עוד שינויים בהנהלת HOT: אחרי התפטרותו של המנכ"ל, גם סמנכ"ל התקשורת פורשת

לילך טל, סמנכ"לית הרגולציה והתקשורת של HOT, החליטה לפרוש לאחר 4.5 שנים. בשבוע שעבר התפטר הרצל עוזר מההנהלה - אבל נשאר כיו"ר
אלכסנדר כץ |

לילך טל, סמנכ"ל הרגולציה והתקשורת של קבוצת HOT, החליטה לעזוב את החברה. טל הודיעה על החלטתה הבוקר (יום ד') למנכ"ל החברה הרצל עוזר, שבעצמו יסיים את תפקידו בהנהלת החברה כמנכ"ל, אולם יישאר כיו"ר הקבוצה.

טל עובדת ב-HOT כ-4.5 שנים. היא הקימה את החטיבה המאוחדת של הרגולציה והתקשורת, והובילה מספר מהלכים רגולטורים משמעותיים בשנה החולפת, לדברי החברה, "הנהיגה תפיסה של תקשורת שקופה ויוזמת, כדוגמת מהלך התקשור הנרחב והחשיפה של הבעלים פטריק דרהי, שהתקיים לפני חודש".

קודם לכן, שימשה טל כסמנכ"ל וראש מטה החברה, ולקחה חלק בהובלת כל המהלכים האסטרטגים המשמעותיים של הקבוצה בשנים האחרונות. בחברה אומרים כי היא הייתה יד ימינו של עוזר, ושותפה פעילה לכל ההחלטות והתהליכים בתוך הארגון ומחוץ לו.

טל מסרה היום כי "הייתה לי הזכות לעבוד בחברה, שבה קצב השינוי הוא בלתי נתפס, ויוצר אתגרים מתמשכים. לקחתי חלק בהתהוות הקבוצה מחברת תקשורת לקבוצת תקשורת, שהפכה לשחקן המשמעותי ביותר בשוק התקשורת. בשנים מרתקות אלו, התאפשר לי ללוות ולהשפיע מזווית ראיה מרחבית ורב מימדית. אני מודה להרצל עוזר, שאפשר לי להיות לצידו בקוקפיט, ולקחת חלק במסע הזה של HOT, תוך שהוא נותן בי אמון מלא, והזדמנות להיות שותפה בכל דבר ועניין. לאחר תקופה ארוכה ב- HOT, ועם פרישתו של הרצל מתפקיד המנכ"ל בשבוע הקודם, ואחרי תקופה מרתקת, אינטנסיבית ורבת עשייה, אני מרגישה, כי זה הזמן הנכון לעשות שינוי, ולהתחיל אתגרים אחרים"

הרצל עוזר מסר כי עם כניסתו לתפקיד המנכ"ל ב-HOT, ולאחר הכרות ארוכה עם רון, הוא הציעה לה להצטרף להנהלת החברה. "לילך הינה בעלת כישורים אסטרטגיים בולטים, ובעלת חשיבה עסקית לצד משימתיות ויכולת הנעה והובלה של מהלכים מקצה לקצה, ואת כל אלו עשתה בנחישות, בחוכמה בינאישית ובצניעות לאורך כל שנותיה ב-HOT", מסר עוזר. "בתפקידה האחרון כסמנכ"ל רגולציה ותקשורת, הביאה להישגים מרשימים ומשמעותיים לקבוצה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.