההכרה העצומה בסדרה שהופקה בישראל ושידורה במספר גדול של מדינות בגרסתה המקורית נוצרה הודות למהפכה שעובר עולם הטלוויזיה והמדיה המאפשר מעבר תכנים ללא גבולות ומגבלות תרבותיות".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יששכר צרפתי 17/10/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    יששכר צרפתי שחקן קולנוע וטלוויזיה
  • 2.
    אחד שיודע 12/06/2014 16:10
    הגב לתגובה זו
    ארמוזה מפיץ רק את הסדרה בגרסתה הישראלית. כדאי לבדוק לפני שכותבים שטויות !!
  • 1.
    רובין רייט (ל"ת)
    ג׳יזס 12/06/2014 13:34
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.